Skocz do zawartości

SET

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Lokalizacja:
    Danzig

Osiągnięcia SET

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie prawda. Posiadając prawo jazdy kat.B, możesz samochodem osobowym lub ciężarowym o DMC 3,5 t może ciągnąć przyczepę lekką czyli o DMC 750 kg. Tak więc masa takiego zestawu wynosi wtedy 4,25 t. Nie ma tez znaczenia czy samochód ma DMC 3,5 T czy tez wyższą bo i tak będziesz mógł ciągnąć przyczepę o DMC nie wyższym niż masa własna pojazdu holującego. Wyjściem z sytuacji jest jedynie manipulacja masą własna samochodu, bo jeśli zarejestrujesz go na 3,5 t DMC a masę własną wpiszesz 3000 kg to taką też przyczepę będziesz mógł holować. Ja mam w dowodzie rejestracyjnym (RAM 1500) DMC 3017 kg a masę własną 2217 kg, w polu przyczepa z hamulcem mam wpisane 3000 kg, nie zmienia to faktu że jeśli będę ciągnął przyczepę o DMC 3000 kg to i tak policjantom będę się tłumaczył. Jeśli mogę doradzić to ja bym zarejestrował auto na 3,5 t DMC ,a w polu masa dopuszczalna ciągniętej przyczepy wpisał 3,5 t. Z takiego zestawu cyfr łatwiej wybrnąĆ podczas kontroli :) pozdro Set
  2. istotne jest jeszcze to że jadąc na 1 i 2 biegu następuje hamowaniem silnikiem (przydatne np. w terenie górzystym), jadąc na D samochód po zdjęciu nogi z gazu nie bedzie hamował silnikiem tylko zachowa się jakby toczył się na luzie. pozdro Set
  3. SET

    mrowienie na pedale gazu

    Myślę, że ciężko coś zdiagnozować wirtualnie. Podjedź do mechanika - tak będzie łatwiej i szybciej. Przy okazji witam białego rama, ja tez mam białego tylko wersję przed liftingiem. pozdro Set
  4. SET

    EGR w hemi

    Czy ktoś wie gdzie znajduje się solenoida EGR lub najlepiej przydał by się cały schemat układu EGR w hemi. Wyświetla mi się kod błędu: EGR solenoid circuit, ale nie mogę znaleźć tej solenoidy. Oczywiście manuala przejrzałem niestety nie znalazłem tych info. Na szczęście silnik zachowuje się jakby nic i pracuje prawidłowo w całym zakresie obrotów, nie lubie jednak jak mi się lampki palą. pozdro
  5. Skoro przy 100 000 masz taki stan m/h tzn że większość przebiegu zrobiona została na trasie - wiec chyba dobrze, gdyby Twój Ram jeździł tylko po mieście miałby około 7000 m/h. pozdro Set
  6. Drug daj już na luz. Rozpętałeś pogawędkę bo argumenty, które Ci serwuje Bullterier nie potrafisz zaakceptować ani obalić. Bullterier jak to Bullterier :) jest zażarty ale ma duża wiedzę na ten temat i mówi z sensem wiec należy zrozumieć jego zdenerwowanie kiedy potrafisz tylko powtarzać w kółko, że "nie bo nie". W tym wypadku niestety prawda nie leży pośrodku a bardziej po stronie Bulteriera i należy to zaakceptować. Argumentów tłumaczących Ci że wielkość RAMA nie dyskwalifikuje go z jazdy w terenie nie można powtarzać w kółko - jak widać po "zbyt dużym" autku jabera. Jak się na czymś nie znam to się nie odzywam a na pewno nie twierdze że wiem najlepiej i Tobie tez tego życzę. Mniej wymądrzania a więcej nauki :) bez urazy Drug. Bullterier nie opowiadaj już żartów o nalewkach bo żona się na mnie dziwnie patrzy gdy śmieję się do monitora :) jaber ciekawie spędzasz wolny czas :) pozdro Set
  7. SET

    Dodge Ram 1500 5.7 HEMI

    Pewnie że z diesla więcej "wyciśniesz" mniejszym kosztem ale nie dlatego że to diesel tylko dlatego że ma turbosprężarkę. Trudno porównywać silnik wolnossący z turbodoładowanym to z góry próby podnoszenia mocy sprowadza do różnych modyfikacji wiec i różnych kosztów. Nie wiem dlaczego uważacie HEMI za słaby silnik, cummins nie sprawia że nasze ramiki maja lepsze przyspieszenie. No i zawsze jest wersja SRT 10 albo można założyć wtrysk podtlenku do HEMI i problem z głowy :) Widzę Bulterier że "kochasz" cumminsa :) a ja "kocham" HEMI :) pozdro Set
  8. Witam wszystkich, jeżdżę DODGE RAM-em 1500 2005 rok 5,7 Hemi 4x4. Do zobaczenia na trasie :) pozdro Set
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.