Mam do wymiany cylinderek hamulcowy z tyłu w bębnie. Możliwe że przy okazji przewód hamulcowy. Ale nie jest mi znany rodzaj gwintu w końcówkach przewodu hamulcowego. Ktoś może się wie jaki to gwint?
Metoda na "destrukcję" dobra jak się ma nowe śruby ( ta z amortyzatora ma stożek i kołnierz) lub nowy drążek .
Co ciekawe, wydaje mi się że ktoś kiedyś odwrotnie przykręcił amortyzator. Czy ma to wpływ na działanie?
Właśnie mam do wymiany ten amortyzator. Ale mam problem go zdemontować. O ile udało mi się wykręci śrubę mocowani do nadwozia to nie dam rady wybić śruby mocującej amortyzator do drążka (kiepskie dojście). Pozostało mi zdemontować drążek wraz z amortyzatorem ale i tu mam problem bo nie mogę wybić jednego końca choć prałem mocno młotkiem (z końcówką co przychodzi do zwrotnicy nie miałem problemu bo ją wymieniałem i nie była zapieczona). Ma ktoś może jakieś sugestie?
Jeśli trzeba mocno trzaskać drzwiami można sie poratować regulacją zamka (tego elementu w słupku lub w drzwiach otwieranych pod wiatr w przypadku wersji 4 drzwiowej).
Wcześniej było podpięty jakiś stary Kenwood. Kabelki były poskręcane byle jak, zasilanie inaczej (nowe radio wogóle wtedy nie grało ) ,przód był tyłem ale grały 3 głośniki.
Zakupiłem zwykłe standardowe radio więc mam teraz problem z kabelkami. Posiłkowałem się schematem do Dodga 2001 rok, ale efekt jest taki że radio działa ale żaden z głośników nie gra. Ktoś z was bawił się w podłączanie radia?
Mój Dodge (1500 5.9) pali około 25l gazu w cyklu mieszanym. Na trasie realne jest zejście poniżej 20 l gazu ale nie przekraczam prędkości 110 km/h i raczej jest to spokojna "emerycka" jazda.
A ja właśnie jestem na etapie poszukiwań lewej końcówki drążka oraz prawego drążka (bo końcówka jest nie wymienna). Ustaliłem że to ma być do Rama 1500 4WD rocznik 1998-1999. Niestety na allegro nie doszukałem się.