arkadio Opublikowano 14 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Zauważyłem ze wentylator chłodnicy wyje zaraz po uruchomieniu silnika , halas ustępuje po kilku minutach , zastanawiam się czy to sprzęgło wiskotyczne kleka czy coś ? Luzow brak , przejmować się tym ? Cytuj F-150 SVT Lightning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksu Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 objawem padającego sprzęgła wiskotycznego jest fakt ze nie wyje :D i wentylator ledwo się kreci wtedy. Cytuj 2005 Ford F150 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksu Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 objawem padającego sprzęgła wiskotycznego jest fakt ze nie wyje :D i wentylator ledwo się kreci wtedy. Cytuj 2005 Ford F150 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Czyli wszystko ok ? To dlaczego on tak wyje czasami ? Podkreśle ze błędów tez brak . Teraz gdy ranki są chłodne wycie wentylatora objawia się częściej . Już zastanawiam się czy nie założyć elektrycznego wentylatora :-/ Cytuj F-150 SVT Lightning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Września 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 jeśli słychać wentylator zaraz po uruchomieniu silnika i przez pierwsze kilka sekund to wszystko jest dobrze, w chłodniejsze dni tak się dzieje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Wyje przez ca 1min , tak czy inaczej zdecyduje się na upgrade pompy wody i wentylatora od JDM Engineering ... Kurde tyle rzeczy by chciał człowiek dokupic i udoskonalić ale siana brak na takie wydatki :-| Cytuj F-150 SVT Lightning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Panowie , chyba źle określiłem problem , to skrzynia wyje :-? jak odpalę zimny silnik to słychać wycie , po ruszeniu i dodaniu gazu do 2000 obrotów zaczyna wyć a samochód mozolnie przyśpiesza i nie zmienia biegu , po przejechaniu 500metrow problem znika :-/ czyżby oznaka zużytego oleju lub filtra ? co jest kurde ? Cytuj F-150 SVT Lightning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 19 Września 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 zacznij od sprawdzenia poziomu oleju na pracującym silniku, dźwignia w pozycji N , jak jest ok to wymień filtr i olej, przy okazji zobaczysz czy w misce nie ma czegoś niepokojącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.