Jump to content

F150 z 2011 r. półtorak - problem z wyjęciem zagłówka z tyłu


Recommended Posts

Cześć,

Mam problem jak w temacie. Znalazłem oczywiście na YT odpowiednią instrukcję (nawet nie jedną), ale wydaje mi się, że u mnie coś jest tam zablokowane. Czy możecie polecić jakiś warsztat w okolicach Warszawy, gdzie jest szansa, że sprawnie sobie poradzą z taką kwestią? 

Z góry dziękuję!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Sylwek79
      Witam 
      Mam Forda f150 2005r.
      Wymieniłem zegary na wersję wyskalowaną w km/h i nie działa sygnalizacja otwartych dzwi i wskaźnik temperatury, czy potrzeba jest zrobić jakąś adaptacje, czy co ?
      Pozdrawiam 
       
    • By Baksu
      Witam. Jestem od dawna w posiadaniu f150 2005 4x4 lariat i największa uciążliwością dla mnie jest jego prześwit który przy tych gabarytach jest dla mnie smieszny i fabryczna osłona jest u mnie cały czas pogięta i przeszlifowana. Dużo patrzyłem po tzw "quickliftach" i doszedłem do wniosku ze zastosuje 3" podkładki pomiędzy kolumnę amortyzatora i 3" bloczki dodatkowo pod resory piórowe. Pytanie czy takie rozwiązanie pomoże mi rozwiązać mój problem? Jakie sa przeciwności? Czy 3" to maks ile mogę zastosować z przodu?? bo z tyłu wiem ze zakres jest dużo większy.

       

    • By Wajdzik
      Witam, znalazłem ciekawą ofertę na necie:
      https://www.olx.pl/oferta/ford-f-150-3-5b-raptor-CID5-IDG8oyB.html
       
      Tylko interesuje mnie fakt, że ma wnętrze RAPTORA....wiecie może czy były takie seryjnie produkowane? Czy to jakaś modyfikacja....?
    • By Wajdzik
      Witam, jak w temacie.... budżet 150tys brutto. V8 ,4 drzwi ,F.VAT...
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.. pozdrawiam!!!!
    • By Irek
      Witajcie Panowie.
      Taka trochę nietypowa usterka - wolne obroty równe i stabilne, przy nabieraniu prędkości i podnoszeniu obrotów do poziomu 1400 RPM zaczyna się "jazda". Obroty zaczynają falować +/- 200 RMP i brak stabilności utrzymuje się do ok. 1800-2000RPM. Powyżej tej wartości znów jest równo. Niestety nie jest dobrze, ponieważ przy tej wartości obrotów przy odpuszczeniu pedału gazu potrafi dojść do "szarpnięcia" - tak jakby wypadający zapłon, "strzał" w wyniku niewłaściwej jakości mieszanki paliwowej. Nie mam pomysłów. Przepustnica, przepływomierz, klapka na dolocie zdaniem mechanika nie wykazują nieprawidłowości. "Lewego" powietrza nie stwierdzono. Czy coś poza podłożeniem pod te budę ognia przychodzi Wam do głowy? 2006 F-150 5,4 Triton.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.