Skocz do zawartości

problem po przełączeniu na 4WD


Koper Ram1500

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pomocy ; )

nabyłem długo wyczekiwany krążownik RAM 1500, 5.7 model 2013/14 i niestety mam problem, ponieważ po przełączeniu guziczkiem napędu na np  4x4 AUTO i reszta 4x4 zaczynają się sceny dantejskie .Szarpie przy wolnych prędkościach, strzela coś pod spodem, koła przednie się blokują, nie da się skręcić. Prób dokonywałem teraz na śliskim, może powinienem zrobić to na suchym asfalcie to by wypadło tylko coś spod niego i wiedziałbym w czym problem..

Na tylnym napędzie jedzie, wyje jakieś łożysko na ciągu, ale jedzie.
Miałem podobne nieprzyjemne przeskakiwania kół w starym Land Cruiserze JK95, ale to był reduktor, wymieniłem i malina.

W tym też wymieniłem reduktor, bo doświadzczenie tak podpowiadało, niestety objawy nie ustały i wróciłem do pierwotnego. Rozmiar opon ten sam.

Na przednich półosiach od wewnętrznej strony czyli od mechanizmu różnicowego zauważyłem duży luz, wielokliny się powycinały. Ruszają się luźno wzdłużnie i poprzecznie.

Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia, wie gdzie mógłybym taki temat ogarnąć. Wwa i okolice, ale w razie w poszerzam krąg.

 

dzięki /Paweł

 

Edytowane przez Koper Ram1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.