jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 na tyle mam 265/70 a na przodzie 255/70masz 4x4? Szerokość opony nie ma znaczenia tylko wysokość w przypadku 4x4 do tego na tym reduktorze który tam jest ( o ile jest 4x4 ) po czarnym nie da się za bardzo jeździć a w terenie bez ciężkiego upalania też by sobie nic nie zrobił jak by miał nawet tył 70 a przód 60 . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 na tyle mam 265/70 a na przodzie 255/70masz 4x4? Szerokość opony nie ma znaczenia tylko wysokość w przypadku 4x4 do tego na tym reduktorze który tam jest ( o ile jest 4x4 ) po czarnym nie da się za bardzo jeździć a w terenie bez ciężkiego upalania też by sobie nic nie zrobił jak by miał nawet tył 70 a przód 60 . A zawsze myślałem że liczy się też obwód opony ( postaw sobie te dwie opony jedna przy drugiej i ta 265 będzie nieco wyższa, bo ma nieco większy obwód) a w przypadku 4x4 nie jest to wskazane aby opony różniły się wysokością Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Oczywiście że chodzi o obwód ale te różnice w sumie są mniejsze niż przy innym profilu opony dlatego o tym napisałem . I owszem ma to znacznie w reduktorach full time i part time z centralnym mechanizmem różnicowym czyli tych na których można 4x4 jechać po czarnym . A w tym chevy jeżeli jest reduktor to bez różnicówki i tak jak napisałem różnica nawet profilu bez upalania nie będzie robiła tragedii przy 4x4 w terenie. Teoretycznie przeszkadza to bo z inna prędkością obraca się wał przedni tylny ale np opony z bardzo dużym bieżnikiem potrafią sporo się zmienić na obwodzie bo kostki np maja po te 3 - 4 cm lekko co w sumie daje 6- 8 cm na obwodzie a po zamianie tego przód na tył gdzie tylne już mają 1- 2 cm nic się nie dzieje . Sprawdzone organleptycznie w blazerze i pajero w tahoe też ale tam różnica była połowę mniejsza . BTW - byłem wstrząśnięty jak się okazało ze 37" pościerana jest mniejsza od nówki 35 " :) było to nawet widać po tym na jakiej wysokości stało auto . A były to opony tej samej firmy więc nie różniły się rozmiarami jak to bywa . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lox Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 W podpisie mam że RWD :D To ma być tylko visual, bo w teren się pchać nie zamierzam :-P Tylko czarne 8-) Cytuj 92' Chevrolet C1500, 350 cu in, 6ft long bed, RWD, LPG, ITP, ITD... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 W podpisie mam że RWD :D To ma być tylko visual, bo w teren się pchać nie zamierzam :-P Tylko czarne 8-) Faktycznie masz RWD ale zmieszało się z ITP i ITD :):):) Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lox Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 W podpisie mam że RWD :D To ma być tylko visual, bo w teren się pchać nie zamierzam :-P Tylko czarne 8-) Faktycznie masz RWD ale zmieszało się z ITP i ITD :):):) Rzeczywiscie duzo skrotowcow mam w podpisie :) A co do wysokosci/srednicy opony to u mnie po zalozeniu sa mniejsze, jak wspominalem mam okrutnie szeroka felge i opony sa mocno naciagniete, taki troche german style :p PS: pisze bez polskich znakow ze smartfona i niem gdzie sa te wszystie ogonki, wyedytuje jak siade do kompa :) EDIT: no to nie bede edytowal :twisted: Cytuj 92' Chevrolet C1500, 350 cu in, 6ft long bed, RWD, LPG, ITP, ITD... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Dla mnie luz z tymi znakami ja często pisze bez polskich mimo tego ze pisze z kompa :) Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 be róznicowki z nie ma opcji jazdy po czarnym a to głownie na czarnym mialo by znaczenie i tu juz toretyzuje nawet z roznicowką przy wiekszych predkosciach rozmiary kół mialy by duze znaczenie . A mowie moje maxxisy tylne w gmc na calym obwozie straciłyu okolo 8 cm w stosunku do przednich i nie robiło to w terenie lekkim nic szczegolnego . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lox Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 To przedstawie to tak: - musze zmienic ogumienie, - nie stac mnie narazie na glebe i 20" alusy - chce poprawic prezencje, stad wieksze kola - predkosci bulwarowe 8-) (max. 90 opoza m iastem) EDIT: dzis jest dobry dzien - nagly przyplyw gotowki :D Wiec chyab zrobie tak ze zrezygnuje z walcow i kupie jakies felgi stalowe 15" z oponami co nie beda wystawac... ma ktos cos lub wie gdzie kupic w dobrej cenie ? A macie moze wyobrazenie czy dobrze by wygladal na takim czyms: http://moto.allegro.pl/felgi-18-dynamics-opony-continental-235-60-jeep-i1455434166.html ? Czy w takie male rozmiary sie nie pchac? A moze zakryc znaczek bawarii bowtie'm cheviego i dac to: http://moto.allegro.pl/bmw-m3-m5-power-et-20-18x8j-fajne-tanio-i1451684309.html Cytuj 92' Chevrolet C1500, 350 cu in, 6ft long bed, RWD, LPG, ITP, ITD... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ogólnie to na 6 śrub musisz szukać z tego co mi się wydaje chyba że masz jakieś inne mosty . A jak na 6 to rozstaw 6x139.7 czyli tez pasujące do patroli , terrano ,landcruzerów i chyba pajero . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lox Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Hmmm... wydaje mi sie ze takie tarcze zakladalem (z piasta na 100%, ale 5 czy 6 srub to nie jestem pewien): Szkoda, ze nie mam dostepu do auta, bo nie pamietam :oops: Wysle ojca zeby sprawdzil :twisted: Cytuj 92' Chevrolet C1500, 350 cu in, 6ft long bed, RWD, LPG, ITP, ITD... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 be róznicowki z nie ma opcji jazdy po czarnym Eee tam bez przesady, czasem można zapiąć na śliskim, a na ośnieżonej nawierzchni to już cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Karnij się liftnietym tahoe / suburbanem na 35" na zapiętym 4x4 to zrozumiesz czemu nie ma takiej opcji :). Znam takiego jednego co do rowu przez to wjechał :) Nic nie pourywasz ale nie da się panować nad autem powyzej 20km/h oczywiście mowa o twardym śliskim czarnym itp . . W terenie już tak tego nie czuć . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Kurna, a czemu tak? To dziwne. Moim można spokojnie śmigać i jedzie jak po szynach. No nie oznacza to, że tak jeżdzę :-P ...ale próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Kwestia przedniego zawiasu , braku amora skrętu i średnio jest go jak zamontować bez większych ingerencji . A czemu jeszcze to nie wiem :). Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 10 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 na maxxisach crepycrawlerach to chyba po 2 tysiącach trzeba by zmiane kół robić :) Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam, jest niedaleko mnie sklep gdzie mają na stanie BFGoodriche KM2 MT 37X12.5R17, chciałem je założyć na seryjne felgi RAMika, czy ktoś ma podobny rozmiar w swoim mastodoncie :?: Chcę wiedzieć, ile muszę podliftować aby takie oponki upchać we wnęki, czy moja seryjna felga nie okaże się za wąska na ten rozmiar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 16 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam, jest niedaleko mnie sklep gdzie mają na stanie BFGoodriche KM2 MT 37X12.5R17, chciałem je założyć na seryjne felgi RAMika, czy ktoś ma podobny rozmiar w swoim mastodoncie :?: Chcę wiedzieć, ile muszę podliftować aby takie oponki upchać we wnęki, czy moja seryjna felga nie okaże się za wąska na ten rozmiar ? Po ile chodza takie gumy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Jonko napisał/a:Witam, jest niedaleko mnie sklep gdzie mają na stanie BFGoodriche KM2 MT 37X12.5R17, chciałem je założyć na seryjne felgi RAMika, czy ktoś ma podobny rozmiar w swoim mastodoncie Chcę wiedzieć, ile muszę podliftować aby takie oponki upchać we wnęki, czy moja seryjna felga nie okaże się za wąska na ten rozmiar ? Po ile chodza takie gumy? Zdziwiłem się bo dość tanio : http://allegro.pl/opony-bf-goodrich-km2-mt-37-12-5-17-lublin-i1423828519.html ; jeszcze kolejna część mojego pytania, czy taka szerokość opony wejdzie spokojnie na seryjną felgę, czy trzeba szukać czegoś szerszego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 16 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Cena wydaje sie bardzo dobra zaczynam szukac liftu :mrgreen: Co polecacie do rama 1500 , 2007 r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Cena wydaje sie bardzo dobra zaczynam szukac liftu :mrgreen: Co polecacie do rama 1500 , 2007 r.? ja bym polecił fabtech'a http://www.fabtechmotorsports.com/products/cart.php?m=product_detail&p=27&display=DODGE%204WD [ Dodano: 2011-02-16, 23:25 ] Jonko napisał/a:Witam, jest niedaleko mnie sklep gdzie mają na stanie BFGoodriche KM2 MT 37X12.5R17, chciałem je założyć na seryjne felgi RAMika, czy ktoś ma podobny rozmiar w swoim mastodoncie Chcę wiedzieć, ile muszę podliftować aby takie oponki upchać we wnęki, czy moja seryjna felga nie okaże się za wąska na ten rozmiar ? Po ile chodza takie gumy? Zdziwiłem się bo dość tanio : http://allegro.pl/opony-bf-goodrich-km2-mt-37-12-5-17-lublin-i1423828519.html ; jeszcze kolejna część mojego pytania, czy taka szerokość opony wejdzie spokojnie na seryjną felgę, czy trzeba szukać czegoś szerszego ? z tego co mi wiadomo to w 2500 serii występowały dwie szerokości felg 7 i 8 cali więc obie są za wąskie. Preferowane felgi na taki typ opony to szerokość 10 cali. (8.5 - 9 też bez dało by rade) A teraz coś od siebie ja mam założone 35' na felgach oem 8' i nie prezentują się zbyt fajnie. Chyba że będziemy auto użytkować w ciężkim terenie wtedy takie metody zdają egzamin tj. wąska felga + szeroka opona :-D 37cali to dosyć pokaźna opona wersja 2500 zniesie to bez problemu do serii 1500 nie radził bym czegoś takiego zakładać bo piasty, łożyska nie wytrzymają 20.000tyś mil aha i przy 37 nie wiem czy jeszcze nie pokusił bym się o lift body o jakieś 2cale bo trzeba będzie obcinać rogi zderzaka [ Dodano: 2011-02-16, 23:43 ] wygląda to tak :twisted: Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 faktycznie że do liftu 6" opony tylko do 35 ". Myślałem że 37" to żaden problem dla takiego liftu. Wiadomo że wytrzymalszy jest 2500 HD , ale ja mam 1500 i nic na to nie poradze. Ale skoro są odważni i wkładaja 38.5" do Jeepa Cherokee z Danutą 30 :mrgreen: , to mysle że Ramik 1500 nie bedzie gorszy i wytrzyma 37'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Moim zdaniem jedynie co klęknie szybciej to dyfry . A przy upalaniu może ukręcić półosie . O piastach to nie słyszałem żeby padały przy kapciach 37 " to nie jest wielka opona . Nawet na 40" nic się nie działo w aucie z 87 roku , pomijając dyfer ale z racji tego ze G80 gov lock jest do bani i nawet 33" i 35" mogą go rozdupcyć. Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Liczy się też waga opon czasami różnica pomiędzy 35 a 37 jest niewielka ale trafi się też tak że jest dosyć spora i dlatego przy 1500 i lifcie 6 zalecają opony 35 cali by można się pocieszyć z jazdy. A co do ukręcania półosi itp to główną role odgrywa przełożenie na oponach 37 i większych na normalnym przełożeniu autko będzie trochę ospałe Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 blacksmoke, na zdjęciu jest oponka 35" czy 37" ? Jeszcze mam jedno pytanie, jaki lift i jakiej firmy do mojego HD z 2003 na rozmiar oponek 37", patrzałem w U.S coś takiego http://www.suspensionconnection.com/cgi-bin/suscon/36005.html?id=hf5kCL9Y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.