Skocz do zawartości

Nowy silnik Chryslera 6.4 HEMI V8


Jonko

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwotnie planowane do stosowania w SRT i przetworniki Ram Heavy Duty, nowo opracowane 6,4-litrowy silnik benzynowy V8 jest już tylko czele wysokiego cła samochodów sportowych. Zdaniem Joe Veltri, Chrysler wiceprezesa ds. rozwoju produktu, nowy silnik jest przeznaczony do wysoka wydajność, a nie rodzaj pracy fizycznej, że ciężarówka wymaga. Chociaż nie specyfiki zostały przewidziane na silniku uważa się, że 6,4 HEMI (który jest ustawiony na zastąpienie 6.1 HEMI) otrzyma Fiata Multiair technologii zmiennych faz rozrządu, a także dezaktywacji cylindrów do znacznego zmniejszenia zużycia paliwa.

 

Zamiast tego Chrysler wydaje się poszukiwanie sposobów poprawy 5,7-litrowy V8 Hemi aktualnie dostępne dla nadania dodał zdolności. Podczas Veltri widzi potrzebę ciągłej dostępności silnik benzynowy w ciężarówkach HD, Chrysler jest obecnie rozmowy z Cummins do produkcji małych silników Diesla, które mogą być stosowane zarówno w standardowej Ram 1500 modeli, jak i alternatywnego silnika bazy samochodów ciężarowych o dużej ładowności.

 

Jako, że Chrysler jest obecnie własnością Fiata i znaczenie europejskiej miejsce samochodów na olej technologii, możemy spodziewać się więcej diesli pop-up w Chrysler, Dodge i Jeep zakresie w przyszłości. A to jeszcze nie prawdopodobne, że samochody z silnikiem diesla będzie nadrabiać w Ameryce Północnej, więcej silników Diesla z boku samochód ciężarowy mógłby pomóc Chrysler stać się bardziej konkurencyjnym graczem z dwóch pozostałych wielkich

 

oficjalna strona AutoGuide.com ;Pickuptrucks.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej, zbliża się koniec solidnej amerykańskiej motoryzacji, a zaczyna się era makaronowych udziwnień. Jeep już się przekonał co jest wart 3100 TD produkcji makaronowej. Niby chcą zlecić Cumminsowi zrobienie diesela, ale napewno na swoich warunkach, a z tego nic dobrego nie wyjdzie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Może się mylę, ale chyba ten 6.4 to jest zbudowany na bloku 6.1, a ten z kolei na 5.7. Trochę to smutne, że amerykanie zamiast poprawiać parametry 5.7 potrafią tylko zwiększać pojemność. Klasyczna motoryzacja amerykańska upada. Myślę, że amerykanie zakasują swiat w rozwoju technologii elektrycznych, w sumie od dawna się do tego szykują i nie marnują sił na popmowanie kasy w nierozwojowe technologie.

 

Tak się zastanawiam, że im droższa będzie teraz benzyna tym szybciej nastaną czasy elektrycznych pojazdów a to z kolei obniży zapotrzebowanie na paliwa ropopochodne i ich ceny.... nastanie raj dla nas :-D . Pytanie tylko jak będzie nas chciała wydymać administracja nakładając obostrzenia na nieekologiczne samochody :cry: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co się teraz dzieje z amerykańską motoryzacją to w dużej mierze wina eko poj#*@!w a będzie jeszcze gorzej

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiem, ale zauważ, że eko poj... u nas od niedawna działają. W stanach normy spalin już w latach 90-tych były bardziej restrykcyjne niż u nas. A na dodatek, u nich prawo jest egzekfowane. Zobacz co się dzieje na amerykańskich forach, jak tylko mowa o jakimś motaniu silnika to zaraz pytanie, czy to jest "street legal" Przyjeżdżaja amerykńskie samochody z lat 90-tych na testy spalin i dziwią się potem, że Corvetta ma takie dobre wynikia a silnik 5.7litra :roll: .

 

Widziałem kiedyś Dakotę niedaleko mnie maiła na klapie od paki wielki nnapis na całą szerokość "FUCK THE FUEL ECONOMY" , ja się zastanawiam czy nie być oryginalnym i nie zrobić "FUCK THE FUCKING ECOLOGY" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idąc z duchem czasu wracają do przeszłości ot co..

stosując się do regóły iż od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemności dostosowują się do obowiązujących przepisów.. dziś już nie ma auta bez katalizatorskich dupereli :-(

lepsze 6.4 i więcej niż dajmy na to 5.7 z 11000 rpm :mrgreen:

Dodge Ram'98 3500 HD CTD

 

czarno go widzę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.