Skocz do zawartości

Dlaczego dodge


mudder

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, ale próbujcie sie na serynych silnikach. Mudder misisz zmienić mapy :-P . Inaczej jest niesprawiedliwie bo doładowany silnik seryjny łatwo podkrecić na zawołanie.

 

jak drug zlikwiduje swoje modyfikacje, to ja wgram fabryczną mapę :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak drug zlikwiduje swoje modyfikacje, to ja wgram fabryczną mapę

Wydech mam założyć fabryczny i dolot... to wiesz co, zaprogramuj sobie tak, żebyś mial fabryke + 20KM , chociaz ja prawdopodobnie mam zwyzke ok. 13KM, wielka mi modyfikacja...to nie dla mocy tylko dla lepszego oddechu... :-P

Dalej mnie słychać i tyle... dużo dalej...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak drug zlikwiduje swoje modyfikacje, to ja wgram fabryczną mapę

Wydech mam założyć fabryczny i dolot... to wiesz co, zaprogramuj sobie tak, żebyś mial fabryke + 20KM , chociaz ja prawdopodobnie mam zwyzke ok. 13KM, wielka mi modyfikacja...to nie dla mocy tylko dla lepszego oddechu... :-P

planuje w swoim zrobić ok. 600KM czekam tylko na informacje o kitach i problematyce montażowej...cholera za dużo tego bym naraz chciał :roll:

żartuje z tym wgrywaniem i ściganiem...ważne żeby w ogóle się spotkać i wtedy się zobaczy jakie nastroje będą.

Podsumowując dyskusję dodge wygrywa designem(subiektywnie) i kosztami(mi się zdaje przede wszystkim)

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

planuje w swoim zrobić ok. 600KM czekam tylko na informacje o kitach i problematyce montażowej...cholera za dużo tego bym naraz chciał :roll:

 

To poważne modyfikacje. Praktycznie cału ukł. zasilania poójdzie do wymiany. Zastanawiam się ile silnik wytrzyma, starsze silniki wytrzymywały takie przyrosty momentu, a przynaj mniej Cummins bez problemów. Conaj wyżej szpilki głowicy i uszczelki lepsze się dawało. Skrzynia też musi mieć pakiet wzmacniający, przede wszystkim nowy-performancowy konwerter.

Noono Jestem pełen podziwu!!. Też miałbym takie plany gdyby mnie było stać. Zawsze marzyłem by w taki sposób zmotać CTD. Wiesz już mniej więcej jaki setup chcesz zakładać?

Tu akurat CTD ma przewagę. nie porównywalnie więcej częsci performancowych do ostrego kręcenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą nie tylko w Polsce Ram jest tak popularny. Nie wiem czy ogladacie Dakar ale w Ameryce Poł. gdzie w tej chwili jedzie Dakar Dodge są bardzo popularne.. poza lansowaniem nowego pick-up'a VW udostępnionego obsłudze rajdu nie ma prawie ujęcia z biwaków, na którym nie byłoby widać Ram'a. Popatrzcie dobrze, głównie 3500 i 2500 z kamperami, naczepami, różnego rodzaju sprzętem ;-)

Dodge Ram'98 3500 HD CTD

 

czarno go widzę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hihihi, może dlatego, że jedna z fabryk jest w Meksyku (Saltillo), a z tamtąd, bądź co bądź, bliżej do Ameryki Południowej niż z US :mrgreen:

Ram - Hecho en Mexico :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planuje w swoim zrobić ok. 600KM czekam tylko na informacje o kitach i problematyce montażowej...cholera za dużo tego bym naraz chciał :roll:

 

To poważne modyfikacje. Praktycznie cału ukł. zasilania poójdzie do wymiany. Zastanawiam się ile silnik wytrzyma, starsze silniki wytrzymywały takie przyrosty momentu, a przynaj mniej Cummins bez problemów. Conaj wyżej szpilki głowicy i uszczelki lepsze się dawało. Skrzynia też musi mieć pakiet wzmacniający, przede wszystkim nowy-performancowy konwerter.

Noono Jestem pełen podziwu!!. Też miałbym takie plany gdyby mnie było stać. Zawsze marzyłem by w taki sposób zmotać CTD. Wiesz już mniej więcej jaki setup chcesz zakładać?

Tu akurat CTD ma przewagę. nie porównywalnie więcej częsci performancowych do ostrego kręcenia silnika.

Do końca nie wiem, rzeczy są w rozeznaniu, na pewno wtryski, wzmocniona skrzynia i konwerter, dolot i wydech reszta teoretycznie wytrzymuje bo zapas w tych silnikach jest spory, turbiny na pewno zostają fabryczne bo są naprawdę mocne, większy intercooler i wzmocniona chłodnica o zwiększonym przepływie,dodatkowa chłodnica skrzyni chcę to wszystko robić sukcesywnie bo do końca nie dysponuje środkami finansowymi niestety

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywajmy cytowania selektywnego, bo ciezko sie zorientowac na co odpowiadacie jak cytujecie 3 lub czasem wiecej wypowiedzi.

przecież chyba moja odpowiedź była jasna, odpowiadałem na pytanie @bullteriera :mrgreen:

obiecuję się poprawić :kasztan:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą nie tylko w Polsce Ram jest tak popularny. Nie wiem czy ogladacie Dakar ale w Ameryce Poł. gdzie w tej chwili jedzie Dakar Dodge są bardzo popularne.. poza lansowaniem nowego pick-up'a VW udostępnionego obsłudze rajdu nie ma prawie ujęcia z biwaków, na którym nie byłoby widać Ram'a. Popatrzcie dobrze, głównie 3500 i 2500 z kamperami, naczepami, różnego rodzaju sprzętem ;-)

 

Właśnie wczoraj zauważyłem takiego niebieskiego HD z zajebistą przyczepa na siodle...

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywajmy cytowania selektywnego, bo ciezko sie zorientowac na co odpowiadacie jak cytujecie 3 lub czasem wiecej wypowiedzi.

sie nie obrażam :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No to ja napiszę dla czego Dodge. Ogólnie chciałem Jeepka, ale jakoś tak więcej kasy mogłem przeznaczyć na auto , a że śledziłem forum "pavement sucks" (typowo offowe) to decycja padła na RAMa. Ram w sumie jest najpopularniejszym pickupem stosowanym w teren z okresu (95-00). Brałem też pod uwagę w pewnym momencie Silverado 2500 V8 8.1 . Za Chevy przemawiała głównie skrzynia Allison 1000(chyba najlepsza w owym czasie w fulsajzach) , ale ze względu na zawieszenie i większą podatność na motanie offowe wybrałem RAMa. Wybór padł na HD w związku z tym, że wystarczy podliftować, założyć większe kapcie i można jeździć bez obawy , że ukręce mosty lub zmiele reduktor... jedym słowem wszystko na gotowo. V10 dla tego, że v8 za słaby do takiego mastodonta a mimo wszystko po zagazowaniu ekonomia korzystniejsza niż CTD (ale to był mój błąd uważam... dziś wziąłbym chyba CTD) Poza tym wtedy nie było mnie stać na CTD. Jeśli zaś wybór miałby paść na diesla to żaden inny truck nie wchodzi w rachube... only RAM CTD :twisted:

 

Trochę mnie irytuje, że prawie same Ramole w Polsce jeżdżą, ale mam niepowtarzalengo bo V10 można na palcach jednej ręki pewnie policzyć w Polsce.

 

Dziś oswoiłem się ze swoim silnikiem do tego stopnia, że jestem w tej chwili już większym fanem V10 niż V8 i pokochałem V10. W sumie to rdzennie amerykański silnik , jak V8. Ale i tak uważam, że najlepsze są wielokrotności 6. Może V8 pięknie bulgocze, ale nie jest tak trwały jak I6 a tym bardziej V12 i nie ma takich osiągów jak V12.

 

Gdybym rozwalił mojego RAMA i stanąłbym dziś przed wyborem to znów wybrałbym RAMa 2 generacji. Wchodzą w grę tylko CTD 3500 DRW lub 2500 V10. Ale inne pickupy też mi się podobają.

To mówiłem ja ... Jarząbek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz gdzieś nagrany odgłoś twojego silnika ?? V10 słyszałem tylko w viperze :twisted:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mojego nie mam , na razie nic fajnego. Publicznie będę się chwalił jak go zmotam przynajmniej w stopniu zadowalającym :-P

 

ale z fajniejszych dzwiękowych efektów to takie:

 

Bardzo mało filmów, informacji etc. bo mało jest Ramów V10, niestety ich największą wadą było spalanie, dla tego wycofali je od 2004 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz mija kolej DLACZEGO DODGE .

Zaczeło to się jakieś 15 lat temu , wtedy zobaczyłem na ulicy Rama 50 z 1985 r. i tak długo męczyłem właściciela aż mi go sprzedał . Potem był jeszcze W300 z 1980 5,9 w wersji strażackiej z naszego Okęcia . Następnie dużo aut z pod znaku Jeepa prywatnych i tych naprawianych u mnie w warsztacie ,Więc teraz szukając pick-upa wybór mógł byc tylko jeden DODGE .

Miałem trochę dylematu generacja II czy III ale ostatecznie wygrał 5,7 Hemi i myśle że podjąłem trafny wybór :lol:

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI

Jeep Grand Cherokee WJ 4,7

Mercedes G 300TD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Miałem trochę dylematu generacja II czy III ale ostatecznie wygrał 5,7 Hemi i myśle że podjąłem trafny wybór
W tej kwestii to ja miałem tylko jeden dylemat. II gen ma mało miejsca z tyłu. Puki co jest ok, bo do wożenia mnie, zony i dzieci (fotelik) jest spoko, ale więcej dorosłych na długie trasy to porażka. Z wyglądu to dla mnie nie ma nawet 2 zdań... tylko 2 gen! :twisted:, choć 3 generacja przed liftem i to szczególnie na bliźniakach też mi się podoba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz mija kolej DLACZEGO DODGE .

Zaczeło to się jakieś 15 lat temu , wtedy zobaczyłem na ulicy Rama 50 z 1985 r. i tak długo męczyłem właściciela aż mi go sprzedał . Potem był jeszcze W300 z 1980 5,9 w wersji strażackiej z naszego Okęcia . Następnie dużo aut z pod znaku Jeepa prywatnych i tych naprawianych u mnie w warsztacie ,Więc teraz szukając pick-upa wybór mógł byc tylko jeden DODGE .

Miałem trochę dylematu generacja II czy III ale ostatecznie wygrał 5,7 Hemi i myśle że podjąłem trafny wybór :lol:

 

Tak poza tematem - kolega Darecki z serwisu Jeepa z Wawy?

Pozdrowienia - montowaliście mi zderzak ARB od Kylona w Pajero :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darecki to jest skromny człowiek ( miałem okazję poznać na spocie w Jankach ), a tym czasem z wielu kręgów dochodzą mnie głosy o solidności jego usług w zakresie serwisowania Jeepa i niektórych innych amcarów, w tym Dodge,a. Skromność Dareckiego nie pozwoliła mu pochwalić się takimi usługami, więc robię to za niego. Dobry mechanik w temacie amcarów jest na wagę złota, więc mam nadzieję, że Darek się nie pogniewasz za tą reklamę. :git:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darecki to jest skromny człowiek ( miałem okazję poznać na spocie w Jankach ), a tym czasem z wielu kręgów dochodzą mnie głosy o solidności jego usług w zakresie serwisowania Jeepa i niektórych innych amcarów, w tym Dodge,a. Skromność Dareckiego nie pozwoliła mu pochwalić się takimi usługami, więc robię to za niego. Dobry mechanik w temacie amcarów jest na wagę złota, więc mam nadzieję, że Darek się nie pogniewasz za tą reklamę. :git:

 

Może powinniśmy zrobić przyklejony temat - serwisy USA w Polsce ??(polecane/niepolecane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może powinniśmy zrobić przyklejony temat - serwisy USA w Polsce ??(polecane/niepolecane)
Pomysł dobry. Najlepiej stworzyć nowe forum w dziale Techniczne.

 

bardoz fajny dzial, zdajacy egzamin na 6+

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.