Skocz do zawartości

rakieta

Użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

155 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rakieta

  1. Dzięki za info. Ja akurat mam 90Ah a jak wpisałem w google to wyrzuca 110 Ah i zastanawiałem się jaki właściwie powinien być. Ja akurat od zawsze kupuję Boscha i jestem zadowolony za każdym razem.
  2. Witam. Mam pytanie, jaki aku byście Panowie polecili do Dodge RAM 1500 4,7. Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
  3. Dzięki Kuba. Tak też uczyniłem nie wydawając się w szczegóły podczas opisu.
  4. Cześć Sebastianie. Na przeglądzie nic nie wyszło a żeby było śmieszniej to koleś, który go robił jest moim starym znajomym. Poprostu nigdy w tej stacji nie robiłem przeglądu. Jeździ on amerykańcami od 20 lat, byliśmy się przegonić i pokazałem mu ten stuk na 3 jak wciskam gaz delikatnie, jak jadę jak na to auto przystało oraz na 3 biegach. Stwierdził, że to ciśnienie jakieś tam nie zapamiętałem nazwy i to zupełnie normalne czyli to samo co Ty stwierdziłeś 😁. Jeśli chodzi o przejście z R na P na R oraz z R na N na R i stuknięcie to stwierdził, że to tak ma być i mam sobie dać spokój z jakimi kolwiek naprawami i szukaniem dziury w całym. Czyli znów normalny objaw wg Twojej i jego opinii. Co do poziomu oleju tak jak Ci pisałem wcześniej. Oleju było za dużo, to stwierdziłem przy zakupie auta i po powrocie do domu odrazu został odessany do poziomu górnej dziurki w bagnecie powyżej napisu HOT. Auto nagrzane N i silnik na chodzie to wiedziałem. Czyli ewentualnie obserwować ale raczej nie ma co 😜.
  5. Witam. Oleju było za dużo, to stwierdziłem przy kupnie i został odessany do poziomu max przy rozgrzanym aucie. Może jeszcze trzeba go trochę spuścić? Olej i filtry był wymieniany pa początku października i ktoś go za dużo wlał. To co opisywałeś czyli Zacząłbym od sprawdzenia luzów w układzie napędowym, krzyżaki, wał, a nawet wałek atakujacy czy nie ma zbyt dużego luzu, często chłopaki zgłaszali urwane wały napędowe. Da się to sprawdzić bez rozbierania auta np. na podnośniku wykonując jakieś proste czynności bo w okolicy nikt nie miał nigdy styczności w ramem. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Rafał
  6. Witam. Mam podobne problemy z Dodge Ram 1500 2006 4,7L. Przy zmianie biegów gdy przechodzę z prawej do lewej przeskakując R czasami czuć delikatne szarpnięcie. A drugi objaw jaki zauważyłem to w pozycji D jak jadę delikatnie wciskając gaz przy 3 biegu lekko szarpnie ale nie zawsz, gdy ruszam od zera wciskając ostrzej gaz efektu na 3 nie ma wcale lub jest znikomy, po wciśnięciu przycisku dźwigni zmiany biegów w pozycję O/D OFF efekt ustępuje zupełnie. Podłączyłem komputer łącząc się przez silnik wskazało błąd P0700 jak na załączonym foto. Nie da się skasować usterki ani też połączyć poprzez układ napędowy. Może ktoś z kolegów ma jakiś pomysł co zrobić lub zna jakiegoś speca w obrębie Opola.
  7. Dziękuję za informację
  8. Ok. Dzięki za informacje. Pozdrawiam rakieta
  9. Napisałem w tytule 2006 r 4,7 LPG 240 KM Proszę podać nr telefonu to film wyśle na Whatsapp. Pozdrawiam Rafał
  10. Witam. Przy zakupie obrotomierz nie wskazywał wartości. Po wizycie u mechanika kręci się w drugą stronę jak na filmie. Co byście spece poradzili, bo mam zamiar kupić tego muflona we wtorek i się zastanawiam co go boli i ile to będzie kosztować. Wydaje mi się, że wskazówka jak by była z drugiej strony tego słupka o który powinna się opierać.
  11. Witam wszystkich serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.