hilux Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 witam, byłem dzisiaj na przeglądzie technicznym i pracownik stacji powiedział że zmieniły się przepisy i czterodrzwiowy pickup nie dostanie już homologacji na ciężarowke bo długość części pasażerskiej jest za duża w stosunku do długości paki. słyszeliście o takiej zmianie? Cytuj pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ano pozmieniało się skończyło się z przyczepkami typu sam do zbiorników LPG chcą protokołu TDT UDT jak np w zbionikach IRENE można sobie wsadzić w ... itd http://sejmometr.pl/prawo/127786 Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zmien diagnoste, Homologacje daje producent pojazdu, diagnosta może zakwalifikować pojazd do określonej kategori Pickup powinien mieć kwalifkacje. VAT-3 pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków; daje to możliwość odliczania vatu od paliwa jeśli ci o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally1001 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zmien diagnoste, Homologacje daje producent pojazdu, diagnosta może zakwalifikować pojazd do określonej kategori Pickup powinien mieć kwalifkacje. VAT-3 pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków; daje to możliwość odliczania vatu od paliwa jeśli ci o to chodzi. Niestety np. Dodge Ram nie ma homologacji na rynek Europejski :), co do diagnosty to jest w błędzie. Musi rozróżnić dwie ustawy, czyli o VAT i o akcyzie. Nie każdy pickup spełnia warunki ustawy o akcyzie, nomenklatura CN 8704, ale z zasady każdy spełnia warunki ustawy o VAT. Oto cytat z odpowiedzi na Interpelację nr 18036, Jaceka Kapicy - podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów opublikowany 11.07.2013: "Odnosząc się do odliczania podatku VAT od paliwa, wskazać należy, iż przepisy o podatku od towarów i usług co do zasady nie posługują się klasyfikacjami statystycznymi przy kwalifikowaniu pojazdów samochodowych do pełnego odliczenia podatku VAT z tytułu ich nabycia i paliwa do ich napędu. Nie posługują się także pojęciem „samochód ciężarowy”. Dla potrzeb rozliczeń w podatku od towarów i usług w odniesieniu do pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t przewiduje się szczególne regulacje, które obecnie są określone w przepisach art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 247, poz. 1652, z późn. zm.). W odniesieniu do pojazdów samochodowych typu pick-up, to pojazdy te co do zasady zaliczane są do pojazdów spełniających kryteria określone w art. 3 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r." czyli przegląd VAT-3, choć spotkałem się w kilku przypadkach z klasyfikacją VAT-4 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Dodge Ram nie potrzebuje homologacji, bo nie jest sprzedawany w PL jako nowy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Sebastian O., to tylko płacz małych pickupów co im się ryż wysypuje... :kasztan: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 A jak wyglada z pickupem, który był użytkowany prywatnie i nie mial wpisu VAT3, a teraz bedzie bedzie na firmę, chciałbym mu wbić VAT 3. Auto w dowodzie jest jako ciężarowe do 3,5t. Wystarczy pojechać do diagnosty po zaświadczenie i potem do komunikacji? Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Tak dokładnie, nie wiem czy jeszcze nie trzeba zgłosić tego w skarbowym do ich rejestru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 OK, dzięki :git: Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Wystarczy pojechać do diagnosty po zaświadczenie i potem do komunikacji? dokladnie tak bylo w moim przypadku Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.