Skocz do zawartości

Ijo

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Thanks
    Ijo przyznał(a) reputację dla Kassei w Ram 2500 jak rejestrować DMC 3.5 czy 4.5?   
    Na kategorię "C" (czyli DMC powyżej 3,5 tony) spokojnie zarejestrujesz. Tylko, że potem trzeba mieć viatoll i prawo jazdy na ciężarówkę, ale jak prywatnie to za to nie trzeba mieć tacho. Droższe jest ubezpieczenie OC na ciężarówkę i zapłacisz też podatek od środków transportu w miejscu zamieszkania. Będzie trzeba także przerobić migacze (jeśli RAM 2015 ma je zespolone ze światłem STOP) i dorobić przeciwmgielne tylne. Obecnie nie wiem czy jest nawet sens próbować rejestracji na kategorię "B" , aktualnie diagności się boją tego typu "kombinacji". Poza tym z używaniem tego typu auta w Polsce nie ma problemu. Jedyne czego może się kiedykolwiek doczepić diagnosta albo policja to symetryczne światła mijania - choć to też da się przerobić, ale i tak nie będzie na nie homologacji.
  2. Thanks
    Ijo otrzymał(a) reputację od Wajdzik w Zagwostka F150... Raptor?   
    Witam. Zagladnij do wikipedii, tam silniki wylistowane dla drugiej generacji Raptora to tylko 3.5 V6 Twinturbo ktore zastapilo 6.2 V8. Byl jeszcze montowany 5.4 Triton dawno temu, wiec wynika z tego ze innych silnikow nie wsadzali do Raptora F150. 3.5 litra V6 bez turbiny to podstawowa jednostka w F150 13 tej generacji. Wyglada ze to zwykla F150-tka stylizowana na Raptora.
  3. Like
    Ijo otrzymał(a) reputację od Mecenas w Toyota Tundra 5.7   
    2011 i wyzej powinny byc ok. To sa dobre silniki, chociaz zdarzaja sie wypadki. W 2007 znalezli 20 silnikow ktore mialy problem z zle wykonanym pod wzgledem metalurgi walkiem rorzadu i podejzewali ze 30 tys wyprodukowanych silnikow bedzie mialo problemy. Tak dla porownania to kazde z produkowanych V8 obecnie ma problemy. 5.7 Hemi ma problem z walkiem rozrzadu i kiepskim przeplywem oleju, Fordy w starszych Tritonach 5.4 i 4.6 problem z przeplywem oleju , nawet 6.4 Hemi problem z tlokami halasujacymi na zimnym silnku oraz wytartym walkiem rozrzadu, rowniez 6.0 Vortec . Pilnowac oleju i wymian i powinno byc ok. Rozgladalem sie za tundra jakis czas temu do ciagniecia przyczepy. Jest to pol tonowka ktora moze bardzo duzo zniesc ale na papierze liczby byly za male do moich potrzeb. Auta ogolnie malo awaryjne z dobrymi osiagami i silnikiem z dobrymi recenzjami, rowniez trzymajace wartosc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.