Lemmy Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 Przyciemniane przednie światła, kamerka z przodu (Raptor), drapane aluminium wewnątrz. A, i byłbym zapomniał - tryb auto 4x4 do jazdy na czarnym (Lariat, King Ranch, Platinum). Wersja the F-150 EcoBoost 4x4 ma nowe, 3,5-litrowe uturbione V6 o mocy 365 KM. Ponoć w trasie ma to spalać 11,2 litra benz. Pozdro Cytuj Ram4x4fun
Magdoc Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 A skąd kolega czesze takie niusy ? :roll: Cytuj Jeep V8 WJ
Lemmy Opublikowano 29 Września 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 A skąd kolega czesze takie niusy ? :roll: M.in. z serwisu www.worldcarfans.com - szybcy, pewni, kompetentni. Pozdro Cytuj Ram4x4fun
Magdoc Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 M.in. z serwisu www.worldcarfans.com - szybcy, pewni, kompetentni. Mam jeszcze 10 miesięcy :-D - zak wrócę do sterujących kierownicą - a Ty wybijasz mi dodga z głowy :lol: Cytuj Jeep V8 WJ
AdAm Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 3,5-litrowe uturbione V6 o mocy 365 KM I nie dopisali, że trwałość turbiny benzynowej kończy się szybciej niż 100.000 km. Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4
Eazy Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 3,5-litrowe uturbione V6 o mocy 365 KM I nie dopisali, że trwałość turbiny benzynowej kończy się szybciej niż 100.000 km. Co zaoszczędzisz na benzynie to wydasz na nową turbinkę :lol: A tak naprawdę to niska trwałość turbo wynika z niewiedzy użytkowników a nie z niskiej jakości / wytrzymałości turbo. Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
AdAm Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Mimo wszystko uważam, że turbina od benzyniaka jest mniej trwała od turbiny diesla, zakładając że mamy podobnie użytkowane z chłodzeniem i innymi nakazami turbinowymi. A poza tematem mam turbinę Francisa i tu zagadka, do czego służy gdzie jest wykorzystywana? Nie szperać w necie tylko czy ktoś wie na szybko? :-D Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4
Datex Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 A tak naprawdę to niska trwałość turbo wynika z niewiedzy użytkowników a nie z niskiej jakości / wytrzymałości turbo. Coraz częściej można spotkać się z dodatkową elektryczną pompą oleju chłodzącą turbo po zgaszeniu silnika. Może nowy fordzik też będzie posiadać takie rozwiązanie. Cytuj
Eazy Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Albo po prostu fabrycznie niech zakładają turbo-timer :lol: Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
Eazy Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Obroty obrotami ale jest dużo innych czynników. Turbina jest napędzana ciśnieniem gazów wydechowych (których oczywiście jest więcej przy wysokich obrotach) ale przecież duże diesle z wysoką kompresją też nie ustępują tutaj wysokoobrotowym benzynkom a często generują nawet więcej ciśnienia na turbinie. Ja nadal obstaje za 'świadomością' użytkownika a nie trwałością samej turbiny ;-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
drug Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Mimo wszystko uważam, że turbina od benzyniaka jest mniej trwała od turbiny diesla, zakładając że mamy podobnie użytkowane z chłodzeniem i innymi nakazami turbinowymi. Miałem Volvo V70 T5 i jak go sprzedawałem to miał najechane 390 000km i nigdy nie miałem problemów z turbo. Trzeba tylko pamiętać o zasadach użytkowania turbin. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.