Skocz do zawartości

Pomóżcie MI WYBRAĆ PICKUPA!!!


Cobra

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kup forda nie koniecznie tego z linka ale kup forda będziesz zadowolony :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie! Zgadzam się z Mudderem! Kup Forda! :kasztan:

z resztą kup cokolwiek tylko nie dodga :mrgreen: nie zniosę kolejnego :kasztan:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ty się Mudder śmiejesz, ale ja stawiam że taki niezajeżdżony i dobrze przygotowany 1500 V8 2 generacji będzie bardziej niezawodny od twojego eFa... a na pewno o wiele prostrzy w naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty się Mudder śmiejesz, ale ja stawiam że taki niezajeżdżony i dobrze przygotowany 1500 V8 2 generacji będzie bardziej niezawodny od twojego eFa... a na pewno o wiele prostrzy w naprawach.

każde stare auto w dobrym stanie będzie mniej awaryjne od nowoczesnego, wynika to z prostoty konstrukcji...a co do zakupu to dalej podtrzymuje swoje zdanie...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

każde stare auto w dobrym stanie będzie mniej awaryjne od nowoczesnego, wynika to z prostoty konstrukcji...a co do zakupu to dalej podtrzymuje swoje zdanie...

 

Ale sam musisz przyznać, że w związku z dużą popularnością pojazdów koncernu Chrysler w Polsce (szczególnie Jeepów) serwisowanie/eksploatacja Rama będzą łatwiejsze niż eFa czy DżiEma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każde stare auto w dobrym stanie będzie mniej awaryjne od nowoczesnego, wynika to z prostoty konstrukcji...a co do zakupu to dalej podtrzymuje swoje zdanie...

 

Ale sam musisz przyznać, że w związku z dużą popularnością pojazdów koncernu Chrysler w Polsce (szczególnie Jeepów) serwisowanie/eksploatacja Rama będzą łatwiejsze niż eFa czy DżiEma.

zgadza się ale tfu jeep to nie cummins. Jest łatwiej ale bez przesady...poza tym łatwy serwis jest dla mięczaków :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zastanawiam się , jak to będzie kiedyś jak już więcej pojawi się tych Cumminsów w Polsce i komuś coś się sypnie. Z resztą nie tylko o CTD mi chodzi, ale także pozostałe silniki wielkiej trójki.

 

A poza tym coś Ty się Mudder tak uparł na krytykowanie tych Jeepków. To bardzo fajne samochody moim zdaniem. Wranglery, XJty i ZJty są na parwdę wdzięczne i w przeciwieństwie do pozostałych syfuf jak Parch czy LC nie przyspieszają w 2 tygodnie do 100 :mrgreen: . Silniki w nich też nie wybuchają, częsci do motania baaardzo dużo i stosunkowo tanie. Jedyna wada to brak ramy :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się , jak to będzie kiedyś jak już więcej pojawi się tych Cumminsów w Polsce i komuś coś się sypnie. Z resztą nie tylko o CTD mi chodzi, ale także pozostałe silniki wielkiej trójki.

 

A poza tym coś Ty się Mudder tak uparł na krytykowanie tych Jeepków. To bardzo fajne samochody moim zdaniem. Wranglery, XJty i ZJty są na parwdę wdzięczne i w przeciwieństwie do pozostałych syfuf jak Parch czy LC nie przyspieszają w 2 tygodnie do 100 :mrgreen: . Silniki w nich też nie wybuchają, częsci do motania baaardzo dużo i stosunkowo tanie. Jedyna wada to brak ramy :-?

niektóre mają ramę co nie znaczy że są fajne, a tfu dżipa nie lubię i już...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ford, fiat, francuz... co za różnica :kasztan:

 

i jeszczw folvo i folkswagen ggggrrrrrrrrr

 

A tego czerwono białego rama z komornik dzisiaj widziałem pod marketem w Poznaniu, więc auto w ciągłym ruchu. Na tych kołach wygląda jak madafaka.

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Puławskiej jest fajny Dodge 2500 na sprzedaż, widac ze troche liftowany :kasztan:

 

Mnie grypa dopadła, wiec posłałem żone żeby jakies fotki cykneła:)

 

 

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

tel jakby ktos był zainteresowany: 605 287 625

 

Mój znajomy tworzy te bigfooty, jeśli macie ochotę na kupno, lub lift swojego auta to mogę Was skontaktować :-) .

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tfu dżipa nie lubię i już...

 

to pewnie przez landyne, jak wiadomo lr to marna podróba prawdziwego dżipa :lol:

nie awersje do tfu dżipów miałem duużo wcześniej niż jakiekolwiek lr-a :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczerze mówiąc to wolałbym Defendera od jakiegokolwiek Jeepa do celów przeprawowych.

ja wolałbym nawet tico :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ten pojazd to kompletne nieporozumienie. Jak dla mnie nie jest to prawdziwy monster-truck tylko totalna amatorszczyzna i druciarstwo :-/ .

 

Cobra, ile chcesz zainwestować w pickupa?

 

Bullterrier, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jesteś blisko. Jak ten znajomek budował pierwsze auto na takich kołach, to po prostu zdjął budę i pakę z Robura (lub Ify nie pamiętam już) 4x4 i założył na to, nadwozie od jakiegoś hamerykańskiego pickup'a (wydaje mi się, że forda), a kolumnę kierowniczą pospawał z jakichś rurek hydraulicznych bo oryginalna była za krótka :-) . Poza tym gość jest w porzo zakręcony, uwielbia przeprawówki. Już co najmniej dwa razy był na "Rainforest Chalenge" i wydaje mi się, że w zeszłym roku, mu się udało nawet dojechać do mety.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Tak szczerze mówiąc to wolałbym Defendera od jakiegokolwiek Jeepa do celów przeprawowych.
A dla mnie jedynie słuszny samochód terenowy to Wrangler. Def czy Gela tylko w celach wyprawowych, ale do przepraw i hardkorowego upalania tylko Wrnagl.

 

Bullterrier, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jesteś blisko. Jak ten znajomek budował pierwsze auto na takich kołach, to po prostu zdjął budę i pakę z Robura (lub Ify nie pamiętam już) 4x4 i założył na to, nadwozie od jakiegoś hamerykańskiego pickup'a (wydaje mi się, że forda), a kolumnę kierowniczą pospawał z jakichś rurek hydraulicznych bo oryginalna była za krótka . Poza tym gość jest w porzo zakręcony, uwielbia przeprawówki. Już co najmniej dwa razy był na "Rainforest Chalenge" i wydaje mi się, że w zeszłym roku, mu się udało nawet dojechać do mety.
Ale ja nie krytykuję tego człowieka i może jest dobry, ale ja osobiście nie porwałbym się na budowanie pseudomonstera tanim kosztem. Ale rozumiem pozytywne zakręcenie i z drugiej strony jestem pełen podziwu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No nówka to to nie jest. Na autotraderze widywałem czasami takie jak ten, takie z bardzo małym przebiegiem (rzędu 10-20tyś mil) no ale ceny to ok 20tyś $. Najdrższy jaki widziałem kosztował 27tys $ (2002 rok 10tyś mil, 2500 HO 6spd). Za taką sumę można kupić nowego 1500 hemi. Natomiast nawet takie które mają ok 200.000 mil dalej trzymają wysok cenę (ok 13-17tyś$) I z tego co widzę 2 gen CTD 24v utrzymuje wysoką wartość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.