Eazy Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Jak w temacie - mój wskaźnik benzyny ma momenty, gdzie zaczyna żyć własnym życiem. Zdarzyło się dopiero dwa razy ale coś czuję, że na tym nie koniec. Objawy są takie, że w czasie jazdy wskazówka nagle zaczyna opadać (trwa to jakieś 20-30s) i zatrzymuje się na samym dole. Włącza się wskaźnik rezerwy, itp, itd. Po jakichś 20min jazdy zaczyna baaaaardzo powoli wracać do góry. Trwa to jakieś 10min i tak sobie powolutku wędruje. Jak już wróci na miejsce to przy włączaniu / wyłączaniu stacyjki działa wszystko normalnie - szybko spada przy wyłączaniu i szybko wskakuje na normalny poziom przy włączaniu stacyjki. Za pierwszym razem jak się to zdarzyło to się wystraszyłem, że mi benzyna z baku uciekła :kasztan: Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
bodano Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Podobny problem miałem w innym aucie, do wymiany wtedy miałem potencjometr na pływaku bo podobno się zatarł. Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.
Administrator Sebastian O. Opublikowano 6 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 zrób test wskaźników, przytrzymaj przycisk kasowania licznika i przekręć zapłon, obserwuj czy wszystkie się dobrze kręca, jeśli tak to bedzie to pływak na pompie w zbiorniku tak jak mówi bodano. Cytuj
Eazy Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Tylko jeżeli to pływak to czemu spada i wraca do góry? :-? Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
Administrator Sebastian O. Opublikowano 6 Listopada 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Tylko jeżeli to pływak to czemu spada i wraca do góry? :-? bo się zaczyna psuć , pływak może jest ok, ale ten potencjometr już nie daje rady, jest jakiś zanik odczytu , wejdz jeszcz pod auto w włóż łape na wtyczke która idzie do pompy może lekko sie wysuneła i dobrze nie styka. Cytuj
bodano Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=1976 Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.
Eazy Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Dzięki :-) Widze, że czeka mnie wycieczka pod auto :-) Wjadę na jakiś krawężnik to się na stojąco zmieszczę :lol: Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
dejwitt Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Ja mam dziwne zagrywki ze strony wskazówki obrotomierza, na postoju kiedy ma wskazywac wolne obroty wskazowka spada prawie na same zero, budzi się do życia jak doda się trochę gazu, wiecie co może go boleć? Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
Datex Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Pewnie obroty idą z alternetora więc może ślizgający się pasek klinowy ? Cytuj
dejwitt Opublikowano 8 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2011 watpie zeby obroty byly brane z alternatora, jesli nawet to i tak nie ma racij bytu poniewaz pasek nowy siedzi na rolkach Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.