Skocz do zawartości

Problem z wkręcaniem się na obroty RAM 1500 04' Hemi


drug

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś miałem takie problemy z autem. Odpaliłem go (był ciepły,700Rpm), włączam Drive i przy delikatnym dodaniu gazu przy 1100Rpm zatrzymał się na tej wartości i przez chwile pozostawał na niej, więc docisnąłem gaz i poszedł normalnie, tyle, że z szarpnięciem ale to normalnie bo gwałtownie przyspieszył. Podczas jazdy nie ma problemu, nie schodzi poniżej 1100rpm. Zatrzymam sie na swiatłach i znowu przy 1100rpm zadławienie podczas ruszania. Na P i N ten sam problem przy tych obrotach. Jaka może być przyczyna? Moim zdabniem czas zmienić świece i przewody...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objaw jest i na LPG i na Benzynie. Filtry wymieniałem 4000km temu. Filtr powietrza czysty.

kable raczej nie, patrzyłeś w jakim są stanie ?

a olej i filtr w skrzyni kiedy zmieniałeś, może być wiele powodów od banalnej świecy do konwertera. Kluczykowałeś go ?

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kable raczej nie, patrzyłeś w jakim są stanie ?

Niby jak można sprawdzić przewody? Chyba tylko zakładając nowe. Przy instalacjach gazowych zaleca sie wymiane chyba co 50 000 km, wiec biorac pod uwage ze RAM mial załozona instalke przy 65000 a ma 85000 wiec to moze byc to, bo przeciez przejechal na benzynie 65000 mil na tych przewodach.

a olej i filtr w skrzyni kiedy zmieniałeś,

Skrzynia robiona z wymianą filtrów gazu, ale problem wystepuje tez na N i P wiec bez obciązenia.

Kluczykowałeś go ?

Nie, nie kluczykowałem.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przewody można sprawdzić w jakim są stanie wizualnie, to weź wykluczykuj błędy może coś wyjdzie, a jest realizowany system otwierania przepustnicy, linką czy potencjometrem ??

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przewody można sprawdzić w jakim są stanie wizualnie,

Wizualnie można tylko wtedy gdy iskierki będą skakac jak szalone miedzy przewodami, ale wtedy to już nie jest czas na zmiane przewodów, tylko już dawno po tym terminie.

 

KODY:

C 67 88

C 67 01

 

Nie moge znalezc co to znaczy

 

Przepustnica sterowana elektroniką.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to być problem z pedałem gazu, z tego co kojarzę dość powszechny...niestety z fusów nie wróże trzeba się do mechanika udać

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winny może byc czujnik położenia wału korbowego , akurat przy tej predkości na chwiłę przestaje dawać sygnał i silnik się na sekundę lub dwie wyłącza co skutkuje szarpnięciem w napędzie .

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI

Jeep Grand Cherokee WJ 4,7

Mercedes G 300TD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winny może byc czujnik położenia wału korbowego , akurat przy tej predkości na chwiłę przestaje dawać sygnał i silnik się na sekundę lub dwie wyłącza co skutkuje szarpnięciem w napędzie .

 

też o tym myślałem, ale pisał że silnik zostaje na obrotach...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale teraz uzmysłowiłem sobie, że samochód często mi gaśnie przy przegazówkach, ale tak się działo na gazie i wiązałem to ze zbyt słabymi parownikami.

jak gaśnie to faktycznie może być czujnik na wale...to typowy objaw...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedź do DARECKIEGO zaglądnie zdiagnozuje naprawi, będzie problem z głowy...

a ja mogę jeszcze trochę po zgadywać :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mogę jeszcze trochę po zgadywać :mrgreen:

No to zgadujmy dalej TPS? ;-) Ja kiedyś miałem podobne objawy w Jeepie Cherokee i to był TPS.

Voytek

Na asfalt - 2005 Ram 1500, Quad Cab, Hemi 5.7L, 4x4, Nitto Terra Grappler

W teren - 1996 Cherokee, 2-drz, 4.0L, Manual, NP231, Lift RE 5,5", 33"Nitto Mud Grappler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPS - Throttle Position Sensor - czujnik położenia przepustnicy.

Nie mylić z pedałem gazu ;-)

Po ludzku to jest zwykły potencjometr. Na załączonym obrazku to jest to czarne po prawej stronie.

post-158-15323754627797_thumb.jpg

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.