mudder Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 No właśnie, jak wracałem z nad morza na stacji benzynowej zauważyłem wyciek z chłodnicy taki konkretny :mrgreen: wyciekło chyba z 10 litrów, całe szczęście pozostałe 10 starczyło aby schłodzić silnik przez najbliższe 400km :mrgreen: muszę teraz wymontować oryginalną chłodnice i zastąpić plastikowe zbiorniki aluminiowymi i będzie git, tylko muszę wcześniej zdemontować pozostałe 6 chłodnic :mrgreen: Tak się chciałem podzielić wrażeniami...ktoś może wie jak to zrobić żeby niczego nie urrwać :-P Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 ktoś może wie jak to zrobić żeby niczego nie urrwać haha w tym kurcze Twoim promie kosmicznym? hahaha :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted July 21, 2010 Author Report Share Posted July 21, 2010 ktoś może wie jak to zrobić żeby niczego nie urrwać haha w tym kurcze Twoim promie kosmicznym? hahaha :mrgreen: Spoko spoko, mail do Nasa już poszedł... :mrgreen: Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
japacz Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 ...muszę teraz wymontować oryginalną chłodnice i zastąpić plastikowe zbiorniki aluminiowymi i będzie git, tylko muszę wcześniej zdemontować pozostałe 6 chłodnic :mrgreen: Tak się chciałem podzielić wrażeniami...ktoś może wie jak to zrobić żeby niczego nie urrwać :-P E, miałem kiedyś w łapkach chłodnicę do SD i nie powinno być tak trudno przy tych gabarytach :mrgreen: Sprawdź sobie tylko, czy czasem jakieś olejowe przewody przez nią dodatkowo nie przechodzą (skrzynia, wspomaganie itp), bo czasem są osobne chłodnice do tych układów, a czasem tylko rurki wpuszczone w główną chłodnicę. A reszta to powinien być standard - węże, mocowania i heja w górę ;-) A może by tak przy okazji jakiś aftermarket? :mrgreen: Quote Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 ... a mówiłem tysiące razy, trzeba było kupić sobie Rama :kasztan: Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonko Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 MKmario, miałem podobną sytuację, akurat w moim przypadku był to krzyżak półosi, oczywiście przyczyną wibracji koła mogą być inne podzespoły, ale warto sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted July 22, 2010 Author Report Share Posted July 22, 2010 ...muszę teraz wymontować oryginalną chłodnice i zastąpić plastikowe zbiorniki aluminiowymi i będzie git, tylko muszę wcześniej zdemontować pozostałe 6 chłodnic :mrgreen: Tak się chciałem podzielić wrażeniami...ktoś może wie jak to zrobić żeby niczego nie urrwać :-P E, miałem kiedyś w łapkach chłodnicę do SD i nie powinno być tak trudno przy tych gabarytach :mrgreen: Sprawdź sobie tylko, czy czasem jakieś olejowe przewody przez nią dodatkowo nie przechodzą (skrzynia, wspomaganie itp), bo czasem są osobne chłodnice do tych układów, a czasem tylko rurki wpuszczone w główną chłodnicę. A reszta to powinien być standard - węże, mocowania i heja w górę ;-) A może by tak przy okazji jakiś aftermarket? :mrgreen: nie u mnie jest 7 chłodnic każda osobno do każdego podzespołu, chłdonica ma wymiary 95x73cm i jest na samym "dnie" pod wszystkimi chłodnicami :mrgreen: trochę zabawy będzie ale myślę że damy radę :twisted: Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted July 25, 2010 Author Report Share Posted July 25, 2010 No chłodnica wyciągnięta, ma dość imponujące rozmiary, a wiatrak powala na kolana :mrgreen: jak znajdę czas to wrzucę fotki Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Opisz proszę jakie uszkodzenia miała chłodnica rozszczelnienie - wada fabryczna którą opisują na ameryckich forach czy jakiś mechaniczny niefart. Moja dociekliwość spowodowana jest tym że po kilku miesiącach postoju moja efka zgubiła prawie dwa litry płynu i zastanawiam się co dalej mnie czeka naprawa chłodnicy, wymiana termostatu i pompy czy jeszcze coś więcej Quote 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 To rozszczelnienie miało miejsce na styku plastiku z aluminium Quote 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 dorabiałeś nowe zbiorniczki z aluminium czy kombinowałeś cos z tymi plastikowymi Quote 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Wynika z tego że w 150 jest lepiej w nowych 250 niestety orginalne chłodnice wymieniają po 2-3 razy a dobrego zamiennika nie znalazłem Quote 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Wynika z tego że w 150 jest lepiej w nowych 250 niestety orginalne chłodnice wymieniają po 2-3 razy a dobrego zamiennika nie znalazłem Nie ma sensu,kupować nowych, lepiej jest zrobić tą oryginalną w polsce, ja swoją pospawałem i skleiłem boki na nowych uszczelkach koszt 100pln, a jak znowu zacznie ciec zrobię nową na zamówienie, koszt ok 1500-2000 pln Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Opisz proszę jakie uszkodzenia miała chłodnica rozszczelnienie - wada fabryczna którą opisują na ameryckich forach czy jakiś mechaniczny niefart. Moja dociekliwość spowodowana jest tym że po kilku miesiącach postoju moja efka zgubiła prawie dwa litry płynu i zastanawiam się co dalej mnie czeka naprawa chłodnicy, wymiana termostatu i pompy czy jeszcze coś więcej Chłodnica była pęknięta w prawym górnym rogu i rozszczelniona na łączeniu zbiorników z rzdzeniem chłodnicy, niefartowny jest też montaż kolanek i łączników są one wszystkie na oringach i trzeba bardzo uważnie składać to wszystko żeby później nie ciekło...roboty przy wyciąganiu i wkładaniu jest co nie miara i trzeba uważać żeby nie uszkodzić pozostałych 6 chłodnic :mrgreen: Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Ponieważ mam kłopoty która prawa, a która to lewa strona to powiem iz u mnie cieknie też góra ale od strony zbiornika na płyn chłodzący. Wyjęcie chłodnicy udało Ci się zrobić bez rozłączania pozostałych 6, a jeżeli nie to które musiałeś rozpiąć Pękające chłodnice to przypadłość 6,4 PSD - podobno może temu zaradzić lub ograniczyć problem rozwiązanie z poniższego linka - jeżeli byłbyś tym Mudder zainteresowany to właśnie organizuję wysyłką z USA, koszty niewielkie a może pomoze zwłaszcza jak sie ma job-1 http://www.ford-trucks.com/forums/770639-ssi-08t01-venturi-tee-installation.html Quote 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted September 13, 2010 Author Report Share Posted September 13, 2010 Ponieważ mam kłopoty która prawa, a która to lewa strona to powiem iz u mnie cieknie też góra ale od strony zbiornika na płyn chłodzący.Wyjęcie chłodnicy udało Ci się zrobić bez rozłączania pozostałych 6, a jeżeli nie to które musiałeś rozpiąć Pękające chłodnice to przypadłość 6,4 PSD - podobno może temu zaradzić lub ograniczyć problem rozwiązanie z poniższego linka - jeżeli byłbyś tym Mudder zainteresowany to właśnie organizuję wysyłką z USA, koszty niewielkie a może pomoze zwłaszcza jak sie ma job-1 http://www.ford-trucks.com/forums/770639-ssi-08t01-venturi-tee-installation.html Jak dla mnie to jakaś ściema jest, nie widzę w jaki sposób miało by to pomóc i wiem że chłodnice nadal pękają nawet po zainstalowaniu tego zestawu...jedyna rada to zrobić nową i tyle... Co do demontażu chłodnicy, to trzeba odpiąć intercooler reszta zostaje trzeba je tylko odkręcić Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.