Gzubi Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam, po długiej przerwie. Kupiłem Dakotę 2003 ma zastany silnik przynajmniej tak twierdzi mechanik. Ma ktoś może dół silnika do sprzedania do tego potwora ? Może ktoś miał już taki problem lub może mi go ogarnąć ? Kurde jak coś wystawiłem go również do sprzedania, chociaż fest by mi się przydał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Do mustanga pakowali takie silniki.... moze trzeba szukac wlasnie do mustanga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Do mustanga pakowali takie silniki.... moze trzeba szukac wlasnie do mustanga? Chyba do bagażnika :kasztan: Mustang w swojej historii miał różne wynalazki pod maską ale nigdy nie popełnił mezaliansu z Dodge ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gzubi Opublikowano 29 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Chyba o 3.3 chodzi ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Bede sie bronil :kasztan: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V6_engine_(Canadian)#3.9 Przyklad: http://www.ebay.com/itm/04-FORD-MUSTANG-ENGINE-3-9L-VIN-6-8TH-DIGIT-V6-MOTOR-/181572393138?fits=Model%3AMustang http://www.ebay.com/itm/Ford-Mustang-Engine-2004-3-9-V6-110K-/360738637896 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Bede sie bronil http://en.m.wikipedia.org..._(Canadian)#3.9 Przyklad: http://www.ebay.com/itm/0...Model%3AMustang http://www.ebay.com/itm/F...K-/360738637896 Powiedziałbym, że zamiast bronić, skutecznie się pogrążasz :mrgreen: :mrgreen: Silnik z Dakoty nie ma nic wspólnego z Essexem. Tak w dużym uproszczeniu V6 z Dakoty to wykastrowane o dwa cylindry Moparowe 5.2 V8. seria LA, czy jakoś tak :-| Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Faktycznie... zapielo mi, ze mustang nie bedzie mial nic wspolnego z dodgem... przyznaje racje.. Ps. Fakt ze nie taki jak kolega szuka ale byl 3.9 w mustangu :kasztan: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja teraz robię przekładkę takiego silnika. W moim wywaliło tłok bokiem. Mam drugi silnik z tym że na wtrysku jednopunktowym a w samochodzie oryginalnie jest wielopunktowy. Trzeba zmienić głowice bo kolektory są inne. Robił już ktoś z Was taką przekładkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Będę potrzebował części do remontu silnika, może polecicie jakiś swój sklep gdzie można dostać dobre ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Ja zaopatruje sie w tym... no chyba, ze czegos nie maja ;-) http://czesci-usa.com.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 kpl. uszczelek na górę silnika 790 zł a w amerykany. coś tam mówili mi ok 560 - ciekawe czy to ten sam zestaw bo różnica znaczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 po pierwszych oględzinach wychodzi że z silniki jedno (JWP)- i wielo(WWP)- punktowym wtryskiem różnią się nie tylko głowicami. Inny jest blok, w silniku na WWP jest otwór i mocowanie do czujnika położenia wału od strony skrzyni biegów. Druga różnica polega na tym że cylindry mają różną średnicę - ok 1mm różnicy i na cylindrze i na uszczelkach. Nie wiem czy to uda się zgrać, zobaczymy co dalej wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.