Skocz do zawartości

LastLappl

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    8708000
  • Website URL
    http://www.lastlap.pl

Informacje

  • Lokalizacja:
    Poznań

Osiągnięcia LastLappl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Narazie czekam na foty od "handlowcow" qrde jak ja bym tak klienta obslugiwal to bym chyba nic nie sprzedal ;D
  2. Fury juz obdzwonilem :) Ja potrzebuje doublecaba. Ten pierwszy super cena..ale 2WD ;D Namierzylem 2x ktore nie sa jeszcze na necie.. stoja w portach mam dostac foty, ceny typu ok 40 000zl za hemi 4x4 doublecab z 2003.. i jakis 5.9 litra benzyna- nie znam silnka doublecab 4x4 z 2003, ten ma plus - pelna FV VAT Poczekam co na maila przysla :) Dzieki za pomoc , milo sie czyta wasze odpowiedzi, czlowiek nie czuje sie taki osamotniony przy wyborze auta na ktorym sie wogole nie zna ;D
  3. No tak rozpatruje taki wariant, dzis przegladalem na szybko autotrader i wychodzilo ze za ok 13 000 najtaniej juz cos stoi 4x4 hemi... 2006 Do tego doliczyc musze 1000$ za kontener + jakies inne nieznane mi oplaty transportowe. I clo 10% tak? oraz VAT 22%? To sie robi spora sumka juz. Czy np odbierajac go w hamburgu i majac firme i NIP EU nie musze placic vatu? tak jak za normalne towary w EU? Do tego trzeba tam chyba kogos miec kto to wysle, dopilnuje sprawy. Czy sa moze US dealerzy ktorzy to zalatwia dla mnie?
  4. A ten system MDS wart zachodu? kolejny rocznik w gore.. duzo to paliwa oszczedza?
  5. Posprawdzalem troche ogloszen i cenie jaka mnie interesuje sa same 4.7 250KM Jezdzi to jako tako? to chyba magnum poprzednik Hemi silnik? Hemi okolice 60 000 Jest jeden obity 2005 nawet interesujacy, za 29 000 ale naped na tyl tylko. Mowicie ze taki naped to nie ma sensu jak rozumiem.
  6. No to wiem czego szukam :) Pewnie w niemczech trzeba bedzie poszperac, czy macie jakichs sprawdzony importerow/handlarzy? godnych polecenia
  7. Towary lekkie, mam sklep motocyklowy , wiec nic wazy duzo... kaski, buty.. Na wypady off road w sensie. Jade Ramem z moim motocyklem na pace hehe wazy 100kg i go rozladowuje.. Jazda 95% miasto. Przebieg ok 50-60km dziennie. Troche tez postoi, wrzuce mu na pake billboard :P No moge wydac i 45 000 , tyle ze chce miec zapas na dodatki i gaz ;) do 50 000 max wszystko z rejestracja potencjalna chce zmaknac i gazem Zadnych ciezkich przyczep etc nic. W US mam uklady ale w swojej branzy na towar ;) nie auta. Czasem wjade autem w las od biedy i nic wiecej, zeby dojechac na tor motocrossowy.
  8. Witam szanowne grono. Zdecydowałem się po lekturze internetu na Dodge Rama Rocznik 2003-2004. Okolice 40 000zl. Auto potrzebuje do jazdy po mieście i wypadów na zawody OFF-Road. Ma oprócz funkcji transportowej, pełnić funkcję reklamową. Jako, że to samochód do pracy. Zależy mi na możliwie niskim spalaniu, a więc napewno gaz. Nie wiem jakiego silnika szukać bo jest ich parę, na pierwszy rzut oka. 3,7 4,7, chyba 5,x Który jest najbardziej ekonomiczną i trwałą jednostką? Czy są ramy bez 4x4? Czy są wersje Kingcab z przedłużoną paką? Auto chce by było maksymalnie ekonomiczne i zarobiło na siebie. Wiem, że są głosy typu, RAMa sie nie kupuje dla oszczędności, ale mimo wszystko to samochód dostawczy do pracy- nawet w US. I ekonomia ma znaczenie przy takich zastosowaniach. Jeśli znacie jakies auta na sprzedaż godne polecenia , proszę również o "cynk". Najlepiej z FV :) Z innej beczki jeśli ktoś potrzebuje części, pierdółek do Rama mogę pomóc, regularnie mam dostawy z US innych rzeczy (motocyklowych). Można to dopakować jeśli nie są to duże gabaryty i zaoszczędzić na różne sposoby:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.