arkadio Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2013 Zauważyłem ze wentylator chłodnicy wyje zaraz po uruchomieniu silnika , halas ustępuje po kilku minutach , zastanawiam się czy to sprzęgło wiskotyczne kleka czy coś ? Luzow brak , przejmować się tym ? Cytuj F-150 SVT Lightning
Baksu Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2013 objawem padającego sprzęgła wiskotycznego jest fakt ze nie wyje :D i wentylator ledwo się kreci wtedy. Cytuj 2005 Ford F150 5.4
Baksu Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2013 objawem padającego sprzęgła wiskotycznego jest fakt ze nie wyje :D i wentylator ledwo się kreci wtedy. Cytuj 2005 Ford F150 5.4
arkadio Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Września 2013 Czyli wszystko ok ? To dlaczego on tak wyje czasami ? Podkreśle ze błędów tez brak . Teraz gdy ranki są chłodne wycie wentylatora objawia się częściej . Już zastanawiam się czy nie założyć elektrycznego wentylatora :-/ Cytuj F-150 SVT Lightning
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Września 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Września 2013 jeśli słychać wentylator zaraz po uruchomieniu silnika i przez pierwsze kilka sekund to wszystko jest dobrze, w chłodniejsze dni tak się dzieje, Cytuj
arkadio Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Września 2013 Wyje przez ca 1min , tak czy inaczej zdecyduje się na upgrade pompy wody i wentylatora od JDM Engineering ... Kurde tyle rzeczy by chciał człowiek dokupic i udoskonalić ale siana brak na takie wydatki :-| Cytuj F-150 SVT Lightning
arkadio Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Września 2013 Panowie , chyba źle określiłem problem , to skrzynia wyje :-? jak odpalę zimny silnik to słychać wycie , po ruszeniu i dodaniu gazu do 2000 obrotów zaczyna wyć a samochód mozolnie przyśpiesza i nie zmienia biegu , po przejechaniu 500metrow problem znika :-/ czyżby oznaka zużytego oleju lub filtra ? co jest kurde ? Cytuj F-150 SVT Lightning
Administrator Sebastian O. Opublikowano 19 Września 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 19 Września 2013 zacznij od sprawdzenia poziomu oleju na pracującym silniku, dźwignia w pozycji N , jak jest ok to wymień filtr i olej, przy okazji zobaczysz czy w misce nie ma czegoś niepokojącego Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.