milek Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Panowie, no to się pojeb...ło... w sumie od kupna tylko raz zauważyłem cofając trochę pod górkę, że wsteczny coś słaby w porównaniu z wcześniejszym automatem, ale nie zwracałem na to uwagi, bo na prostej jakoś normalnie cofa....ale dziś zaparkowałem trochę w dołku, cofam, coś tam chwyta ale słabo, obroty idą a gnojek nie jedzie...to ja jeszcze raz i.....zapaliła się kontrolka od silnika oraz klucz, zgasiłem, kontrolki zgasły, jeszcze raz to samo zapaliły się, i infoo transmision coś tam...do przodu jedzie normalnie, na płaskim jakoś cofa...... CO to za gówno....tak wierzyłem w Forda ale zaczynam powątpiewać..... Co się może dziać..... Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Sprawdź ilość oleju w skrzynce na "ciepłym"silniku. Ważne! Nie jeździć! Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 6 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Kody błędów które zanotowałem. U0200 P38B7 B3A96 U1F00 P0001 Oliwę na zapalonym silniku sprawdzić? [ Dodano: 2012-10-07, 00:04 ] Sprawdziłem oliwę na gorącym, chodzącym silniku, na połowie miarki z oznaczeniem HOT, więc chyba stan prawidłowy....coś więc się zjeb...ło poważniejszego... Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek 7.4 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 oleju w skrzyni na rozgrzanym silniku musi być równo z oznaczeniem hot , więc jeżeli masz w połowie to masz za mało Cytuj chevy silverado 7.4 v8 sold pontiac firebird 5.0 v8 chrysler 300c 3.5 v6 dodge ram 4.7 v8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 To strzelę dolewkę jutro i zobaczę, jak to nie pomoże to co pada? Wiem ze przez net nie naprawimy badziewia, ale bede choć trochę uświadomiony i kitu mi nie będą wciskać.... Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 milek, od razu lepiej wymień cały olej z filtrem a nie dolewaj bo nawet nie wiadomo co tam jest za badziewie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 tylko koszt wymiany u mnie to ok 1000złotych, czy nie lepiej dolać, przejechać się i zobaczyć czy jest poprawa? Chyba że ten filtr to taka ważna sprawa? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 tylko koszt wymiany u mnie to ok 1000złotych :shock: Coś nie bardzo chce mi się wierzyć... Na szybko podliczyłem że materiały wychodzą około 600 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 tylko koszt wymiany u mnie to ok 1000złotych :shock: Coś nie bardzo chce mi się wierzyć... Na szybko podliczyłem że materiały wychodzą około 600 zł... "U nas" czyli w Selfoss. Człowiek pisze z Islandii... :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 No właśnie, więc chyba mysle ze dolewka bedzie dobrym rozwiązaniem? A tak konkretnie to dolewać przez otwór od bagnetu? Dolewać na pracującym silniku? Dolać aż będzie na lini końcowej Hot? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Miłosz - zerknij do instrukcji, którą Ci wysłałem, strona 256... ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Patrzyłem w książkę, czyli dolewam przez rurę bagnetu, pokazany jest tam przedział od do na HOT, ja mam na połowie Hot, więc już nie wiem, czy dobrze czy dolać na maksa Hot... [ Dodano: 2012-10-07, 22:21 ] Jeszcze jedna kwestia, sprawdzałem oliwę po rozgrzaniu silnika, jak wskazówka pokazała 90, ale na pewno nie jechałem 30km jak to w książce napisali, czyli popełniłem błąd? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Patrzyłem w książkę, czyli dolewam przez rurę bagnetu, pokazany jest tam przedział od do na HOT, ja mam na połowie Hot, więc już nie wiem, czy dobrze czy dolać na maksa Hot... [ Dodano: 2012-10-07, 22:21 ] Jeszcze jedna kwestia, sprawdzałem oliwę po rozgrzaniu silnika, jak wskazówka pokazała 90, ale na pewno nie jechałem 30km jak to w książce napisali, czyli popełniłem błąd? Tak. Trzeba zrobić naprawdę dobre kilkanaście km, żeby się olej w skrzyni rozgrzał. 90 stopni to Ci pokazało temperaturę wody silnika a nie oleju w skrzyni. Może silnik pół dnia chodzić i nie nagrzeje oleju w automacie do wymaganej temperatury. Weź auto na porządną przejażdżkę i dopiero olej sprawdzaj. Skrzynia musi popracować. Po dolewce odczekaj 3-4min aż olej ścieknie z rurki od bagnetu. Następnie wsiądź do auta i na hamulcu przemagluj skrzynię od P do 1 zatrzymując się w każdej pozycji na 2-3s. Zrób tak 3 razy, następnie skrzynia na N (ważne! Ma być na N a nie na P) i dopiero sprawdzaj ponownie poziom oleju. Przed pierwszym sprawdzeniem poziomu po przejechaniu się też zrób 3 sekwencje na hamulcu zanim pójdziesz wyciągać bagnet. Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ekstra odpowiedz, i sprawdzać oliwę na zapalonym aucie? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ekstra odpowiedz, i sprawdzać oliwę na zapalonym aucie? Tylko i wyłącznie na włączonym silniku. Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 No i sprawdziłem olej, jest na maksa na polu poza Hot więc za dużo, w środę ford idzie do warsztatu, gdzie zdejmą dekiel i zobaczą, czy coś tam widać, facet powiedział, że raczej problem ze wstecznym nie jest związany z nadmiarem oleju...boję się ze chcą mi wkręcić grubszy remont....zastanawiam się, że to może coś z elektroniką... Na marginesie ktoś wie ile wazy skrzynia do F150? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 MKmario, masz stara skrzynię czy pozbyłeś się jej? Dużo zabawy było z adaptacja nowej? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 20 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 I wiesz co się w niej posypało w środku? Jakie masz oznaczenie tej skrzyni?4R75E? A z tą elektroniką to chodzi ci o tę płytę w środku? Zastanawiam się także nad kupnem z tej firmy co Ty kupiłeś, tylko pisałeś,że były jakieś problemy z wpięciem.... Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek Opublikowano 21 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 A pamiętasz oznaczenie starej skrzyni? Jak by do mojego podeszła to może byś odsprzedał? Cytuj F-150 2004R 5.4 Triton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.