ramanowycz Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 Cześć, Co mi powiecie na temat tego auta, rozważam kupno tego albo Nissana Navara. Cytuj Księgowa Katowice - unikalne oraz sumienne biuro rachunkowe! Certyfikat księgowej - bądź zawsze liderem w swojej okolicy!
Natryskowy Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 Touareg? Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :)
Kuba M. Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 VW Touareg Pickup No powiem, pełen szacun jeżeli uda Ci się kupić auto, które nie występowało nawet w postaci jeżdżącego prototypu :lol: Bo to, co kiedyś VW pokazywał, to były chyba tylko zwykłe makiety :lol: Chyba, że to jakieś dzieło blacharza artysty od bezwypadkowych "niemców" pokrywanych betoniarkami szpachli :-| [ Dodano: 2016-03-23, 16:31 ] A na poważnie, to w ciągu kilku tygodni prawdopodobnie będę miał możliwość zapoznania się z najnowszą Navarą. Podobno wygodą jazdy, rozmiarami wnętrza i osiągami mocno goni Amaroka, ale cały czas Japończycy nie potrafią zamontować w skrzyni rozdzielczej mechanizmu różnicowego. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
misman Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2016 cały czas Japończycy nie potrafią zamontować w skrzyni rozdzielczej mechanizmu różnicowego. A to w sumie nie jest jakieś specjalnie przydatne utensylium, co stwierdziłem po kilkunastu latach obywanie się bez 8-) Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg
Kuba M. Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2016 No widzisz, a ja po kilkunastu latach jazdy autami z różnymi skrzyniami rozdzielczymi doszedłem do wniosku, że zdecydowanie lepiej jest go mieć :-P Ale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu to rozwiązanie będzie potrzebne. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Tadeusz_B Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2016 Myślę że potrafią, tylko sa leniwi :-D i im się nie chce. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
japacz Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2016 Potrafią, potrafią i nawet się im czasem chce ale politykę w Nissanie mają faktycznie dziwną... Już w poprzedniej wersji D40 istniał przecież bliźniaczy Pathfinder, który miał system zapinania przodu po wykryciu poślizgu - pozycja AUTO na pokrętle. Wiem, że to nie do końca mechanizm różnicowy jak Mitsu L200 ale system bardzo podobny do tego z Chevych, Fordów czy Dodge i dość sprawnie działający. Mało tego, na niektórych rynkach taki układ napędowy był oferowany w D40 (LINK) Dlaczego nie zdecydowano (albo raczej jeszcze nie zdecydowano - bo jednak myślę, że to kwestia czasu) użyć go globalnie w nowej NP300 bladego pojęcia nie mam. Zwłaszcza, że auto - skąd inąd całkiem ładne - znów trochę technicznie "zmiękło" (tylny zawias na wahaczach w wersji Double Cab, "downsizingowy" silnik, więcej elektroniki, wnętrze bardziej "ekskluziw", itd) ale to akurat znak czasów i, niestety, ogólnoświatowa tendencja... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.