Jump to content

Łącznik układu kieowniczego.


Tadeusz_B
 Share

Recommended Posts

Tadeusz... jesli wymontowałeś już kolumnę, to zmierz ten krzyżak... ja wymieniałem u siebie za 26zl w chryslerze byl 15×40 dostepny od ręki w motoryzacyjnym... regeneracja kolumny kosztowała chyba jakieś 200 zł w ASO nie pytałem za nową.... podejrzewam że ogarnie to kazdy dobry mechanik... moj sie mordował godzinę ale wymienił :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Krzyżak wymieniony.Kosztowało mnie to godzinę rozkręcania,35 złotych krzyżak firmy GKN 15na 40 mm w INTER CARS.i godzinę skręcania. Dla zainteresowanych symbol U 122.

 

i jak pomogło wyeliminowac luzy ?

Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton

Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6

 

Sprzedam

Mechanizm opuszczania kola zapasowego

Dolot stożkowy do 5,4

Link to comment
Share on other sites

Ja na postoju na wylaczonym silniku moge poruszac kierownica w prawo i lewo tak o ok 1cm jednym paluszkiem czy taki luz jest ok czy do roboty ? W Commanderze kierownica jest dużo czulsza i tak nie ma luzu na prawo i lewo. Podczas jazdy fordem nie odczuwam jakichs niedogodnosci przy kierowaniu.

Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton

Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6

 

Sprzedam

Mechanizm opuszczania kola zapasowego

Dolot stożkowy do 5,4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.