zyga Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Jak w temacie w końcu się zabrałem, za swojego żółtka ;) co i jak gdzie pojawi się później na razie tak na szybko jest kilka chevy na forum więc może komuś się przyda gdzie się czai ruda :) a zima przed nami :) -- na progu naklejona jest guma chroniąca przed kamieniami nie chroni jednak przed korozją pierwsze zaczynają korodować mocowania stopni w tym miejscu kończy się ochrona nadkola i woda z kół trafia bezpośrednio na ścianę grodziową a woda z szyby ładnie ścieka tym otworem wprost na wywinięty rant przednich drzwi pod kokpitem wiadomo malowane jest tylko to co widać na niektórych elementach jest napis malować tą stronę i jest pomalowana od tyłu jest goła blacha :) na progu są metalowe listwy trzymające korytka na przewody i zewnętrze osłony plastikowe jak widać zabezpieczone farbą plakatową rama jest pomazana czymś co można krótko określić jako gumo smoła nie jest twarda daje się zeskrobać ale skuteczne też nie jest w tym miejscu jest podwyższenie zbiornika paliwa i ten fragment ramy jest wyłożony jakaś taka gąbką i robi się magazyn piasku błota i kamieni za to udał się swap vorteca 5.3 do patrola :) i została goła d... rama :) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 12 Września 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Ciekawy temat, mnóstwo godzin pracy, robisz wszystko sam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyczak Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Będziesz piaskował ramę i budę ? Ja jak robiłem remonta w G klasie po pisskowaniu ramę prysnąłęm podkładem epoksydowym i na to ze 2 warstwy poliuretanu a to wszystko smarowałem gumą do połączeń - czy jak kto woli masą do uszczelnień na pędzel i prysnąłem farbą nawierzchnią, wahacze i inne mniejsze pierdoły cynkowałem i na to podkład itd. Po remoncie to już 4 lata i nie widać ani grama rudej, a g klasa ma ciężkie przeprawy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 15 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 robisz wszystko sam Taki był początkowy plan ale szybko się zweryfikował, bo do kolejnych wakacji jest nie daleko. Dlatego zawiozłem do Patryka znaczy sam przyjechał po AV i teraz on jest kierownikiem. A, że robi takie tematy na co dzień, i znamy się od lat to jak bym robił sam ale na 2 zmiany:) Jak się rozwinie temat u Patryka na stronie to podlinkuję. Będziesz piaskował ramę i budę ? No to piaskowanie to w takim dużym cudzysłowie, rama jest w obróbce strumieniowo ściernej, czyszczona będzie zewnątrz i wewnątrz korundem, później prześwietlane zakładki i uchylane felce ewentualna korekta obróbka i kilka modyfikacji i sterylna jedzie do cynkowania. Taki jest plan na ramę. Buda planu jeszcze nie ma. Wstępnie mamy ją przeglądniętą i oznaczoną co gdzie trzeba zrobić, ale tu sytuacja będzie dynamiczna. I pełny zakres zostanie ustalony w ciągu kilku dni jak już pozaglądamy we wszystkie zakamarki. Centralny plan jest taki, że nie leczymy syfa pudrem, wyrywamy chwasta ,łeb z szyją, płucami nie zapominając o jajach. Co do mas uszczelniających to wiesz, musisz mieć to pod kontrolą no jak wejdzie Ci gdzieś wilgoć pod nią to zewnątrz nie widać a później tylko ta masa zostanie. Do tego dochodzą inne klamoty, które też trzeba ogarnąć. Temat jest gruby i będzie dużo zabawy co chwilę wychodzą jakieś nowe nowinki. Pokazują się nowe problemy od takich niby błahych jak to, że by wynieść wnętrze i elementy plastikowe na strych potrzebnych jest 5 rolek foli strecz w celi zabezpieczenia tego wszystkiego po problemy z zakupem, np tylnych tulei do zawieszenia. [ Dodano: 2015-09-16, 00:38 ] więcej http://zygadlo.pl/avanache-remont/ http://zygadlo.pl/avalanche-remont-czesc-2/ http://patrykstal.pl/kapitalny-remont-chevrolet-avalanche-4x4/ Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 16 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Zyga ja już Ci pisałem, że to jest czyste szaleństwo :lol: Przy takim nakładzie pracy to chyba AV ma u Ciebie dożywocie ? Będę śledził jak się temat rozwija ;) Pamiętaj, że jestem pierwszy w kolejce do ewentualnego kupna :-> Pewnie dużo jeszcze wyjdzie rzeczy do zrobienia po drodze, szczególnie, że Patryk jest dość bezkompromisowy w tych kwestiach. Mi w Fordzie miał zrobić nowe mocowanie zbiornika LPG a się skończyło na remoncie paki, ramy i nowych osłonach pod spód auta :-P Jestem jednak święcie przekonany, że spod Waszych rąk ten AV wyjdzie nieporównywalnie lepszy niż fabryczna wersja :lol: Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 20 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Będę śledził jak się temat rozwija ; Przy piątku kokpit pojechał na strych, miała być robota na 1,5h :) zeszło strasznie długo tu fotka z malowaniem cząstkowym a tu już pod koniec prac w piątkowej nocy przy okazji do listy zagrożeń można dopisać sobie ramiona wycieraczek jak ktoś ich nie ściągał przez 10 lat to niech nie myśli że będzie kolorowo jakiś k... dramat, jak jeszcze dają się zdemontować to warto to zrobić i przesmarować jakimś smalcem Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Jak już Zyga pisze że jest dramat to było zajebiście :mrgreen: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 detale zaczynają wracać :) [ Dodano: 2015-11-04, 13:00 ] update 04.11.2015 zbiornik LPG w powłoce detale po obróbce strumieniowo ściernej odtłuszczanie, fosforanowanie, podkład ATL farba proszkowa [ Dodano: 2015-11-13, 05:48 ] update 13-10-2015 bez wideło się nie liczy https://www.youtube.com/watch?v=tQE4TcrwTZs Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickup150 Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Witaj. Widzę i czytam, że też dałeś ramę do cynkowania wcześniej piaskując. Ja zrobiłem to samo remontując G klasę, nie żałuję tej decyzji. Koszty niewielkie, a żywotność ramy przy takim zabezpieczeniu znacząco przedłużona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Jak remont? Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickup150 Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Jak remont? Pytasz mnie o G klasę ? Czy właściciela tematu ?. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 jak widać wyżej powoli do przodu rama robi się na czarno, przyblokowała mnie przesyłka z usa, która gdzieś zaginęła , a tak powoli powili do przodu Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickup150 Opublikowano 30 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Powodzenia kolego. To samo zrobiłem z moją G klasą. Do tego wszystkiego doszedł jeszcze kapitalny remont silnika, nie musiałem, ale zrobiłem ;-) . Mam jeszcze kilka braków w kwestii wykończeń, takich jak listwy, plastiki, itp. Są to drobne rzeczy, ale kłopotliwe w zdobyciu w rozsądnych pieniądzach, bo ceny części do G klasy potrafią zaskoczyć :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 13 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Jak tam Zyga? Auto już po remoncie ? Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 nie utknołem na pozornie błahych sprawach jak tłoczki do zacisków, przewody hamulcowe itp. ustawienie luzów na tylnym moście ale cały czas do przodu jutro wrzucę jakieś nowe fotki Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 16 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 nie utknołem na pozornie błahych sprawach jak tłoczki do zacisków, przewody hamulcowe itp. ustawienie luzów na tylnym moście ale cały czas do przodu jutro wrzucę jakieś nowe fotki Wrzucaj wrzucaj :D Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Przewody hamulcowe były stalowe koszt nowych to około 120$ ale transport to cena zakupu x 2 dlatego padło na wymianę na miedziane mocowania przewodów z uwagi na kondona stare nie trzymały za dobrze to zrobiłem nowe wygląda teraz tak: [ Dodano: 2016-06-07, 08:08 ] Przedni most jak się okazało również doczekał się zaglądniecie do wnętrza, przez blaszkę za 0.50$ :) jest to przypadłość mostów 8,25. Zabezpieczenie zostaje ścięte, nakrętka do ustawiana luzów na koszu dociąga się i leci łożysko kosza Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Przedni most jak się okazało również doczekał się zaglądniecie do wnętrza, przez blaszkę za 0.50$ :) jest to przypadłość mostów 8,25. Zabezpieczenie zostaje ścięte, nakrętka do ustawiana luzów na koszu dociąga się i leci łożysko koszaNie jest to czasem specjalny zabieg producenta, aby podreperować budżet na serwisie mostów ? ;-) Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 nie wiem ja miałem w planach tylko wymianę uczelnienia na wyjściu zabieraka, bo jedna strona się pociła a sam most nie dawał, żadnych oznak iż jest z nim coś nie tak wytargałem uszczelniacz pod spodem leżało sobie kawałek blaszki, ze środka mostu nie mógł być bo łożysko igiełkowe podtrzymujące zabierak było bez śladów kolizji i zaczołem drążyć temat w necie o ustawieniu luzów i własnie są takie wnioski, że nie należy ufać fabrycznemu zabezpieczeniu tego elementu inna historia, że te mosty występowały w 2 konfiguracjach a wszystkie filmy na YT o wymianie uszczelniaczy są przedstawiane bez demontażu pochwy dłużej półosi, takie wybicie półosi rozwala pierścienie zabezpieczające :) foto z Truckorum Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.