blacksmoke Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 blacksmoke, na zdjęciu jest oponka 35" czy 37" ? Jeszcze mam jedno pytanie, jaki lift i jakiej firmy do mojego HD z 2003 na rozmiar oponek 37", patrzałem w U.S coś takiego http://www.suspensionconnection.com/cgi-bin/suscon/36005.html?id=hf5kCL9Y oponka na zdjęciu to 35'' . Twoje zawieszenie jest bardzo proste do liftu więc to co podesłałeś jest bardzo dobre ( no i w dobrej cenie) możesz się pokusić o fabtecha http://www.fabtechmotorsports.com/products/cart.php?m=product_detail&p=781&display=DODGE%204WD ale Tuff Country co podesłałeś + Dodge Ram 2500/3500 "Long Arm" Lift Kits & Upgrade Kit co polepszy ci komfort i sterowność samochodu będzie już super Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 ja bym polecił fabtech'a http://www.fabtechmotorsports.com/products/cart.php?m=product_detail&p=27&display=DODGE%204WD przy tym lifcie tylko felgi 18'' lub większe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 ja bym polecił fabtech'a http://www.fabtechmotorsports.com/products/cart.php?m=product_detail&p=27&display=DODGE%204WD przy tym lifcie tylko felgi 18'' lub większe ? dokładnie 18+ :-P plus odległość od rantu do miejsca osadzenia felgi z tyłu musi być 4 1/2'' (backspace) Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Liczy się też waga opon czasami różnica pomiędzy 35 a 37 jest niewielka ale trafi się też tak że jest dosyć spora i dlatego przy 1500 i lifcie 6 zalecają opony 35 cali by można się pocieszyć z jazdy. A co do ukręcania półosi itp to główną role odgrywa przełożenie na oponach 37 i większych na normalnym przełożeniu autko będzie trochę ospałe Przełożenia to sprawa wiadoma że im większa opona tym większy muł i trzeba zmienić przełożenia w dyfrach Ale jakoś 6" to nie sporo liftu i opona 37 tez nie tragedia jakoś nie che mi się wierzyć ze ram 1500 nie da temu rady skoro blazer z 87 roku na najprostszym moście GM z seryjnym smallblockiem 5,7l dawał sobie radę bez zająknięcia . Do tego w przednim moście były polskie albo niemieckie łożyska już nie pamiętam co wsadzałem . A finalnie śmigał na 39" superswamperach szerokich na 15" Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Jaber w 100% się z tobą zgodzę że było i jeździło, tylko ja nigdy nie miałem rama 1500 na 37 i nie mam zielonego pojęcia jak to się może zachowywać. Ja tylko przekazuje informacje które zostały umieszczone na amerykańskich forach i relacje ludzi którzy mieli z tym do czynienie itp. Ja osobiście uważam że pełny most jest zawsze mocniejszy od półosi. Bo co do tego mam porównanie moje Silverado i Rama (2 inne światy). Więc pewnie jak założysz do 37 do auta które rocznie robi 3 tyś to będzie ok gorzej jak będzie to w aucie które robi 40 tyś rocznie. Bo zakładam że robiąc samochód nie chce stracić jego użyteczności drogowej ale uzyskać lepszą off roadową Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Przez półosie rozumiem półosie w moście zwykłym pełnym takim jak każdy tylny most . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 sorry faktycznie trochę pogmatwałem :roll: półosiami nazwałem most z zawieszeniem niezależnym a pełnym mostem zaś most sztywny (oba posiadają półosie :-P ) Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.