Arkadi Opublikowano 14 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Czy Dodgu Ramie amortyzator skrętu jest gazowo-olejowy? Cytuj DODGE RAM 5.9 1998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 16 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 nie możne być gazowo - olejowe bo zawsze by się wydłużał i ściągał na jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadi Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Właśnie mam do wymiany ten amortyzator. Ale mam problem go zdemontować. O ile udało mi się wykręci śrubę mocowani do nadwozia to nie dam rady wybić śruby mocującej amortyzator do drążka (kiepskie dojście). Pozostało mi zdemontować drążek wraz z amortyzatorem ale i tu mam problem bo nie mogę wybić jednego końca choć prałem mocno młotkiem (z końcówką co przychodzi do zwrotnicy nie miałem problemu bo ją wymieniałem i nie była zapieczona). Ma ktoś może jakieś sugestie? Cytuj DODGE RAM 5.9 1998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 jak dojdziesz wkretarka to rozwierć śrubę nie wiem jam tam to wyglada ale zawyczaj to u mnie jest taka kolejność ukręcić wywiercić nagrzać wybìć Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadi Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Metoda na "destrukcję" dobra jak się ma nowe śruby ( ta z amortyzatora ma stożek i kołnierz) lub nowy drążek . Co ciekawe, wydaje mi się że ktoś kiedyś odwrotnie przykręcił amortyzator. Czy ma to wpływ na działanie? Cytuj DODGE RAM 5.9 1998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz15 Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 nie możne być gazowo - olejowe bo zawsze by się wydłużał i ściągał na jedną stronę. Jeśli chodzi o resztę amortyzatorów to co powiesz o olejowych? Znalazłem tutaj artykuł http://www.motocentrum.pl/poradnik/amortyzatory-olejowe-i-olejowo-gazowe-ktore-wybrac,26 w którym piszą, że raczej nie nadaje się do jazdy terenowej i jest ogólnie mniej wytrzymały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 5 Listopada 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 olejowe są tańsze i każdy producent ma je w swojej ofercie do aut 4x4, jeśli ktoś chce zaoszczędzić to kupuje olejowe 40$ za sztukę. Na codzień chyba nie będziesz skakał i pędził 100 km/h w terenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.