Skocz do zawartości

wewnętrzne lampki oświetlenia kabiny


roblukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam kłopot z lampkami oświetlającymi wnętrze kabiny rama 2500. Lampki świecą podczas jazdy i ogólnie gdy jest włożony kluczyk. Gasną gdy kluczyka nie ma w stacyjce i to dopiero po 15-20minutach. Elektryk twierdzi, że to wina centralki alarmowej (niefabryczna). Czy ktoś miał już taki problem? Może jest jakiś cudowny sposób aby to wyłączyć?

RAM 2500 5.9 ctd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... A reagują wogóle na wyłącznik po sufitem? Czy świecą w każdej pozycji wyłącznika? BTW, wyjąłbym żarówki profilaktycznie, bo się lubi czasem plastik stopić...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie reagują na na przyciski. Podczas wciskania lampek na ułamek sekundy przygasają tak jakby zmieniały źródło zasilania z mechanicznego na automatyczny. Elektryk mi zasugerował, że alarmy montowane domowymi sposobami (nieprofesjonalnie) wpinane są bądź do krańcówek drzwi lub do zasilania oświetlenia wewnętrznego i jeżeli centralka alarmowa ześwirowała to pada wtedy albo centralny zamek albo oświetlenie kabiny. A przy okazji dodam, żę rzeczywiście coś jest nie tak z alarmem bo zaryglowane drzwi z kluczyka (pilota) otwieram mechanicznie kluczykiem w drzwiach i po otworzeniu drzwi jest ... cisza. Może podłączenie do komputera diagnostycznego coś by wykazało ale oprogramowanie do rama jest tak powszechne w mojej okolicy jak i same amerykańskie pick-up'y.

RAM 2500 5.9 ctd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam kłopot z lampkami oświetlającymi wnętrze kabiny rama 2500. Lampki świecą podczas jazdy i ogólnie gdy jest włożony kluczyk. Gasną gdy kluczyka nie ma w stacyjce i to dopiero po 15-20minutach. Elektryk twierdzi, że to wina centralki alarmowej (niefabryczna).

 

1. Elektryka w Ramach jest wrażliwa na radosne przeróbki. Niedawno wysłuchałem o tym historii pewnej niebieskiej 1500-ki (jej właściciel Jarek zarejestrował sie nawet na tym forum, ale się nie udziela).

 

2. Każdy samochód można spie... montując w nim niefachowo alarm. 4 lata temu miałem tak z Audi A4. Prasowa nówka sztuka wracała z Kazimierza NW na lawecie, bo zastrajkował alarm założony nota bene w ASO. Usterkę likwidowali 7 (!) dni. Po dwóch tygodniach - to samo. Laweta. Alarm zawładnął autem. Sprawa oparła się o rzecznika pras. Kulczyk Tradex.

 

W innym, moim już aucie b. drogi alarm zaczął w ekspresowym tempie rozładowywać aku.

Tez go musiałem wypie...

 

Dlatego w Ramie poszedłem w zabezpieczenie mechaniczne. Tak na marginesie.

 

Pozdro

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam zamiar pozbyć się alarmu tym bardziej, że auto stoi praktycznie zawsze w garażu. Tyle że aby tego dokonać elektromechanik musi się nagłówkować co do czego - sieć kabli pod kolumną kierownicy to istne dzieło sztuki (w kategorii modern art). Trzeba się temu przyjrzeć aby nie rozmontować czegoś potrzebnego.

RAM 2500 5.9 ctd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.