Skocz do zawartości

Dobre filmiki


bodano

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dacia jest tania i bezpretensjonalna, ale kosmicznie drogie pseudoterenówki udające samochody sportowe i czy chęć zrobienia z SUVa asfaltowego wymiatacza to po prostu śmiech na sali. X6 to ja obiadę maluchem na dobrych zimówkach, przecież te tak zwane SUVy mają prześwit jak Seat mojej żony. Zwykłą starą subaryną Iprezą robie takie X6 wszędzie poza przyśpieszeniem na prostej, na żadnych winklach nie ma to najmniejszych szans :mrgreen:

Może ktoś mi powie w czym lepsze jest Audi Q7 od A8 na przykład? nie mogę pojąć czym kierują się kliencji kupujący takie samochody jak Q7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę pojąć czym kierują się kliencji kupujący takie samochody jak Q7.

To ja Ci odpowiem. Wyglądem wnętrza i na zewnątrz, bo to jest piękne co się komu podoba. Tobie i mnie się nie podoba i dla nas to nie są piękne ani praktyczne auta, ale wielu obywateli naszego kraju gotowa by była zarżnąć się kredytem, żeby tylko mieć tak piękne auto jak Q7.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę pojąć czym kierują się kliencji kupujący takie samochody jak Q7.

To ja Ci odpowiem. Wyglądem wnętrza i na zewnątrz, bo to jest piękne co się komu podoba. Tobie i mnie się nie podoba i dla nas to nie są piękne ani praktyczne auta, ale wielu obywateli naszego kraju gotowa by była zarżnąć się kredytem, żeby tylko mieć tak piękne auto jak Q7.

 

Może jestem ignorantem nie znam się na pieknie itd?

 

Ale gdzie w Q7 piękno... Aaaaa SRY. Najpiękniejsze miejsce w Q7 to z tyłu podłoga wystająca pod nogami pasażerów.Most.

 

A najpiekniesze jest w nich to że.Za cholere nie mogłem w nich miejsca znalezc ani dla siebie ani dla pasażerów.Siedzi się tam jak na małym taborecie.Jajka sciskasz i grzejesz,zero prześwitu i wentylacji tam masz.Łokieć lewy na szybie prawy na nosie pasażera obok.Fotel nie cofniesz bo ci z tyłu krzyczą ze na nogi naciskasz? Bagażnika to to nie ma wcale chyba ze na 3 siatki z bananami.

 

I cena. :mrgreen:

 

Żeby mieć to samo wyposażenie co w USA car. Za Q7 trzeba zapłacić prawie 580.000 zł :mrgreen:

 

Ale. Nie będziesz i tak miał takiego wyposażenia jak w niektórych USA car.Bo po prostu nie ma gdzie wcisnąć tego wszystkiego do Q7,X6 itp europa pierdółek.

 

Ludzie albo są masohistami albo lubią chodzić z przepoconymi jajami.Dlatego kupują coś w czym się miesci niewyrośnięty TAI.

 

Po analizie tego tematu wcale się nie dziwię że europa wali cła zaporowe na USA car.

Gdyby ludzie mieli dostęp do części jak do europa car i większą świadomość i porównanie itd.Obawaim się że mało kto jedziłby europa car.

 

Wiekszość Q7,Cayenne itp w Polsce to import golasów z europy zachodniej.

 

Poprawcie mnie jeśli się mylę.Ale w tym temacie chyba sie nie mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie mnie jeśli się mylę.Ale w tym temacie chyba sie nie mylę.

Żeby było jasne napiszę to wyraźnie, że zgadzam się z Tobą w 100%, ale w Polsce i w Europie jeździ się po amcarach i porównuje je z Żukami i Warszawami, że niby są zacofane technologicznie, tylko, że to zacofanie robi miliony km, a europejskie goowna psują się za bramą salonu.

Podstawową jednak myślą w poprzednich postach jest to, że to jest piękne co się komu podoba, jeśli komuś podoba się Q7 czy X6 i lubi jak mu się "jajca pocą" to nic na to nie poradzisz, tak samo jak nic nie poradzisz jeśli ktoś nie widzi sensu w robieniu monster trucka z Cadillaca Escalade... czyż kiedyś mi tego właśnie nie wypomniałeś? Nie, żebym był złośliwy, bo akurat w tym się z Tobą zgadzam. Mam ochotę i robie, a po co to już moja sprawa. ;-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie mnie jeśli się mylę.Ale w tym temacie chyba sie nie mylę.

Żeby było jasne napiszę to wyraźnie, że zgadzam się z Tobą w 100%, ale w Polsce i w Europie jeździ się po amcarach i porównuje je z Żukami i Warszawami, że niby są zacofane technologicznie, tylko, że to zacofanie robi miliony km, a europejskie goowna psują się za bramą salonu.

Podstawową jednak myślą w poprzednich postach jest to, że to jest piękne co się komu podoba, jeśli komuś podoba się Q7 czy X6 i lubi jak mu się "jajca pocą" to nic na to nie poradzisz, tak samo jak nic nie poradzisz jeśli ktoś nie widzi sensu w robieniu monster trucka z Cadillaca Escalade... czyż kiedyś mi tego właśnie nie wypomniałeś? Nie, żebym był złośliwy, bo akurat w tym się z Tobą zgadzam. Mam ochotę i robie, a po co to już moja sprawa. ;-)

 

Dokładnie, jeden woli piwo, drugi żyto :) i nic nam do tego. Mnie osobiście przerażają te całe Tuaregi, IksSzóstki i wszelkie nowinki. Wsiada się do czegoś takiego i nie wiadomo od czego zacząć przekręcenie kluczyka :) Kiedyś TopGear zrobił "test". Skonfrontowali BMW M6 z czymś innym (nie pamiętam czym) w przyspieszaniu do 100km/h. Konkurent BMW wystartował a BMW... Richard Hammond najpierw musiał ustawić zawieszenie, potem ustawienia skrzyni potem coś tam jeszcze i wyszło, że BMW przyspiesza do 100 w kilka minut :D Wiadomo, że cały test był jednym wielkim jajem ale genialnie pokazali, że użytkownik takiego samochodu ma niezły mętlik w głowie. Po co to wszystko ?? Nie jest łatwiej wsiąść do RAMa, przekręcić kluczyk, wrzucić D (Do przodu ;) ) i po prostu pojechać ??

 

Ostatnio na autostradzie wyprzedzałem Mercedesa S. Z tyłu nie było widać, że ktoś siedzi za kierownicą (bardzo niska pani siedziała). Doszliśmy do wniosku, że gdyby ktoś zasnął za kierownicą lub (odpukać) dostał jakiegoś zawału, to taki nafaszerowany jak F16 radarami Merol leciałby po autostradzie na autopilocie. Jeden radar pilnuje odstępu od poprzedzającego samochodu, kolejne pilnują linii i tak można lecieć i lecieć aż mu się autostrada nie skończy ;)

Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie.

Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D

http://kamar-tech.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na autostradzie wyprzedzałem Mercedesa S. Z tyłu nie było widać, że ktoś siedzi za kierownicą (bardzo niska pani siedziała). Doszliśmy do wniosku, że gdyby ktoś zasnął za kierownicą lub (odpukać) dostał jakiegoś zawału, to taki nafaszerowany jak F16 radarami Merol leciałby po autostradzie na autopilocie. Jeden radar pilnuje odstępu od poprzedzającego samochodu, kolejne pilnują linii i tak można lecieć i lecieć aż mu się autostrada nie skończy ;)

 

Ponoć Mercedes przoduje teraz w rozwijaniu jakiejś nowej technologi , która nie wiem jak się nazywa , ale polega na tym, że samochód jadąc autostradą sam hamuje kiedy pojawi się przed nim na pasie inny samochód, potem samodzielnie przyspiesza do prędkości zadanej . Coś jak inteligentny tempomat. Cały problem polega na tym, że w warunkach drogowych w RFN błąd systemu wynosi ok 4% o ile dobrze pamiętam. Wydaje się mało prawada? No to się dobrze zastanówcie co oznacza te 4% w realnych warunkach codziennej jazdy siek: .

Poza tym , moje pytanie po kiego taki system?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pojazdów "nie utopialnych"

:lol:

 

Masa jak nie wiekszość przypadków ze zdjęciami Abramsów w początkowej części filmu to wozy zepchnięte z drogi by nie torowały kolumny. Poza tym nie stanowi to problemu, gdyż na każdą kompanię czogów przypada przynajmniej jeden wóz inżynieryjno ewakuacyjny, który poradzi sobie w każdych warunkach i wyciągnie czołg. Poza tym wiele zależy od umiejętności załogi i pamiętajmy o jednej podstawowej rzeczy , wozy wojskowe to nie pojazdy do zabawy w offroad, miast pchać się w największe bagno i zabawiać w rajd wyciągarek takie przeszkody się po prostu omija. O wiele gorzej radzą sobie MRAPy i inne ciężkie opancerzone 4x4, ale one zasadniczo jeżdżą drogami utwardzonymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
<--- zgadzam się z kamerzystą.

Tak to jest jak się taśmy używa jak kinetyka. :pala:

 

Krótki OT. Co byście doradzili do holowania ? lina czy taśma ? Niebawem będę miał coś cięższego na wyposażeniu (ford transit), który będzie dość ciężki. Chodzi o to, że mieszkam tu gdzie mieszkam i w zimie jest masakra bo pługi i solarki koło mnie nie jeżdżą więc podejrzewam, że mastodont będzie musiał czasem pomoc fordowi wyjechać.

Sorry za OT.

Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie.

Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D

http://kamar-tech.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.