drug Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Z tych trzech linków w pierwszym poście masz dwa Ramy, obydwa są II generacji. 5.9 to bardzo dobry silnik w tym budżecie, więc nie powinieneś się zastanawiać. 5.2 też jest super tylko trochę słabszy. Innych bym nie brał pod uwagę. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 kup forda nie koniecznie tego z linka ale kup forda będziesz zadowolony :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Dokładnie! Zgadzam się z Mudderem! Kup Forda! :kasztan: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Dokładnie! Zgadzam się z Mudderem! Kup Forda! :kasztan: z resztą kup cokolwiek tylko nie dodga :mrgreen: nie zniosę kolejnego :kasztan: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 ... ford, fiat, francuz... co za różnica :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 z resztą kup cokolwiek tylko nie dodga nie zniosę kolejnego No co ... Ramów 2 generacji jest mało u nas, a to bardzo fajne samochody... najfajniejsze :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Ty się Mudder śmiejesz, ale ja stawiam że taki niezajeżdżony i dobrze przygotowany 1500 V8 2 generacji będzie bardziej niezawodny od twojego eFa... a na pewno o wiele prostrzy w naprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Ty się Mudder śmiejesz, ale ja stawiam że taki niezajeżdżony i dobrze przygotowany 1500 V8 2 generacji będzie bardziej niezawodny od twojego eFa... a na pewno o wiele prostrzy w naprawach. każde stare auto w dobrym stanie będzie mniej awaryjne od nowoczesnego, wynika to z prostoty konstrukcji...a co do zakupu to dalej podtrzymuje swoje zdanie... Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 każde stare auto w dobrym stanie będzie mniej awaryjne od nowoczesnego, wynika to z prostoty konstrukcji...a co do zakupu to dalej podtrzymuje swoje zdanie... Ale sam musisz przyznać, że w związku z dużą popularnością pojazdów koncernu Chrysler w Polsce (szczególnie Jeepów) serwisowanie/eksploatacja Rama będzą łatwiejsze niż eFa czy DżiEma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 każde stare auto w dobrym stanie będzie mniej awaryjne od nowoczesnego, wynika to z prostoty konstrukcji...a co do zakupu to dalej podtrzymuje swoje zdanie... Ale sam musisz przyznać, że w związku z dużą popularnością pojazdów koncernu Chrysler w Polsce (szczególnie Jeepów) serwisowanie/eksploatacja Rama będzą łatwiejsze niż eFa czy DżiEma. zgadza się ale tfu jeep to nie cummins. Jest łatwiej ale bez przesady...poza tym łatwy serwis jest dla mięczaków :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Zastanawiam się , jak to będzie kiedyś jak już więcej pojawi się tych Cumminsów w Polsce i komuś coś się sypnie. Z resztą nie tylko o CTD mi chodzi, ale także pozostałe silniki wielkiej trójki. A poza tym coś Ty się Mudder tak uparł na krytykowanie tych Jeepków. To bardzo fajne samochody moim zdaniem. Wranglery, XJty i ZJty są na parwdę wdzięczne i w przeciwieństwie do pozostałych syfuf jak Parch czy LC nie przyspieszają w 2 tygodnie do 100 :mrgreen: . Silniki w nich też nie wybuchają, częsci do motania baaardzo dużo i stosunkowo tanie. Jedyna wada to brak ramy :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Zastanawiam się , jak to będzie kiedyś jak już więcej pojawi się tych Cumminsów w Polsce i komuś coś się sypnie. Z resztą nie tylko o CTD mi chodzi, ale także pozostałe silniki wielkiej trójki. A poza tym coś Ty się Mudder tak uparł na krytykowanie tych Jeepków. To bardzo fajne samochody moim zdaniem. Wranglery, XJty i ZJty są na parwdę wdzięczne i w przeciwieństwie do pozostałych syfuf jak Parch czy LC nie przyspieszają w 2 tygodnie do 100 :mrgreen: . Silniki w nich też nie wybuchają, częsci do motania baaardzo dużo i stosunkowo tanie. Jedyna wada to brak ramy :-? niektóre mają ramę co nie znaczy że są fajne, a tfu dżipa nie lubię i już... Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ... ford, fiat, francuz... co za różnica :kasztan: i jeszczw folvo i folkswagen ggggrrrrrrrrr A tego czerwono białego rama z komornik dzisiaj widziałem pod marketem w Poznaniu, więc auto w ciągłym ruchu. Na tych kołach wygląda jak madafaka. Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Na Puławskiej jest fajny Dodge 2500 na sprzedaż, widac ze troche liftowany :kasztan: Mnie grypa dopadła, wiec posłałem żone żeby jakies fotki cykneła:) Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek tel jakby ktos był zainteresowany: 605 287 625 Mój znajomy tworzy te bigfooty, jeśli macie ochotę na kupno, lub lift swojego auta to mogę Was skontaktować :-) . Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 a tfu dżipa nie lubię i już... to pewnie przez landyne, jak wiadomo lr to marna podróba prawdziwego dżipa :lol: Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 a tfu dżipa nie lubię i już... to pewnie przez landyne, jak wiadomo lr to marna podróba prawdziwego dżipa :lol: nie awersje do tfu dżipów miałem duużo wcześniej niż jakiekolwiek lr-a :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Tak szczerze mówiąc to wolałbym Defendera od jakiegokolwiek Jeepa do celów przeprawowych. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Tak szczerze mówiąc to wolałbym Defendera od jakiegokolwiek Jeepa do celów przeprawowych. ja wolałbym nawet tico :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Tak szczerze mówiąc to wolałbym Defendera od jakiegokolwiek Jeepa do celów przeprawowych. ja wolałbym nawet tico :mrgreen: Nie rozumię takiej niechęci do Jeepa, ale podoba mi się Twoja konsekwencja. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 No ale ten pojazd to kompletne nieporozumienie. Jak dla mnie nie jest to prawdziwy monster-truck tylko totalna amatorszczyzna i druciarstwo :-/ . Cobra, ile chcesz zainwestować w pickupa? Bullterrier, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jesteś blisko. Jak ten znajomek budował pierwsze auto na takich kołach, to po prostu zdjął budę i pakę z Robura (lub Ify nie pamiętam już) 4x4 i założył na to, nadwozie od jakiegoś hamerykańskiego pickup'a (wydaje mi się, że forda), a kolumnę kierowniczą pospawał z jakichś rurek hydraulicznych bo oryginalna była za krótka :-) . Poza tym gość jest w porzo zakręcony, uwielbia przeprawówki. Już co najmniej dwa razy był na "Rainforest Chalenge" i wydaje mi się, że w zeszłym roku, mu się udało nawet dojechać do mety. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Tak szczerze mówiąc to wolałbym Defendera od jakiegokolwiek Jeepa do celów przeprawowych. A dla mnie jedynie słuszny samochód terenowy to Wrangler. Def czy Gela tylko w celach wyprawowych, ale do przepraw i hardkorowego upalania tylko Wrnagl. Bullterrier, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jesteś blisko. Jak ten znajomek budował pierwsze auto na takich kołach, to po prostu zdjął budę i pakę z Robura (lub Ify nie pamiętam już) 4x4 i założył na to, nadwozie od jakiegoś hamerykańskiego pickup'a (wydaje mi się, że forda), a kolumnę kierowniczą pospawał z jakichś rurek hydraulicznych bo oryginalna była za krótka . Poza tym gość jest w porzo zakręcony, uwielbia przeprawówki. Już co najmniej dwa razy był na "Rainforest Chalenge" i wydaje mi się, że w zeszłym roku, mu się udało nawet dojechać do mety.Ale ja nie krytykuję tego człowieka i może jest dobry, ale ja osobiście nie porwałbym się na budowanie pseudomonstera tanim kosztem. Ale rozumiem pozytywne zakręcenie i z drugiej strony jestem pełen podziwu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Zobaczcie jaki rodzynek - nówka RAM Gen II z Cumminsem: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11671346 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 No nówka to to nie jest. Na autotraderze widywałem czasami takie jak ten, takie z bardzo małym przebiegiem (rzędu 10-20tyś mil) no ale ceny to ok 20tyś $. Najdrższy jaki widziałem kosztował 27tys $ (2002 rok 10tyś mil, 2500 HO 6spd). Za taką sumę można kupić nowego 1500 hemi. Natomiast nawet takie które mają ok 200.000 mil dalej trzymają wysok cenę (ok 13-17tyś$) I z tego co widzę 2 gen CTD 24v utrzymuje wysoką wartość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Patrzcie na to... niby nie jest pickup ale jest wysoko;) http://www.smog.pl/wideo/33759/nbspvw_passat_na_polskie_drogi/ Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ło matko ależ tragedia :shock: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.