Jonko Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Pierwotnie planowane do stosowania w SRT i przetworniki Ram Heavy Duty, nowo opracowane 6,4-litrowy silnik benzynowy V8 jest już tylko czele wysokiego cła samochodów sportowych. Zdaniem Joe Veltri, Chrysler wiceprezesa ds. rozwoju produktu, nowy silnik jest przeznaczony do wysoka wydajność, a nie rodzaj pracy fizycznej, że ciężarówka wymaga. Chociaż nie specyfiki zostały przewidziane na silniku uważa się, że 6,4 HEMI (który jest ustawiony na zastąpienie 6.1 HEMI) otrzyma Fiata Multiair technologii zmiennych faz rozrządu, a także dezaktywacji cylindrów do znacznego zmniejszenia zużycia paliwa. Zamiast tego Chrysler wydaje się poszukiwanie sposobów poprawy 5,7-litrowy V8 Hemi aktualnie dostępne dla nadania dodał zdolności. Podczas Veltri widzi potrzebę ciągłej dostępności silnik benzynowy w ciężarówkach HD, Chrysler jest obecnie rozmowy z Cummins do produkcji małych silników Diesla, które mogą być stosowane zarówno w standardowej Ram 1500 modeli, jak i alternatywnego silnika bazy samochodów ciężarowych o dużej ładowności. Jako, że Chrysler jest obecnie własnością Fiata i znaczenie europejskiej miejsce samochodów na olej technologii, możemy spodziewać się więcej diesli pop-up w Chrysler, Dodge i Jeep zakresie w przyszłości. A to jeszcze nie prawdopodobne, że samochody z silnikiem diesla będzie nadrabiać w Ameryce Północnej, więcej silników Diesla z boku samochód ciężarowy mógłby pomóc Chrysler stać się bardziej konkurencyjnym graczem z dwóch pozostałych wielkich oficjalna strona AutoGuide.com ;Pickuptrucks.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Niech żyje google translator... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Tak czy inaczej, zbliża się koniec solidnej amerykańskiej motoryzacji, a zaczyna się era makaronowych udziwnień. Jeep już się przekonał co jest wart 3100 TD produkcji makaronowej. Niby chcą zlecić Cumminsowi zrobienie diesela, ale napewno na swoich warunkach, a z tego nic dobrego nie wyjdzie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Może się mylę, ale chyba ten 6.4 to jest zbudowany na bloku 6.1, a ten z kolei na 5.7. Trochę to smutne, że amerykanie zamiast poprawiać parametry 5.7 potrafią tylko zwiększać pojemność. Klasyczna motoryzacja amerykańska upada. Myślę, że amerykanie zakasują swiat w rozwoju technologii elektrycznych, w sumie od dawna się do tego szykują i nie marnują sił na popmowanie kasy w nierozwojowe technologie. Tak się zastanawiam, że im droższa będzie teraz benzyna tym szybciej nastaną czasy elektrycznych pojazdów a to z kolei obniży zapotrzebowanie na paliwa ropopochodne i ich ceny.... nastanie raj dla nas :-D . Pytanie tylko jak będzie nas chciała wydymać administracja nakładając obostrzenia na nieekologiczne samochody :cry: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 to co się teraz dzieje z amerykańską motoryzacją to w dużej mierze wina eko poj#*@!w a będzie jeszcze gorzej Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Wiem, ale zauważ, że eko poj... u nas od niedawna działają. W stanach normy spalin już w latach 90-tych były bardziej restrykcyjne niż u nas. A na dodatek, u nich prawo jest egzekfowane. Zobacz co się dzieje na amerykańskich forach, jak tylko mowa o jakimś motaniu silnika to zaraz pytanie, czy to jest "street legal" Przyjeżdżaja amerykńskie samochody z lat 90-tych na testy spalin i dziwią się potem, że Corvetta ma takie dobre wynikia a silnik 5.7litra :roll: . Widziałem kiedyś Dakotę niedaleko mnie maiła na klapie od paki wielki nnapis na całą szerokość "FUCK THE FUEL ECONOMY" , ja się zastanawiam czy nie być oryginalnym i nie zrobić "FUCK THE FUCKING ECOLOGY" :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 idąc z duchem czasu wracają do przeszłości ot co.. stosując się do regóły iż od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemności dostosowują się do obowiązujących przepisów.. dziś już nie ma auta bez katalizatorskich dupereli :-( lepsze 6.4 i więcej niż dajmy na to 5.7 z 11000 rpm :mrgreen: Cytuj Dodge Ram'98 3500 HD CTD czarno go widzę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.