Skocz do zawartości

Eskapada

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    7001270

Informacje

  • Lokalizacja:
    Wrocław

Osiągnięcia Eskapada

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak było czyli reportaż TV Kłodzko http://www.tvklodzka.pl/site/telewizja/1/4/1/664/n.html :mrgreen: A to Hilux w akcji
  2. Eskapada

    Motanie L200

    Będzie smutny - zrób go w dwóch kolorach lub jakimś wesołym. Mój kolega ma pomarańczowego Land Rovera. To bardzo medialny kolor :mrgreen:
  3. Eskapada

    Auto dla żony !

    to może czerwony, tak czerwony jest sexy :mrgreen:
  4. Wybacz pracujemy nad stroną www :oops: powinna ruszyć na około dwa tygodnie. Informacje dostępne as również dla nie zalogowanych. osoby zalogowane maja możliwość komentowania itp. Wszystkim zainteresowanym przesyłam via poczta e-mail opis, szczegóły itp. Ilość miejsc jest ograniczona do około 20 załóg. Zależy nam na koleżeńskiej atmosferze, rywalizacji w terenie w duchu fair play. Camping ma być miejscem koleżeńskiego i rodzinnego pikniku. [ Dodano: 2012-05-29, 09:28 ] DATA 20 Lipca 2010 ( PIĄTEK ) godzina 11:00 rozpoczęcie rajdu w Sulistrowiczkach 30 kilometrów na południe od Wrocławia. Załogi które ze względu na prace nie będą mogły dotrzeć piątek przed południem zapraszamy bezpośrednio do bazy rajdu w Woliborzu. 22 Lipca około 15/16 zakończenie rajdu Srebrna Góra. Trasy rajdu będę przejezdne dla każdego auta terenowego wyposażonego w reduktor. Na pewno nie jest to impreza dla Crossoverów typu Tiguan CRV RAV4. Impreza jest turystyczno integracyjna. Jedźmy razem w dwóch lub trzech ekpiach za autem organizatorów ( przewodników ). Po drodze na uczestników będą czekać różne atrakcje czy to turystyczne czy też przeszkody terenowe. Każda ale każda przeszkoda ma swój objazd. Jeśli ktoś nie będzie czuł się na siłach to przeszkodę możne ominąć. Nie zmuszamy nikogo do katowania sprzętu, nie zostawiamy nikogo bez pomocy w razie awarii czy innego zdarzenia. Ponadto zawsze czuwamy nad bezpieczeństwem na naszych rajdach. Jeśli ktoś bez wyciągraki opon MT odpowiednich zaczepów będzie chciał 2.5 tonowym RAMEM wjechać na podmokła łąkę to raczej nie dostanie zezwolenia. O to galeria zdjęć z okolic Kotliny Kłodzkiej ( gdzie będziemy jeździć ) z zeszłorocznego Zlotu Mitsubishi 4x4. Było tam 28 aut począwszy od fabrycznych na szosowych kołach Pajero III. Wszyscy bez strat, przejechali całą trasę https://picasaweb.google.com/102803942426853564863/VZlotMitsubishi4x4SrebrnaGora2011
  5. Zapraszam Klubowiczów wszystkich posiadających auta 4x4 na rajd Country Roads 4x4 Camp Wolibórz ,którego trasa wieść będzie przez najpiękniejsze zakamarki Dolnego Śląska. Podczas 3 dniowego rajdu pokonamy około 200 kilometrów górskich szlaków, zapominanych wiejskich dróg a. Po drodze nie zabraknie off roadowych zmagań z terem. Zaplanowaliśmy szereg przeszkód terenowych; brodów rzecznych, ostrych zajadów, podjazdów trawersów i błota. Po całodniowych zmaganiach z terenem, zwiedzaniu, wieczory spędzimy przy ogniskach z gitarą i kiełbaskami. Noclegi zaplanowaliśmy na campingu Leśny Dwór w Woliborzu pod namiotami. Camping oferuje wysoki standard usług ( dostęp do prądu, toalety, łazienki oraz basen dla dzieci ) nie mniej jednak osobom nieposiadających sprzętu biwakowego zagwarantujemy noclegi pod przysłowiowym dachem w pokojach z łazienkami. Więcej informacji na https://www.facebook.com/Countryroads4x4 https://www.facebook.com/events/337304946342705/
  6. Eskapada

    Taśma kinetyczna

    Moim zdaniem taśma jest o tyle lepsza że łatwiej ją utrzymać w czystości i bez dwóch zdań zajmuje mniej miejsca. :mrgreen:
  7. Eskapada

    Motanie L200

    Nie znam się na Miśkach ale - jak na ilość naklejek, którą ma na sobie - to na zdjęciach całkiem nieźle wygląda. Zakładając, że wziął udział w choćby połowie tych imprez, którymi jest oklejony :mrgreen: Biorąc pod uwagę rozmiar, klasę opon oraz to że auto ma fabryczne chlapacze to raczej nie było ciężko eksploatowane :mrgreen:
  8. Eskapada

    Toyota Tacoma LIFT .

    Na jakie sprężyny zamieniłeś fabryczne ?? - może zamieniłeś siekierkę na kijek ?? ;-) Sprężyna Old Man Emu która daje lift + 40mm ma wysokość 402mm w stanie wolnym i 10,5 zwoje. Średnica drutu to 17,5mm. Spróbuj zmierzyć te które były - sprawdź ile zwojów i jaką średnicę mają spreżyny które masz zamontowane. [ Dodano: 2012-05-07, 12:38 ] Najpierw musimy się dowiedzieć jakie spreżyny zamontował kolega - bo jeśli zamontował sprężynę która daje lift + min 1.5 cala i jeśli do tego dołożymy dystanse + 2 cala to można zapomnieć o geometrii zawieszenia.. :-/
  9. Amortyzatory przednie do kolumn mc persona model RS999789 oraz RS999788 różnią się długością. Jeden jest auta bez liftu zawieszenia ( fabryczna długość ) drugi do liftu +100mm. Jeden i drugi jest do RAMA 1500 2006/2008. Model RS999793 jest amortyzator z serii quick LIFT - który w raz z zestawem montanowym daje możliwość podniesienia przedniego zawieszania od 2.5 cm do 60mm bez wymiany sprężyn. Amortyzatory z serii 9000XL to bardzo dobre amortyzatory. Sam swego czasu miałem je w swoim aucie serie 9000 przez 60 tys kilometrów nie było z nimi żadnych problemów. Po 60 tys niestety zepsuła się regulacja charakterystyki pracy ale amortyzator działał bez zarzutu na 6 pozycji ;-) Szczególnie fajna jest bezprzewodowa regulacja charakterystyki pracy amortyzatorów RS9000XL aczkolwiek 9 pozycji to lekka przesada. Nawet producent na pilocie zaprogramował 4 podstawowe konfiguracje: Off Road / Autostrada / SPORT / Holowanie / https://picasaweb.google.com/102803942426853564863/MitsubishiPajeroV60ZawieszenieOMERanchoRS900XLMyRide#
  10. Eskapada

    Motanie L200

    L200 96/2000 będzie bez reduktora ES czyli włącznie / wyłącznie napędu równa sie zatrzymywanie do zera. L200 po 2000 roku po face liftingu będzie wyposażone w reduktor ES i często w 100 % blokadę tylnego mostu. L200 96/2000 mam 100 konny motor z mechanicznie sterową pompą wtryskową. L200 po 200o roku wyposażone jest w 136 konny motor z elektronicznie sterowną pompą wtryskową. W budżecie uwzględnij pakiet startowy filtry oleje na pewno rozrząd ponieważ 2.5 litrowy turbo diesel 4D56 ma bardzo kolizyjny rozrząd. Podpora wału pędnego w autach z dużym przebiegiem często bywa do wymiany. Nie chce Cie straszyć ale kupno wyeksploatowanego nie serwisowanego auta może się równać dobrych kilka tysięcy na dzień dobry , dobrych kilka ;-) [ Dodano: 2012-04-30, 13:20 ] W zależności od Twojego temperamentu za kierownicą i tak największym wydatkiem będzie zawieszenie. Nie mniej jednak przed wyjazdem należałoby wymienić wszystkie sworzenie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, wspornik drążków oraz każdy z tych elementów mieć w zapasie. Do tego po jednej półosi napędowej, dwa komplety klocków hamulcowych i parę filtrów powietrza. Wlot powietrza Safari Snorkel z filtrem cyklonowym byłby wskazany. Tyle kilometrów po tamtejszych szutrach, wybojach zamorduje amortyzatory, stary nie daj boże klepany resor może pęknąć. Piętą achillesową przedniego zawieszenia w L200 jest mały skok zawieszenia. Wahacz górny ma po 5 centymetrów do odboju górnego i dolnego. Moim zdaniem koniecznym jest wymiana drążków skrętnych na wzmocnione. Wzmocniony drążek skrętny utwardzi prace zawieszenia, zniweluje efekt dobijania zawieszenia czy nurkowania auta podczas hamowania. Do tego zrobiłbym mocowanie na drugi amortyzator. Tylna oś – przemyślałbym przerobienie tylnego zawieszenia na sprężynę identycznie jak jest w Pajero II i na tych samych komponentach. Dla czego ?? Sprężyna znacznie lepiej wybiera w terenie i jest znacznie tańsza. Komplet resorów Old Man Emu + tuleje poliuretanowe + śruby U Bolt = około 2.500 zł. Komplet nowych wzmocnionych sprężyn tylnych Dobinsons od Pajero II +200kg kosztuje około 650 zł. Dwa kute wahacze wzdłużne od Pajero II 200 zł + nowe tuleje + drążek Panharda. Cena ,, maneli’’ nie przekroczy 1.000 zł + robota…
  11. mam tyle roboty, że nie wiem kiedy się za to zabrać - nie mniej jednak zapraszam do siebie, do warsztatu na pogaduchy na temat L200. U nas zawsze jest jakieś Mitsubishi ;-)
  12. Co autor ma na myśli ?? bo ni huu huu nie rozumiem sensu tego zdania. :oops: A co tu rozumieć? Były modele tylko 4x4 a w 2006 doszła dodatkowo wersja z napędem tylko na jedną oś. Nie prawda L200 zawsze oferowane było w wersji 4x2 lub 4x4 baa historia L200 o której wspomina autor rozpoczyna się od modelu Mitsubishi Forte z napędem na jedną oś. Każdy model L200 czy to seria I 1982-1996 / seria II 1996-2005 / seria III 2006+ oferowany był z napędem na jedną lub dwie osie. [ Dodano: 2012-04-21, 08:32 ] OK a.s.a.p :mrgreen:
  13. Co autor ma na myśli ?? bo ni huu huu nie rozumiem sensu tego zdania. :oops:
  14. Rajd ma charakter rodzinnego wyjazdu, bez presji czasowej, bez rywalizacji. Trasa jest do przejechania fabrycznym autem 4x4 wyposażanym w reduktor. Widzie drogami polnymi szutrowymi: Po drodze dla chętnych przygotowywane mamy próby terenowe - każda próba ma swój objazd - co widać na tym zdjęciu Oczywiście nie jest to trasa dla aut typu Toyota RAV4 czy Nissan Xtrail.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.