Jump to content

VW Touareg Pickup


ramanowycz
 Share

Recommended Posts

VW Touareg Pickup

No powiem, pełen szacun jeżeli uda Ci się kupić auto, które nie występowało nawet w postaci jeżdżącego prototypu :lol: Bo to, co kiedyś VW pokazywał, to były chyba tylko zwykłe makiety :lol:

Chyba, że to jakieś dzieło blacharza artysty od bezwypadkowych "niemców" pokrywanych betoniarkami szpachli :-|

 

[ Dodano: 2016-03-23, 16:31 ]

A na poważnie, to w ciągu kilku tygodni prawdopodobnie będę miał możliwość zapoznania się z najnowszą Navarą.

Podobno wygodą jazdy, rozmiarami wnętrza i osiągami mocno goni Amaroka, ale cały czas Japończycy nie potrafią zamontować w skrzyni rozdzielczej mechanizmu różnicowego.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

cały czas Japończycy nie potrafią zamontować w skrzyni rozdzielczej mechanizmu różnicowego.

 

A to w sumie nie jest jakieś specjalnie przydatne utensylium, co stwierdziłem po kilkunastu latach obywanie się bez 8-)

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

No widzisz, a ja po kilkunastu latach jazdy autami z różnymi skrzyniami rozdzielczymi doszedłem do wniosku, że zdecydowanie lepiej jest go mieć :-P

Ale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu to rozwiązanie będzie potrzebne.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

Potrafią, potrafią i nawet się im czasem chce ale politykę w Nissanie mają faktycznie dziwną... Już w poprzedniej wersji D40 istniał przecież bliźniaczy Pathfinder, który miał system zapinania przodu po wykryciu poślizgu - pozycja AUTO na pokrętle. Wiem, że to nie do końca mechanizm różnicowy jak Mitsu L200 ale system bardzo podobny do tego z Chevych, Fordów czy Dodge i dość sprawnie działający. Mało tego, na niektórych rynkach taki układ napędowy był oferowany w D40 (LINK)

Dlaczego nie zdecydowano (albo raczej jeszcze nie zdecydowano - bo jednak myślę, że to kwestia czasu) użyć go globalnie w nowej NP300 bladego pojęcia nie mam. Zwłaszcza, że auto - skąd inąd całkiem ładne - znów trochę technicznie "zmiękło" (tylny zawias na wahaczach w wersji Double Cab, "downsizingowy" silnik, więcej elektroniki, wnętrze bardziej "ekskluziw", itd) ale to akurat znak czasów i, niestety, ogólnoświatowa tendencja...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.