mudder Opublikowano 9 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 teren raczej mało wymagający :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 na fotach terenu nie widac za bardzo ... teren żwirowniany na fotkach zawsze wygląda jak śmieszne pagórki, a w rzeczywiśtości czasem te pagórki są tak strome, że grozi przewinięciem na plecy... a na zdjęciach bardzo niewinnie... ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v8city Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 MKMario - nie miałem jeszcze okazji widzieć twojej furki. . . w tym kolorku i na tych felgach prezentuje się czadowo . . . Bardzo mi się podobają samochody po błotnym spa, osobiście codziennie do pracy jeżdżę po budowie obwodnicy więc moja Dodzia większość czasu przypomina kupę błota na kółkach. Przed zlotem w ten weekend strzeliły mi dwie opony więc zamiast myć auto na wystawę to latałem po wulkanizatorach by na rano opony zmotać... Efekt : Cytuj You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly. 2006 Dodge 5.7 Hemi Ram Quad Cab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Wszyscy (oprócz v8city :-D ) pucują, glancują dmuchają na swoje samochody a tu taki brudas przyjeżdża na zlot :-D ludzie bali się pewnie dotykać :-D też na codzień muszę jeździć "błotem na kołach" i też sądzę, że tak ładnie wygląda :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ahhhhh co tam błoto ......... ale na pace jak czysto :lol: Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Wszyscy (oprócz v8city :-D ) pucują, glancują dmuchają na swoje samochody a tu taki brudas przyjeżdża na zlot :-D ludzie bali się pewnie dotykać :-D też na codzień muszę jeździć "błotem na kołach" i też sądzę, że tak ładnie wygląda :-D Oooo przepraszam. Ja zawsze jeżdżę brudnym i obłoconym samochodem . Na zloty też :-P :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 No pięknie!!! Na tych oponach to pewnie idzie cudownie, widać, że na tak przygotowany samochód to te "kałuże" nie były dla eFa żadnym wyzwaniem. Do pełni szczęcią brak jeszcze lockera na tył. Poprosimy o więcej filmików :up: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Porysowałeś go już trochę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Dobrze sobie radzi w terenie, jakieś podsumowanie kosztów zawieszenia, krzyżaki itp ? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 17 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 MKmario, miałem na myśli jakieś koszty po wyprawach w teren, u mnie co drugi wyjazd pada inny krzyżak, ale to być może temu, że poprzedni właściciel wcale ich nie mieniał także zobaczymy jak wymienię u siebie wszystkie krzyżaki czy tak nadal szybko będą się wywalały po błotku. Dlatego interesowało mnie jak to wygląda u innych pickup-powców jeżdżących w błotku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 mój też czasem zjeżdża z utwardzonych nawierzchni po powrocie na asfalt żadnych usterek, wczoraj pomagaliśmy straży pożarnej przy powodzi, tu fotka, przejeżdżaliśmy przez wodę która przelewała się przez maskę ale niestety z tej akcji fotek brak, staraliśmy się pomagać ludziom ale na chwile obecną sytuacja zdaje się opanowana jeżeli tak to można nazwać :roll: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 dobrze że znam okoliczne drogi na pamięć bo inaczej ciężko by było w czarne trafić Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 mudder masz snorkel?? nie zabrało ci wody do filtra?? Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 mudder masz snorkel?? nie zabrało ci wody do filtra?? przecież woda raptem do zderzaka była, do ujęcia powietrza jeszcze dobre 30 cm, nie mam snorkela to najwyższa woda jaką mam udokumentowaną generalnie górna linia świateł wyznacza głębokość brodzenia Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a to spoko :P tylko wcześniej pisałeś " przejeżdżaliśmy przez wodę która przelewała się przez maskę" i dlatego się zdziwiłem Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no bo przelewała się przez maskę ale umiejętnie da się przejechać taką wodę nie dopuszczając do jej zassania Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 A jak to jest z filtrem stożkowym, poprawia pracę silnika a co po jeździe w średnich błotkach, jest w nieoryginalnej obudowie, może nawalić syfu do niego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 A jak to jest z filtrem stożkowym, poprawia pracę silnika a co po jeździe w średnich błotkach, jest w nieoryginalnej obudowie, może nawalić syfu do niego ? stożek montowany jest do oryginalnej obudowy filtra powietrza takie cuś http://cgi.ebay.com/ebaymotors/aFe-Stock-Air-Intake-Filter-2008-Ford-F250-F350-Diesel-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d28d5ceb6QQitemZ400117059254QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Ja mam stożek, ale wogóle nie mam oryginalnej obudowy filtra, bo kupiłem cały dolot z ekranem. Teoretycznie jest zabudowany taką blachą, ale zdecydowanie nie proponował bym paplania się w błocie. Pamiętasz Kuba jak mi cięgno reduktora odpadło na zlocie i musiałem iść ogniem przez błoto? Filtr niby zabudowany, a jednak troche śladów na nim znalazłem, co prawda cała komora silnika i silnik był zawalony błotem, a filtr tylko bardzo nieznacznie, ale jednak. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Ja mam stożek, ale wogóle nie mam oryginalnej obudowy filtra, bo kupiłem cały dolot z ekranem. Teoretycznie jest zabudowany taką blachą, ale zdecydowanie nie proponował bym paplania się w błocie. Pamiętasz Kuba jak mi cięgno reduktora odpadło na zlocie i musiałem iść ogniem przez błoto? Filtr niby zabudowany, a jednak troche śladów na nim znalazłem, co prawda cała komora silnika i silnik był zawalony błotem, a filtr tylko bardzo nieznacznie, ale jednak. u mnie filtr bezpieczny, sprawdzałem po wodowaniu i jest czysty, w polskich warunkach nie jestem zwolennikiem zmiany dolotu bo zamiast ciągnąć chłodne powietrze z zewnątrz ciągnie ciepłe z silnika to nie wpływa za dobrze na wydajność spalania Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 A czy wydajność filtra różni się między samym filtrem stożkowym a filtrem z całym dolotem tak jak ma Drug ? Nasłuchałem się dobrych opinii na temat stożka, ale czy zdał by egzamin w błotku, to już muszę się zastanowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 jedynym ograniczeniem dolotu jest filtr i minimalnie kolektor ssący, stożek bez obudowy i snorkela do ofrołdu się nie nadaje, jeżeli chodzi o przyrost mocy to w niedoładowanym i nie kręconym silniku praktycznie poza brzmieniem nie wiele zmienia, kwestia dożywotności takiego filtra przemawia na plus za stożkiem, choć automatycznie wpuszcza więcej syfu do silnika Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 zamiast ciągnąć chłodne powietrze z zewnątrz ciągnie ciepłe z silnika to nie wpływa za dobrze na wydajność spalania Nie dokońca tak jest, bo ekran jest dość gruby, a powietrze jest doprowadzone z wlotów wzdłuż błotnika, więc chłodzenie jest. A czy wydajność filtra różni się między samym filtrem stożkowym a filtrem z całym dolotem tak jak ma Drug ? Nasłuchałem się dobrych opinii na temat stożka, ale czy zdał by egzamin w błotku, to już muszę się zastanowić. Napewno jest bardziej wydajny cały dolot, bo kształt dolotu jest gładki, brak kątów, ale do upalania w błocie ja bym nie wkładał stożka. Poza tym sam dolot ze stożkiem nie wiele da, bo dasz mu powietrza więcej, a teraz to powietrze musi mieć ujście, więc trzeba dobrać wydech. Cały proces doboru dolotu do układu wydechowego to wyższa matematyka i chcąc dobrać jedno do drugiego powinno się udać do specjalisty. Ja zrobiłem to na pałę i mam wrażenie, że miałem szczescie żółtodzioba, bo silnik zdecydowanie lepiej oddycha, może przyrostów nie ma zbyt wielkich w mocy, ale mam wrażenie, że moment jest większy, bo fajniej mi ciągnie z dołu. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 kwestia dożywotności takiego filtra przemawia na plus za stożkiem Koszt utrzymania filtra stożkowego jest droższy niż każdorazowe kupowanie stockowego. Chemia do czyszczenia i natłuszcazania jest droga. Taki zestaw na góra 2 razy kosztuje 120zł,a trzeba to robić max co 10 000km. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 kwestia dożywotności takiego filtra przemawia na plus za stożkiem Koszt utrzymania filtra stożkowego jest droższy niż każdorazowe kupowanie stockowego. Chemia do czyszczenia i natłuszcazania jest droga. Taki zestaw na góra 2 razy kosztuje 120zł,a trzeba to robić max co 10 000km. jezu gdzie ty kupujesz te zestawy :shock: ja kupuje zestaw k&n za 45 pln i starcza to na pięć czyszczeń Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.