po pierwszych oględzinach wychodzi że z silniki jedno (JWP)- i wielo(WWP)- punktowym wtryskiem różnią się nie tylko głowicami. Inny jest blok, w silniku na WWP jest otwór i mocowanie do czujnika położenia wału od strony skrzyni biegów. Druga różnica polega na tym że cylindry mają różną średnicę - ok 1mm różnicy i na cylindrze i na uszczelkach.
Nie wiem czy to uda się zgrać, zobaczymy co dalej wyjdzie.
Ja teraz robię przekładkę takiego silnika. W moim wywaliło tłok bokiem. Mam drugi silnik z tym że na wtrysku jednopunktowym a w samochodzie oryginalnie jest wielopunktowy. Trzeba zmienić głowice bo kolektory są inne. Robił już ktoś z Was taką przekładkę?
Cześć wszystkim,
jestem świeżo upieczonym właścicielem Dakoty z 98 3,9. Póki co samochód jest jeszcze unieruchomiony ale mam nadzieję że użytkowanie jego spodoba mi się na tyle że będę stałym userem tego forum.