Skocz do zawartości

robi

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    2163403

Informacje

  • Lokalizacja:
    Radomsko/łódzkie

Osiągnięcia robi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. robi

    A mnie pękła chłodnica

    Ponieważ mam kłopoty która prawa, a która to lewa strona to powiem iz u mnie cieknie też góra ale od strony zbiornika na płyn chłodzący. Wyjęcie chłodnicy udało Ci się zrobić bez rozłączania pozostałych 6, a jeżeli nie to które musiałeś rozpiąć Pękające chłodnice to przypadłość 6,4 PSD - podobno może temu zaradzić lub ograniczyć problem rozwiązanie z poniższego linka - jeżeli byłbyś tym Mudder zainteresowany to właśnie organizuję wysyłką z USA, koszty niewielkie a może pomoze zwłaszcza jak sie ma job-1 http://www.ford-trucks.com/forums/770639-ssi-08t01-venturi-tee-installation.html
  2. robi

    A mnie pękła chłodnica

    Wynika z tego że w 150 jest lepiej w nowych 250 niestety orginalne chłodnice wymieniają po 2-3 razy a dobrego zamiennika nie znalazłem
  3. robi

    A mnie pękła chłodnica

    dorabiałeś nowe zbiorniczki z aluminium czy kombinowałeś cos z tymi plastikowymi
  4. robi

    A mnie pękła chłodnica

    To rozszczelnienie miało miejsce na styku plastiku z aluminium
  5. robi

    A mnie pękła chłodnica

    Opisz proszę jakie uszkodzenia miała chłodnica rozszczelnienie - wada fabryczna którą opisują na ameryckich forach czy jakiś mechaniczny niefart. Moja dociekliwość spowodowana jest tym że po kilku miesiącach postoju moja efka zgubiła prawie dwa litry płynu i zastanawiam się co dalej mnie czeka naprawa chłodnicy, wymiana termostatu i pompy czy jeszcze coś więcej
  6. Mudder opisz proszę jak usunąłeś DPF tak aby "komp" nie protestował. Czy jesteś juz po wymianie oleju w automacie - robiłeś dynamiczną wymianę czy tylko zlałeś ze skrzyni , moze byś polecił warsztat który Cię obsługiwał Pozdrawiam
  7. W manualach odnośnie automatów jest nieco pokrecone chcieli bowiem amerykańce stworzyć jedno wydanie opisujące trzy specyfikacje i teraz nawet w usa mają z tym duzy problem job 1 - filtr zew FT176 - ok 70$, wew FT144 - ok 25$ wymiana co 30 tyś mil - z logicznego punktu widzenia zrzucasz 18 l - 5$ za litr olejui wymieniasz filtr za 70 $, a zostawiasz brudne "badziewie" za 25$ - naprawdę tak zrobiłeś!!!! job 2 - jest tylko filtr wew FT175 - ok 40$ - wymiana filtra i oleju po 60 tyś mil ale tych aut w orginalnej specyfikacji chyba juz w usa nie ma, prawie wszystkie trafily do serwisów po "drugie" życie job 3 - jest tylko filtr wew FT179 pożniej FT180 - wymiana filtra i oleju co 60 tys mil być może pojawiła się jeszcze późniejsza specyfikacja ale juz dalej nie śledziłem rozwoju Mówiąc o braku dostepności w Europie myślałem o normalnej sieci dystrybucji a nie o szarlatanach co cos o wartości 15zł oferują za 75zł W specyfikacji job 1 i 2 zamiana Mercon SP na V może nie skończy się żle ale przy tych ostatnich mrozach taka zamiana nie polepsza warunków pracy skrzyni Natomiast job 3 nie ma najmniejszych szans na taki eksperyment nowa pompa jest stworzona tylko pod ten olej, oczywiści można eksperymentować tylko po co
  8. Opisane przez Mudder'a materiały eksploatacyjne do skrzyni biegów dotyczą tylko (job1 - ja również jestem jej nie do końca najszczęśliwszym posiadaczem ) z tą różnicą , że wymaganym a nie zalecanym olejem jest Mercon SP (zupełnie nie znany w Europie), a nie Mercon V oraz to że filtr wewnętrzny i zewętrzny w tej wersji wymieniamy razem z olejem po 30 tyś mil. Oleje silnikowe API CJ-4 już można u ns kupić np. szwajcarski PANOILN Mudder - z tego co czytałem na forum to chyba też jesteś w okolicy pierwszej wymiany oleju w automacie, czy ściągałeś ze Stanów ten "dinks" dościagania filtra zewnętrznego ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.