Jump to content

Zagwostka F150... Raptor?


Recommended Posts

Witam. Zagladnij do wikipedii, tam silniki wylistowane dla drugiej generacji Raptora to tylko 3.5 V6 Twinturbo ktore zastapilo 6.2 V8. Byl jeszcze montowany 5.4 Triton dawno temu, wiec wynika z tego ze innych silnikow nie wsadzali do Raptora F150. 3.5 litra V6 bez turbiny to podstawowa jednostka w F150 13 tej generacji. Wyglada ze to zwykla F150-tka stylizowana na Raptora.

Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem - kupił ktoś szpargały z rozbitego Raptora i włożył do zwykłej F150. Co niekoniecznie jest złym rozwiązaniem, pod warunkiem, że je po prostu wymienił bo miał taki kaprys. Podejrzewam jednak, że zostały wymienione z konieczności - dewastacja wnętrza, auto po powodzi, dzwon w przód auta, połamane felgi po wypadku... Przez te wszystkie lata się naoglądałem takich wynalazków z USA, że przy takiej sytuacji od razu mi się czerwona lampa zapala 😉

Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Nie ma co sprawdzać po silniku, bo widać, że to nie Raptor.

VIN w łapę i sprawdzić, czy było jak Kassei podejrzewa - tzn, że jakiś handlarz podratował zwłoki tym co akurat miał na placu, czy może ktoś miał fantazję i wzbogacił sobie zwykłego eFa kołami i tapicerką z Raptora i alliexpresowym grillem.

Chociaż wiadomo, że prawdopodobieństwo tego drugiego jest znikome lub nawet żadne.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Wajdzik
      Witam, jak w temacie.... budżet 150tys brutto. V8 ,4 drzwi ,F.VAT...
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.. pozdrawiam!!!!
    • By Irek
      Witajcie Panowie.
      Taka trochę nietypowa usterka - wolne obroty równe i stabilne, przy nabieraniu prędkości i podnoszeniu obrotów do poziomu 1400 RPM zaczyna się "jazda". Obroty zaczynają falować +/- 200 RMP i brak stabilności utrzymuje się do ok. 1800-2000RPM. Powyżej tej wartości znów jest równo. Niestety nie jest dobrze, ponieważ przy tej wartości obrotów przy odpuszczeniu pedału gazu potrafi dojść do "szarpnięcia" - tak jakby wypadający zapłon, "strzał" w wyniku niewłaściwej jakości mieszanki paliwowej. Nie mam pomysłów. Przepustnica, przepływomierz, klapka na dolocie zdaniem mechanika nie wykazują nieprawidłowości. "Lewego" powietrza nie stwierdzono. Czy coś poza podłożeniem pod te budę ognia przychodzi Wam do głowy? 2006 F-150 5,4 Triton.
    • By DragonEv
      Dałem temat w mechanice, ale z doświadczenia wiem, iż nie każdy tam zagląda, a potrzebuję pomocy. Daje więc i tu.
       
       
       
      Jestem posiadaczem forda f150, 5.4l 2007 rok.
       
      Pomimo iż jestem mechanicznym laikiem postaram się jak najlepiej opisać mój problem.
       
      Otóż przy dużym obciążeniu silnika wypada mi zapłon. Błąd PS305.
      Wygląda to następującą. Jadąc z prędkością około 100-110 km/h dodaje gaz do dechy. Skrzynia redukuje, auto przyspiesza po czym wypada zapłon i wyłącza się cylinder nr 5.
      Efekt- silnik szarpie, nie ma mocy itd.
      Po chwili spokojnej jazdy cylinder z powrotem się włącza.
      Dzieje się tak tylko przy prędkości o której pisałem wyżej. Przy innych prędkościach jak dodaje do dechy wszystko jest ok.
       
      Oczywiście starałem się sprawdzić co to może być i podczas testów komp pokazuje że jedna strona ma za ubogą mieszankę i daje za dużo wachy. Rozjeżdżają się czasy wtrysku.
      Przy odłączonej sondzie dzieje się to samo, może troszke słabiej ale jednak.
      Na początku szarpał też przy mniejszych obciążeniach, ale wymieniłem cewkę i tu już jest OK.
       
      Co zostało już sprawdzone:
      wymieniona cewka, bo była nadpalona
      wymienione wszystkie świece
      sprawdzono katalizator
      sprawdzono czy nie są podparte zawory
      sprawdzono ciśnienie w dwóch cylindrach 5 i sąsiednim.
       
      Wszystko wygląda na to że jest ok, poza tym że nie jest ok.
      Ani ja , ani mój mechanik nie wiemy co to może być.
       
      Liczę tutaj na Waszą pomoc i pomysły.
      A może ktoś już miał taki przypadek ?
    • By PJ
      Strasznie mi tyrkocze auto przy przyspieszaniu. Wyczytałem i zasłyszałem na jutjubie że to kolektor wydechowy z prawej strony. Kolektor już mam, jutro zabieram się do roboty. Pytanie tylko czy ktoś z Was już to robił? Jakieś wskazówki?
      Boję się oczywiście o śruby kolektora bo już nadgryzione lekko...
    • By kemad
      Dzień dobry!
       
      To mój pierwszy post więc jeżeli wybrałem zły dział poproszę moderatora o przeniesienie wątku do właściwego działu zamiast 'KOSZ' 🙂
       
      ___
       
      Chcę zakupić Forda F150 z mojego, 1989 rocznika.
       
      Mam już jeden zabytek więc nie boję się włożyć w niego trochę grosza, na otomoto działa firma która ogarnia starsza Amerykańce i mają obecnie dwa w ofercie.
      Nie wiem czy mogę reklamować sprzedającego i wstawiać linki z otomoto więc kto chętny niech poszuka sam .. 😮
       
      Auta są w podobnym stanie, jeżdżące i myślę, że do podobnego wkładu finansowego.
      To, co mnie trapi to silniki.
      Jeden ma 5.0 drugi 5.8 oba V8
      Pierwszy ma Fordowski kod "302 5.0 V8" a drugi to "351 5.8 V8"
       
      Spalanie i moc nie są dla mnie kluczowe, chciałbym aby samochód został ze mną na na prawdę długie lata więc pytam Was, jako ekspertów, który z tych silników będzie mi dłużej służył 🙂
       
       
      Z góry dziękuję za pomoc 🙂
      F150 5.0.webp F150 5.8.webp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.