Gostek36 Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 witam nabylem fordzika i po kilku dniach juz jest problem(byc moze z mojej winy),ale po kolei znajomy warsztat mial przerobic tylne oswietlenie na wersje europejska,zajechalem sprawnym autkiem,wszystko przerobili,dzialalo na postoju,zaplacilem i chcialem odjechac ale...pojawil sie problem,silnik nie wchodzil na obroty,cos go dlawilo,okazalo sie ze miga na drazku zmiany biegow OVERDRIVE,niestety autko nie chcialo ruszyc z miejsca,na opcji Drive po dodaniu gazu objaw byl jakby nie palil na wszystkie cylindry,nie mozna tego wylaczyc,mechanicy sa bezradni,co mogli to sprawdzili,autko zostalo popsute u nich,czy ktos z szanownych forumowiczow spotkal sie z takim uszkodzeniem? Cytuj Ford F 150 5,4 V8 2002r
Administrator Sebastian O. Opublikowano 12 Listopada 2016 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 coś z masą?, niech wrócą przed przeróbką, odepną rezystory od świateł, kierunków. Cytuj
Kassei Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 Może to zbieg okoliczności ? Gdzie kupiłeś auto? - ostatnio była do sprzedania taka eFka z podobnymi problemami... Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Gostek36 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2016 witam udako sie naprawic,przerabiajacy instalacje elektryczna spalili bezpiecznik zasilajacy elektronike skrzyni biegow,dlatego swiecil overdrive,skrzynia weszla w tryb awaryjny,i stad te problemy,moze ktos posiada opis bezpiecznikow i przekaznikow do F150?to tak na przyszlosc,gdyby byly problemy:) Cytuj Ford F 150 5,4 V8 2002r
Parker Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2016 Podepnę się pod temat by nie rozpoczynać nowego wątku. Pytanie dla właścicieli F-150. Jakie macie obroty na skali po odpaleniu zimnego silnika, tak z grubsza , nie musi być co do joty . Bardzo dziękuję za wszystkie ewentualne odpowiedzi. Cytuj
volen Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2016 U mnie (2005, 5.4) mam jakieś 700-800 na minutę A manuale do XI generacji F150 (2003-2008) mam na swoim kompie: tutaj jak ktoś się nie boi, bo nie podpisywałem certyfikatu i przeglądarki będą krzyczeć, że wykradam dane :) Cytuj pozdrowienia, Przemek
Parker Opublikowano 24 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2016 .... mam silnik 4.6 i niestety w moim modelu nie ma obrotomierza. Podpięty interfejs pokazuje troszkę nad 1100 i brak błędów. Dzięki volen za informację :-> Cytuj
jaccuss28 Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 Ja nigdy bym nie kupił 4.6 jest to przesada. Cytuj
Parker Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 Ja nigdy bym nie kupił 4.6 jest to przesada. .....a przepraszam, w czym tkwi ta przesada ? Cytuj
zyga Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 4 i 6 ma złe korelacje :) Cytuj tdi engines are for senior citizens
volen Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dobra. Errata: f150 5.4 2005 podłączyłem przed momentem torque pod obd i mam tuż po odpaleniu 800rpm a jak silniczek się rozgrzeje (włącza lpg) to już mam stałe 540rpm :) Pozdrawiam wszystkich Cytuj pozdrowienia, Przemek
Parker Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 F-150 4,6 2006, benzyna bez lpg ;-) Sprawdzane dzisiaj - po odpaleniu gdy wajcha jest na "P" mam 1300 . Po przełożeniu wajchy na "D" spada do 790, gdy przełożę znowu na "P" obroty wzrastają do 1024. Wszystko na zimnym silniku. Nie wiem skąd takie wysokie "obroty pierwotne" :roll: Cytuj
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2016 u mnie tez kolo 800 rpm na zimnym https://drive.google.com/file/d/0BwD-cQR0kbsPc3JNTmRuS0RaZzg/view?usp=sharing - instrukcja f150 - bezpieczniki strona 195 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.