Skocz do zawartości

mrowienie na pedale gazu


tritrans

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od niedawna jestem posiadaczem Rama 1500 big horn

może ktos by mi pomógł bo nie wiem gdzie szukac pomocy przy prędkości około 60-80 km/h

jest odczówalne takie delikatne mrowienie na pedale gazu.

Nie wiem czy to jest normalne bo innymi Ramami nie jeżdziłem.

Ale moze ktos się z tym spotkał i będzie w stanie mi pomóc.

Pozdrawiam

I z góry Dziękuje

post-201-15323754411956_thumb.jpg

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Witam od niedawna jestem posiadaczem Rama 1500 big horn

może ktos by mi pomógł bo nie wiem gdzie szukac pomocy przy prędkości około 60-80 km/h

jest odczówalne takie delikatne mrowienie na pedale gazu.

Nie wiem czy to jest normalne bo innymi Ramami nie jeżdziłem.

Ale moze ktos się z tym spotkał i będzie w stanie mi pomóc.

Pozdrawiam

I z góry Dziękuje

 

 

pedał gazu jest sterowny elektronicznie więc, to co odczuwasz moga być jakieś wibracje, drgania.

 

Ja w swoim ramiku nic takie nie zaobserwowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w takim razie jest moze ktos z okolic opola lub nawet do 100 km kto posiada Rama i ewentualnie zamienił by sie kołami zeby sprawdzic czy aby nie jest to od opon bo wał napedowy wymieniłem i nie mam bladego pojęcia co jeszcze moze byc przyczyna tego wibrowania.

Koła wyważałem ale czasami wyważanie nic nie dajewszystko wygląda ok a drgania są

pozdrawiam

Krzysiek

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że wirtualnie trudno cos zdiagnozowac ale byłem u mechanika wyważac koła i wymieniałem wał napedowy ale nic madrego nie powiedzieli. Wręcz jeden powiedział że to jest silnik hemi i moze ma takie drgania bo rozłancza cylindry i takie tam napewno wybiore sie gdzies w poniedziałek ale myślałem że moze ktos miał podobnie albo co niedaj boze jest to przypadłośc tych samochodów.

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

a robiłeś ostatnio rotacje kół?

 

ja po przebiegu 12 tyś mil zacząłem odczuwać jakby lekko mi ściagał w prawo wibracje delikatne tez były.

 

Przy wyważaniu zrobiłem rotacje kół i zupełnie inna jazda.

Sprawdz tez ciśnienie, powinno być 2,4 bar.

 

 

Ważna sprawa, autko masz świerze, piszesz o wymianie wału który bił.

Bił bo był uszkodzony przez widły przy załadunku na kontenerowiec.

 

Takie tylko domysły :mrgreen: , ale jesli tak było to sprawdz jeszcze poduszki na skrzyni biegów czy nie są lekko oberwane i przy określonych obrotach i predkości dają odczucie drgań.

 

 

 

P.S

 

Praca systemu MDS jest nie odczuwalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki właśnie zacząlem się zastanawiac czy nie sa oberwane poduszki przy silniku ale faktycznie możliwe że to skrzynia sprawdze to w poniedziałek a tak przyokazji jak samochód jest na postoju na wolnych obrotach tez jest odczówalne taki minimalne bujanie kabiną ?

Pozdrawiam

Krzysiek

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki właśnie zacząlem się zastanawiac czy nie sa oberwane poduszki przy silniku ale faktycznie możliwe że to skrzynia sprawdze to w poniedziałek a tak przyokazji jak samochód jest na postoju na wolnych obrotach tez jest odczówalne taki minimalne bujanie kabiną ?

Pozdrawiam

Krzysiek

 

Takie bujanie, a raczej jednorazowe bujnięcie) powinno się pojawić przy przegazowaniu.

Tak miałem i w Jeepie, podobnie mam też w Ramie....

Jeżeli przenosi wibracje silnika na kabinę, to tak jak pisali koledzy

koniecznie sprawdż poduszki pod silnikiem.

Jaki jest przebieg Twojego autka, bo nie mogę znależć.

Czy auto było sprowadzone jako uszkodzone, czy też bezwypadek ?

Co było powodem uszkodzenia wału ?

 

Napisz coś więcej o historii auta, bo tak to trochę wróżenie z fusów :-)

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A więc tak samochód był uszkodzony ale przetarta była lewa strona co prawda koło tez dostało ale wymieniona była piasta i wachacz i sprawdzona zbieznośc ii geometria wał natomiast był uszkodzony od załadunku widlakiem w tej chwili Ram ma przejechane 8000 mil z czego w tydzień z kawałkiem ja zrobiłem 1500 mil.

mam tylko nadzieje że nie jest to uszkodzona skrzynia lub reduktor bo jak był podnoszony to jak zgiął się wał to w reduktorze tez się mogło cos stać

Pozdrawiam

Krzysiek

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A więc poduszka skrzyni biegów jest ok, nie sprawdzałem jeszcze tego wałka ale sprawdzę to natomiast mam luz na drążkach kierowniczych i na końcówkach troszkę to dziwne przy przebiegu 8000 mil ale przypuszczam że załozyli całą przekładnię kierowniczą bo wychodzi taniej niz kupno nowych drążków i końcówek w serwisie do 2008 roku podono juz są inne końcówki i drążki jak do modeli wcześniejszych i końcówka kosztuje ponad 800 zł a drążek z gumą 340.

Wydaje mi się że w związku z tym nie ustawiali geomerii bo jej się nie da ustawić i dlatego samochód moze mieć jakies drgania gdzie uszkodzoną miał lewą stronę i wymienione zostały wachacze amortyzator półoś .Jak dostanę te końcówki i drążki i ustawię geometrie to podziele sie spostrzeżeniami.

A tak przy okazji przy jakich przebiegach wymienialiście końcówki drążka kierowniczego bo chyba nie przy 8000 mil

Pozdrawiam

Krzysiek

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

przy normalnej eksploatacji nie powinno być żadnego luzu.

 

ale pisałeś coś że dostał też w koło więc to może tłumaczyć te luzy, końcówki drążków poprostu się powybijały :-|

 

co do cen to ja bym ściągał z USA oryginalne moparowskie.

w 2-3 tygodnie pocztą lotnicza masz je u siebie i dużo taniej.

 

jeśli chciałbyś znaleść kogoś kto się tym zajmuje to wejdz na jeep.org.pl , jest tam pare osób które trudnia się handlem z USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.