Maarr80 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam kolegów, chce wymienić olej w mostach ale nie wiem jaki, czy LSD 75W90 czy LSD75W140 z automatyczna blokadą LSD. Jak to sprawdzić. Samochód RAM 1500 2006 r 5,7L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Podnieś tylna oś do góry ( dwa koła w powietrzu), jesli zakręcisz jednym kołem ręcznie bez problemu to nie masz blokady LSD, jesli zrobisz to z bardzo dużą siłą to masz blokadę LSD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maarr80 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 mam zakręcić na jakimś biegu? Zadałem pytanie o LSD bo zastanawiam się jaki olej wlać czy LSD75W90 czy LSD 75W140? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 zakręć gdy skrzynia jest na P nie jestem ekspertem od olejów ale wydaje mi sie że 75W90 jak nie masz blokady LSD 75W140 jak masz blokade LSD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maarr80 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Dokładnie tak jak piszesz. Na forum znalazłem stronkę gdzie podają rodzaje olei ilości itp wychodzi, że ja powinienem zastosować 70W90, rozkodowałem też vin i pozycja LSD - jest jako "optional" Jeśli chodzi o to sprawdzenie to znalazłem coś takiego jeszcze cytat: "czy jest LSD (limited slip differential) ??? - najprościej podnieść auto i zakręcić kołami , jeśli koła kręcą się w tym samym kierunku , oznacza to że jest LSD , jeśli w przeciwnych kierunkach oznacza to że brak jest LSD lub jest zepsute" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 znalazłem coś takiego jeszczecytat: "czy jest LSD (limited slip differential) ??? - najprościej podnieść auto i zakręcić kołami , jeśli koła kręcą się w tym samym kierunku , oznacza to że jest LSD , jeśli w przeciwnych kierunkach oznacza to że brak jest LSD lub jest zepsute" pod warunkiem że skrzynia będzie w pozycji N, ale nie odczujesz z jaka siłą działa LSD, lub czy w ogóle działa, albo mechanizm różnicowy stawia tak duży opór że nie pracuje i koła kręcą się w tym samym kierunku bez LSD. Lepszym sposobem na sprawdzenie jest skrzynia w pozycji P. ale wtedy koła kręcą się w przeciwnym kierunku z oporem lub bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Mam lepszy pomysł. Spal gumę 10 razy minimum po 10 sekund. Jeśli za każdym razem będzie palił na obydwa koła to wniosek jest jasny. :twisted: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 czy z LSD czy bez zawsze bedzie palil na dwa kola, chyba ze w luku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 czy z LSD czy bez zawsze bedzie palil na dwa kola, chyba ze w luku... Tweety nie ma LSD i czasem pali na 1 kółeczko, omega nie ma lsd i tez pali na jedno, czasem na dwa. Także z tym zawsze to tak jest loteryjnie, stan opon ma znaczenie, podłoże, zabrudzenie opon i wiele innych, ale oczywiście najlepiej użyć lewarka i nie męczyć Ramika, bo się może zepsuć. :mrgreen: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukpo Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Sprawdzenie: -Auto w górę, wszystko na N, jeśli ma LSD oba koła będą kręciły się w tę samą stronę. Jeśli kręcą się w przeciwną to brak LSD albo się skończyło. Olej: -Jeśli używane tylko na ulicy W90, jeśli teren lub ciąganie przyczep W140. Wielu producentów zaleca dolewania dodatków LSD. Cytuj Ford F-150 5.4 2005 rok Lift 2.5" 315/70/17 black Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Przy LSD raczej tylko 75W140 z dodatkiem. Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksu Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 na p u mnie nie da sie w ogole kręcić kolami bo skrzynia jest zblokowana wiec jedynie na N. a najprościej w zimę stanąć 1 kołem na lodzie drugiem na asfalcie. Powinny obydwa iść z tym ze kolo na lodzie będzie obracać się szybciej od tego na asfalcie gdyż LSD to tylko ograniczony poślizg mechanizmu różnicowego a nie blokada mostu. Cytuj 2005 Ford F150 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.