czarnuch3 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 No właśnie jak wam się sprawują instalacje LPG w obecnych temperaturach? Mój Dodge niestety nie chce do końca współpracować, jeśli temp spadnie poniżej -10*. Rozumiem, że trzeba dłużej czekać na nagrzanie auta ale nie do końca chodzi o to. Muszę zrobić naprawdę sporo km żeby bezpiecznie przełączyć na LPG. Oczywiście automatyczne przełączanie nie wchodzi w grę, muszę to robić ręcznie wtedy kiedy uznam za stosowne. Czasy rozgrzewania wtryskiwaczy LPG wydłużone, temp. przełączania podniesiona, świece zapłonowe wymienione ... sam nie wiem co robić dalej? Zostaje chyba czekać na wiosnę :mrgreen: Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Muszę zrobić naprawdę sporo km żeby bezpiecznie przełączyć na LPG Ile? U mnie też muszę trochę dłużej jechać, ale zamyka się to w 2-3 minutach jazdy max! Oczywiście automatyczne przełączanie nie wchodzi w grę, muszę to robić ręcznie wtedy kiedy uznam za stosowne Niezłe jaja :lol: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja jeździłem przy temp. poniżej -20 i bez żadnego problemu. Przełączał się po paru km (3-5km) i bez zająknięcia śmigał :-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Kilometrowo nie potrafię określić, ale tak 15 min to minimum, żeby zaczął śmigać na gazie jak należy. Jeden z gazowników stwierdził, że to wina wychładzania się gazu pomiędzy parownikiem a wtryskami. Chyba muszę udać się do innego speca. Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 ja mam tak samo jak u chlopakow, nie ma problemow z przelanczaniem sie na gaz i normalna praca, moze powinienes pojechac do gaziarza z tym Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Problem w tym, że byłem u gościa którego uważalem za dobrego fachowca. Stwierdził że przy dużych mrozach może występować taki problem. Chyba muszę podjechać do innego. Macie może jakieś propozycje w okolicy Piaseczna? Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Jeden z gazowników stwierdził, że to wina wychładzania się gazu pomiędzy parownikiem a wtryskami A może to wina reduktora/parownika, który na mrozie nie odmierza właściwych porcji gazu, a te potrafią się szybko zmieniać. Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekF150KR Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Problem w tym, że byłem u gościa którego uważalem za dobrego fachowca. Stwierdził że przy dużych mrozach może występować taki problem. Chyba muszę podjechać do innego. Macie może jakieś propozycje w okolicy Piaseczna? Hej, zadzwoń do tego gościa 665-707-000. Jest pod Piasecznem i mi zakładał do efa. Jestem bardzo zadowolony zarówno z instalacji jak i jego wiedzy. Na prawdę gość godny polecenia! Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucaro Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 czarnuch3, ja powiem Ci tak... znam kilku gazowników w mojej okolicy (Gołków, Piaseczno...itd), których raczej nie polecam. Mówiąc szczerze to jest jeden z powodów, dla których zrezygnowałem zarówno z Jeepów jak i instalacji gazowych w moich samochodach...:-( ale niestety taka prawda. Cytuj ----------------------------------------- pozdrawiam www.eventino.net www.fit-arena.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Zrezygnować z LPG w tej chwili będzie mi ciężko :lol: Problem mam tylko poniżej -10*, więc niedługo powinien zniknąć :-D BartekF150KR dzięki za namiary, pewnie wypróbuje niedługo. Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Zrezygnować z LPG? Niby czemu? ... a może dla dizla który przy naszym paliwie w stacjach może przy odpowiedniej pogodzie przestać na parkingu od listopada do marca :lol: Trzeba szukać lepszego gazownika, bo LPG to dobry pomysł, a przez partaczy w warsztatach mówi się że LPG jest do doopy. Tak samo jest w wielu dziedzinach, a zasada jest prosta, jak się dba tak się ma. :-P Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Ostatnio walczę z "zizlem" mojej żony. Przy minus 15 masakra! A ramik brum brum i DZIAŁA! :lol: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Ja Hondę na 3-4 razy muszę odpalać i klekot spod maski przy odpaleniu taki idzie, że mam wrażenie, że się silnik rozsypuje. RAM z kolei pali na dotyk nawet przy -27. Przy najwiekszych mrozach ledwo mi się udawało Hondę odpalić (pomimo grzania swieć na 3 razy!). Nie zmienia to faktu, że chciałbym Cummins'a ;-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie zmienia to faktu, że chciałbym Cummins'a Jedynie słuszny kierunek. Mój mimo przejechanych wg licznika 254000 mil, pali na dotyk. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Mimo że było wczoraj u mnie 31 stopni :shock: Rano jeep odpalił - z 15 minut mineło i na gazownie się przełączył - czarnuch3 - więc proponuje zrąbać gazownika - a potem jechać do innego :roll: PS.Kupowałem w Piasecznie Spirita :roll: - może żeśmy się widzieli? Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 PS.Kupowałem w Piasecznie Spirita :roll: - może żeśmy się widzieli? Niestety się nie spotkaliśmy, byłeś u mojej konkurencji :evil: Ale gorąco zapraszam po materiały do grawerowania, dla kolegi z forum atrakcyjne rabaty :-) Kończę kryptoreklamę, bo mnie admin pogoni :mrgreen: Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbialek Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Hej czarnuch. Też mam Durango. W te mrozy palił na "dotyk" i łatwo wchodził na gaz. Instalacja Solaris. Mam w silniku olej Castrol Edge Sport 0w40. :raca: Cytuj Dodge Durango 4,7 l. 2003, Magnum, AWD, gaz Solaris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.