
Ijo
Members-
Content Count
6 -
Joined
-
Last visited
About Ijo
-
Rank
Użytkownik
-
Ijo reacted to a post in a topic: Ram 2500 jak rejestrować DMC 3.5 czy 4.5?
-
Witam. Jak poszlo z ta rejestracja? Jakich problemow sie spodziewac? Jestem wlascicielem 2500 tki z 2015 roku z 6.4 Hemi, i ciezko mi sie auta pozbywac wiec mysle zeby go przytaszczyc ze soba do Polski. Poki co z tego co sie orientuje to same problemy do rozwiazania z tym sie wiaza. Uzywam auta do prywatnych celow i tak tez by w Polsce zostalo.
-
Wajdzik reacted to a post in a topic: Zagwostka F150... Raptor?
-
Witam. Zagladnij do wikipedii, tam silniki wylistowane dla drugiej generacji Raptora to tylko 3.5 V6 Twinturbo ktore zastapilo 6.2 V8. Byl jeszcze montowany 5.4 Triton dawno temu, wiec wynika z tego ze innych silnikow nie wsadzali do Raptora F150. 3.5 litra V6 bez turbiny to podstawowa jednostka w F150 13 tej generacji. Wyglada ze to zwykla F150-tka stylizowana na Raptora.
-
Mecenas reacted to a post in a topic: Toyota Tundra 5.7
-
2011 i wyzej powinny byc ok. To sa dobre silniki, chociaz zdarzaja sie wypadki. W 2007 znalezli 20 silnikow ktore mialy problem z zle wykonanym pod wzgledem metalurgi walkiem rorzadu i podejzewali ze 30 tys wyprodukowanych silnikow bedzie mialo problemy. Tak dla porownania to kazde z produkowanych V8 obecnie ma problemy. 5.7 Hemi ma problem z walkiem rozrzadu i kiepskim przeplywem oleju, Fordy w starszych Tritonach 5.4 i 4.6 problem z przeplywem oleju , nawet 6.4 Hemi problem z tlokami halasujacymi na zimnym silnku oraz wytartym walkiem rozrzadu, rowniez 6.0 Vortec . Pilnowac oleju i wymian i
-
Wymieniam obecnie dwa kolektory wydechowe. Jest na youtube mechanik FordTechMakuloco ktory pokazuje jak sie do tego dobrac. Nie jestem mechanikiem i udalo mi sie je sciagnac , ale nie malym kosztem. Niestety mam dwie szpilki urwane i musze sciagna glowice aby ktos w warsztacie je usunal. Polecam filmiki tego goscia, naprawde wie co robi.
-
Lac 5W30 i nie kombinowac. Swiece, cewki i gumy izolujace cewki sprawdzone?
-
Witam. Mam aktualnie F-150 z 2008 z silnikiem 4.6 mniejszym bratem 5.4 tritona. Z tego co dowiadywalem sie to te silniki a szczegolnie 5.4 sa bardzo czule na brak regularnych wymian oleju oraz stosowanie oleju innego niz 5W30. Stary zuzyty ole zatyka kanaly w silniku powodujac brak smarowania elementow i ich przegrzewanie, a takze zle dzialajace hydrauliczne napinacze lancuchow rozrzadu. Rowniez przy rozrzadzie wycieraja sie plastikowe prowadzenia lancuchow przez co w niektorych przypadkach pokrywa rozrzadu moze zostac przetarta i zniszczona. Wiec bardzo sie uczula na wymiane oleju nawet co 5-