Quarter Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 http://moto.allegro.pl/dodge-ram-laramie-5-7-hemi-i1295519865.html Ponieważ data nabycia RAMa wydaje się być nieco bliższa, niż do tej pory sądziłem (zmiana branży pozwala znaleźć sensowne uzasadnienie dla pick-upa), pytanie do szanownych Kolegów - czy ktoś z Was zna ten konkretny przypadek? A jeśli nie, to czego powinienem doszukiwać się w roczniku 2003 i czy są jakieś "przeciw" wobec tego rocznika/modelu? Pozdrówka, Q Cytuj były trzy Jeepy (WG, XJ, YJ) - będzie RAM! "A pick-up truck is about individuality and this is why everybody in US has a truck" (BBC) ;););) www.MODERNPET.pl - Gwiazdy światowych rankingów karm dla psów i kotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malin Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Pomijając kwestie różnic, pomiędzy modelami przed i po 2005 - niech tutaj wypowiedzą się koledzy bardziej obeznani w temacie - a jest ich kilka, poleciłbym Tobie: 1. poprosić o VIN i sprawdzić w Carfax 2. poprosić o potwierdzoną informację jak długo autko jest w PL - bo - jak dla mnie - sporo ktoś zainwestował w autko i teraz je sprzedaje. Szukałbym potwierdzenia, czy auto było dłuższy czas 3cim w rodzinie, czy jest nim od 6 miesięcy. Oczywiście ostatnio spotykam się z wyprzedawaniem fajnych sprzętów, bo ludziom kaski brakuje - więc może to właśnie taki przypadek.... Powodzenia i wszystko na głębokim oddechu. Sporo na necie jest kwiatków :) Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI 2006 BLACKHAWK Przesiadka z JEEPa. jeep.org.pl Hagglunds BV206 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Też zwróciłem na niego uwagę. Zewnętrznie wygląda identycznie jak mój, w środku jest starszy, bo to 2003 rok, a one miały inny panel sterowania nawiewami i kierownicę, ale za to wersja Laramie ... hmmm bajka. Generalnie wygląda normalnie, a nawet zbyt pięknie. Przebieg można zweryfikować odczytując przebieg kompa sterującego który odlicza przejechane kilometry niezależnie od licznika. 80 000 km, czy też mil to brzmi bardzo słodko, ale czy prawdziwie? W opisie masz litanię rzeczy wymienionych... pytanie brzmi po co było to robić wszystko, czyżby był walony? Grubość lakieru trzeba zmierzyć i wszystkie elementy które mogły by ucierpieć przy dzwonie. Samochód bardzo ładny i napewno godny uwagi, ale czujność przy takich autach musi być zwiększona, bo to jest Polska, kraj cudów i bezwypadkowych aut po kasacji ;-) Sprawdź po VINie jakie powinno być wyposażenie tego auta, kolor, koła itp. Sprawdź również Carfax i Autocheck. Zacznij od VIN, jeśli Ci gość poda to już jest pozytyw i nadzieja ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quarter Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Wielkie dzięki za podpowiedzi - niby 4 Jeepy kupowałem, ale rynek full size'ów mam kompletnie nieopanowany. Jak to jest z kupnem w kraju? Czytam wiele opinii tutaj, że kupować tylko w US. Wiem oczywiście, że sprowadzana jest kupa salvage'ów (mamy takiego Liberty - nieźle zrobiony, więc raczej bezproblemowo), ale jest też przecież rynek wtórny RAMów - Wy sami kiedyś będziecie pewnie swoje maleństwa sprzedawać. Czy specyfika RAMa jest na tyle szczególna, że auto po wypadku trudno jest dobrze naprawić? Czy może chodzi o to, że sprowadza się kompletne masakry? Czy sprowadzenie bezwypadkowej III gen z US nadal jest opłacalne kosztowo vs zakup w Polsce? Dzięki za pomoc, jeszcze Was pewnie pomęczę ;) Cytuj były trzy Jeepy (WG, XJ, YJ) - będzie RAM! "A pick-up truck is about individuality and this is why everybody in US has a truck" (BBC) ;););) www.MODERNPET.pl - Gwiazdy światowych rankingów karm dla psów i kotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 3 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Czy specyfika RAMa jest na tyle szczególna, że auto po wypadku trudno jest dobrze naprawić? Ram to proste auto konstrukcyjnie i z naprawą raczej jest łatwiej niż z europejskimi, problem polega na tym, że Ram, F150, Silverado to egzotyka i jest kilka niuansów o których trzeba wiedzieć, a sprowadzający je ludzie nie wnikają w nie a potem są problemy. Auto sprowadzone jako uszkodzone zawsze będzie naprawiane po najniższych kosztach, bo trzeba na nim jak najwięcej zarobić. Niestety nie jest to zgodne z naszymi oczekiwaniami. Często auta z US wjeżdżają na warsztat naprawczy z adnotacją w Carfaxie jako skasowane, a u nas czary mary i są bezwypadkowe. Oczywiście generalizowanie, że wszystko co do nas przyjeżdza to złom jest złe, bo ja np. kupiłem swojego koło Gdańska od importera i jestem bardzo zadowolony, co prawda zderzak był malowany (po kosztach, bo nawet go nie zdjeli do malowania), ale technicznie auto jest super i nie miało crashtestu, a jedynie obdarte dwa rogi zderzaka. Czy sprowadzenie bezwypadkowej III gen z US nadal jest opłacalne kosztowo vs zakup w Polsce? Jeśli szukasz auta w konkretnym kolorze i z konkretnym wyposażeniem i będziesz miał go kilka lat to mimo, że koszt może być czasem nawet nieco wyższy od krajowych już sprowadzonych to warto sprowadzać, jeśli nie chcesz się bawić w sprowadzanie i wolisz z rynku krajowego to uzbrój się w cierpliwość i zakładaj, że większość sprowadzających to kanciarze i oszuści, bo tylko tak będziesz bardziej sprawdzał auta w Polsce. Warto wydać kase na diagnostykę każdego auta oglądanego, bo to zaprocentuje w przyszłości. Jeśli namierzysz coś w mojej okolicy to daj znać, to go wstępnie obejrzę i powiem, czy warto, żebyś ty przyjeżdżał. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.