Wygląda jakby wewnętrzne koła pokazywał w psi a resztę w bar.
Co do ciekawostek: alfaobd pozwala na ustawienie dowolnego przebiegu więc jak znam życie to żaden ram w Polsce nigdy nie przekroczy 180k km.
Body computer> wybierasz swój rocznik power net > update pressure threshold.
Tak możesz zmienić ciśnienia.
Jeśli chodzi o kodowanie czujników to powinny same się uaktualnić po przejechaniu paru km.
Ta roleta jest w standardzie pomaga utrzymać wysoką temperaturę silnika. Wywaliłem to ustrojstwo przy zmianie termostatu na 82c. Nie można tego po prostu odpiąć bo będzie wywalał check.
Cześć, wpisz sobie w google nr części: 68140322AA
Wymieniałem swoje znaczki na czarne jesli gdzieś jeszcze znajdę ten srebrny to odstąpię za symboliczną przesyłkę.
Polecam AlfaOBD na wtyczce obdlink mx, ogarnia diagnostykę, logowanie testowanie elementów i kodowanie funkcji. Teraz zaczynam zabawę z HP Tuners mpvi2 ale to troche droższa opcja ale pozwała modyfikować dosłownie wszystko w sterowniku silnika i skrzyni.
Polecam AlfaOBD na wtyczce obdlink mx, ogarnia diagnostykę logowanie i kodowanie funkcji. Teraz zaczynam zabawę z HP Tuners mpvi2 ale to troche droższa opcja ale pozwała modyfikować dosłownie wszystko w sterowniku silnika i skrzyni.
Mam fabryczną kontrolkę tego ustrojstwa ale odkąd wymieniłem wydech słychać kiedy pracuje na 4 cylindrach. Teraz to wyłączam mds od razu po ruszeniu a we wrześniu termin na usunięcie ze sterownika razem z chipem
Panowie ten mds jest przereklamowany, oszczędności minimalne a silnik przy luźniejszym wydechu brzmi jakby był uszkodzony. Osobiście wyłączam to ustrojstwo za każdym razem kiedy wrzucę D docelowo będzie usunięty programowo.