Jump to content

misman

Klubowicz
  • Posts

    265
  • Joined

  • Last visited

Contact

  • AIM
    448899848

Profile Information

  • Location
    Gd

misman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Można przerabiać jakiegoś busa czy dostawczaka na pełne 4x4 i zabudować środek. Jednak jak by nie kombinować, to się wpada w koszty, zanim osiągnie się efekt zbliżony do oczekiwanego. W sumie, ulepienie własnej zabudowy na pickupa jawi się być rozwiązaniem najtańszym - nie będzie to śliczna "fabryka", ale ma szansę realizować powierzone funkcje.
  2. Szosowy :mrgreen: Niektórzy nie kumają wyjazdów 4x4 w zadupie dolne, drogami trzeciej czy tam siódmej kategorii, znanymi tylko lokalesom. Z dala od czego- i kogokolwiek. Bez kempingowych wieczornych pogrywajek i ekstatycznych okrzyków oznajmiających osiągnięcie alkoholowej nirvany :lol: :mrgreen: Ale każdy ma swój własny pomysł na spędzanie urlopu - nie przeczę, że siedzenie na jachcie lub w hotelowym basenie z zimnym napojem (z parasolką) może być również ciekawe i przyjemne :raca: , przez pewien czas :mrgreen:
  3. Kup oryginał, za 20 tys E. Będzie pan zadowolony.
  4. Rany... Czy ja dobrze widze, namiot w cenie samochodu ? :shock: :mrgreen:
  5. Ja zmieniłem na LEDy. Zenony mogą się schować. Ale... LEDy są równie niekoszerne jak chińskie zenony.
  6. misman

    pomocy

    Ja zrobiłem wsteczny + kierunek na "żarówce" dwukolorowej LED. W zasadzie tylko jeden kabel do przełączenia. Działa to tak, że podczas cofania z kierunkowskazem, "żarówka" z białego światła przełącza się na pomarańczowe, które jest nadrzędne nad białym. W pozostałych przypadkach pracuje tak, jak powinno (biały wsteczny, kierunek pomarańcz). Stop i pozycja również na jednej "dwuwłóknowej żarówce' LED. Dodatkowo musiałem zmienić przerywacz kierunkowskazów na taki o częstotliwości migania niezależnej od obciążenia obwodu. Fajnie to działa, przy minimalnym obciążeniu obwodów (i styków).
  7. 1. Jakiekolwiek. Dopóki nie są popękane, zaśniedziałe, okopcone, etc i mają mniej więcej normatywną przerwę - będą działać. Tym bardziej nowe. Kup takie o parametrach dla tego pojazdu (dedykowany oryginał lub katalogowy zamiennik) i będzie działać. 2. filtry gazu sprawdzałeś ? Zwłaszcza fazy ciekłej. Jakość gazu ogólnie jest do dupy, szybko się zatykają, a rzadko się spotyka średnicę większą niż 5zł. 3. Nie wydaje mi się to konieczne. Oczywiście poszukiwacze kosmicznej doskonałości i harmonii będą mieli inne zdanie... :mrgreen:
  8. A bo tu sztywno trochę, ludziska się z bele powodu zapowietrzajo, i jeszcze któren na zawał zejdzie... I miej tu chłopinę na sumieniu później... :-P
  9. misman

    Kody błędów

    Jest prawdopodobnym, że problem powróci wołając o wymianę TPS.
  10. To akurat o niczym nie świadczy niestety. Nie jeden właściciel auta z USA przekonał się o tym jeżdżąc od jednego mechanika do drugiego próbując cokolwiek naprawić. Bo właśnie okazało się, że to całkiem nie jest tak jak w Golfie :roll: :up: :mrgreen:
  11. Nie mam warunków chwilowo, auto pracuje. W sumie, to nie zakładałem, że czegoś się dowiem :mrgreen: . Ale to jak w lotto - nie puszczasz kupona, to tym bardziej nie masz szans :kasztan:
  12. A żebym to ja wiedział... :roll:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.