Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Troche zaprzeczasz sobie, bo jeśli auto ma tyrać to zapomnij o Rangerze czy Navarze... Największą pracę jaką wykonują te auta to wożenie Vatu. Takie mam zdanie. no i właśnie o ten kierunek dyskusji mi chodziło :-D jest tak : - prowadzę sobie blacharstwo-lakiernictwo, wożenie części samochodowych innymi samochodami to porażka, ciąganie przyczepy -porażka do kwadratu - więc tylko pickup, - czeka mnie trochę budowlanki - więc pickup, wydawało mi się, że Ranger i Navara, ze względu na gabaryty i układ cena/rocznik są najlepszym rozwiązaniem (logan to oczywiście :kasztan: :mrgreen: ), więc gdybyś mógł się rozwinąć łaj not ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ja bym brał Dakotę. Tymbardziej, że kolega Pretor był jeepnięty więc bulgot V8 nie jest mu obcy ... ba nawet powiem więcej, nie jest mu pewnie obojętny. Ja mam takie podejście, że gdybym teraz na przykład potrzebował dostawczaka do codziennej pracy to z całą pewnością kupiłbym RAMa Vana na przykład lub co kolwiek innego z charakterem. Jakaż to przyjemność wsiąść z rana do samochodu i odpalić wielkiego bulgotnika a potem czerpać przejemność z każdego przejechanego kilometra. Chyba by mnie szlag trafił gdybym miał jeździć jakimś grzechotnikiem Mercedesa czy Fiata o przyspieszeniu 2 tygodnie do 100 , jak mawia mudder haha. Do rzeczy, skoro jeździłeś tak długo Grandem ZJtem to znasz już niuanse eksploatacji takiego samochodu. Dakota to bardzo podobne auto i podobnie sie je sewisuje u nas w kraju. Jedno i drugie to chrysler w sumie. Ceny części wASO to wiadomo jakie są, ale można kupić o wiele taniej i zdostępnościa nie ma większych problemów. Zrób tak jak Ci proponowałem wcześniej. Dakota! , ale koniecznie z silnikiem magnum (5.2 lub 5.9) Jakoś nie ufam temu 4.7, poza tym po prostu magnumy sa lepsze. Jeśli japoniec to na pewno nie nowy. Stara Navara (zwana Nissanem Pickupem) , L200, czy Hilix to dobre samochody i na pewną będą sie nadawały do ciężkiej pracy, ich nowe wcielenia... hmm wiadomo jakie są :-/ . Pretor, napisz jaki masz budżet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ha i budżet właśnie mi się powiększył :-D samochód chcę brać leasingu i z tego co widzę to o kwocie 35 tysia mogę zapomnieć - myślę że 50 to górna półka :-( to się do mnie jakoś tak uśmiecha : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4587276 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 był jeepnięty nadal jest :-D tyle że chwilowo bez jeepa :-( bullterrier, 5.2, 5.9, 4.7 - V8 brzmi znajomo 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 No to ja bym wolał barć już Rama i to z długą paką jak do pracy :twisted: . Czy nie bierzesz go wogóle pod uwagę? Aha, no ja bym się bał brać z już założoną instalacją LPG... za duże ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 tak jak pisze bullterrier, najlepsze do pracy w budowlance będzie van, czy po prostu bus blaszak. długich elementów i dużych gabarytowo nie przewieziesz dakotą, ciężkich za bardzo też nie, lepiej wziąć przyczepę. moim zdaniem jak już musi być pickup to najlepiej z długą skrzynią + zabudowa. Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 pit373, budowlanka bez związku z profilem działalności i dlatego pickup ze względu na funkcjonalność - chodzi mi o remonty/przebudowę zakładu i raczej w wąskim zakresie.bullterrier, długa paka - skomplikuje mi życie mam ciasny wjazd i trochę mało miejsca na manewry. Na samochód muszę wrzucić ćwiartkę, pół innego auta, silnik , skrzynia, mosty, wywieźć złom - więc coś mega długiego nie jest mi potrzebne. Gaz mnie specjalnie nie kręci :evil: Coś takiego wydaje się optymalne - tylko rocznik....... http://otomoto.pl/dodge-dakota-5-2-v8-magnum-zarejestrowany-C11638623.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Gaz mnie specjalnie nie kręci No ale tamta Dakota za 50.000zł z pierwszego linku miała właśnie gaz, dla tego pisałem o gazie. Z tego co widzę to u nas w Polsce nie ma zbyt wielu ogłoszeń z Dakotami, a Tobie się chyba spieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 przy zakupie samochodu nigdy mi się nie spieszy :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 A czemu nie chcesz Rama? za 50tyś zł kupiłbyś w dobrym stanie 1500 hemi z 2004/5 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 właśnie kombinuję.... 8-) nie mówię nie, ale próbuję dopasować optymalnie markę do swoich potrzeb.... i szczerze mówiąc myślałem, że to będzie łatwiejsze...... RAM wydaje mi się za duuuży, no ale plusem jest ta amerykańskość czyli prosta klasyczna budowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jeśli trzy miejsca Ci wystarczą to Ram z pojedynczą kabiną i 8FT paka, a jesli chcesz miec 6 miejsc to CrewCab i paka 6FT. Ram jest długi, ale mosty nie są na koncach auta i dlatego mimo gabarytów całkiem sprawnie skręca, poza tym na zakrecie w bramie jak jest ciasno zawsze możesz wcisnąc agresywniej gazu, a tyłek sam się ustawi ;-). Jeśli nie chcesz Rama to i tak się cieszymy, że odchodzisz od koncepcji Rangera czy Navary. W swoim budżecie możesz kupić ślicznego Hemika z podwójną kabiną i 2 metrową paką. Ja bym na rzecz Rama zrezygnował z Dakoty. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Miałem w tym samym czasie Rama i Ducato maxa który jest tej samej długości i Ram bije w skręcie dostawczaki tej długości na łeb. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 jestem aktualnie w Lublinie takze mogl bym podjechac obejzyc ta Dakote z pierwszego linka. Gdybys mial ochote zwiekszyc troche budzet to jest fajny ram juz po lifcie i z dluzsza paka. Jak dotre do domu to wkleje linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jonko, będę zobowiązany :git: choć budżeta już naciagam :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 RAM ma stały napęd 4x4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Sterowany reduktorem elektrycznym lub mechanicznym, ale możesz mieć albo stały naped na 4 albo na 2. Nie ma czegos takiego jak dołaczanie przy poslizgu. W Ramie 4x4 służy tylko do jazdy po śliskim lub błotnym terenie, bo przy napedzie 4x4 nie ma srodkowego ukladu różnicowego. Jazda po czarnym suchym asfalcie odpada, ale i potrzeby wtedy nie ma go włączac. Dzieki temu rozwiązaniu jest dużo sprawniejszy w terenie od przeciętnej europejskiej pseudo terenówki. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jonko, będę zobowiązany :git: choć budżeta już naciagam :-D może jednak warto za tym Ramem się rozejżeć :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Nie ma czegos takiego jak dołaczanie przy poslizgu. Te nowe po liftingu tak mają chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 bullterrier, tak czułem, że mnie ściągniesz w tym kierunku :-D muszę się z tym przespać i broń boże nie usłyszeć V8 przed podjęciem decyzji :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 bullterrier, tak czułem, że mnie ściągniesz w tym kierunku hahaha, ale ja nie namawiam akurat do Rama, Dakota też jest fajna, ale wydaje mi się , że Ram daje więcej frajdy. muszę się z tym przespać i broń boże nie usłyszeć V8 przed podjęciem decyzji Szkoda, że Kacpero pozbył się swojego Hemika, bo on też jest ze Zgierza. Zaraz mamierzyłbym Twój adres i Kacper pobulgotałby Ci pod oknem :D hahaha. A miał pięknego Flowmastera założonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Paweł sie mie wydawa, że Kacpra znam ;-) zresztą foty jego rama zdają się to potwierdzać :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 A więc tak, przy okazji znalazłem kilka dobrych ofert RAMów 2-giej i 3-ciej generacji http://moto.allegro.pl/item952651272_ram_1500_f_ra_vat_benzyna_gaz_hom_ciezarowa.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11380687 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11980337 - osobiście polecałbym HEMI http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11361319 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10815563 Nie mogę odszukać RAMa 2500 HD z dłuższą paką, prawdopodobnie już aukcja się skończyła ale niedługo powinna się pojawić, jak tylko odszukam dam znać. Byłem dzisiaj w tym komisie odnośnie Dakoty, akurat gdzieś musiała przepaść bo w komisie jej nie było, będę jeszcze w piątek/sobotę jak będziesz nadal zainteresowany nie problem mi by był tam podjechać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Pretor, sprecyzuj dokładnie swoje wymagania i upodobania, tak będzie najlepiej ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11980337 - osobiście polecałbym HEMI ... ale ten akurat nie jest Hemi... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.