Michal_21
Użytkownik-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Kontakt
-
GG
8256301
Informacje
-
Lokalizacja:
Sandomierz
Osiągnięcia Michal_21
Nowicjusz (1/14)
0
Reputacja
-
Dzięki :) Faktycznie okazja, ale jednak nie kupuje tego rozmiaru bo nie opłaca mi się już teraz. Zmieniłem plany i gdzieś za 1-2 tygodnie zostawiam swojego RAMa na podnoszenie, tak że większa trochę opona będzie.
-
Świetnie, oczywiście jestem zainteresowany bo szczerze to muszę już kupić bo moje już się do niczego nie nadają. Jeśli możesz to jak najbardziej wyślij mi zdjęcia :), przemyśle i dam znać :)
-
Ok :-) Jeśli chodzi o rozmiar to 285/55/16 lub 295/55/16, nigdy nie mogę zapamiętać dokładnie, jutro na 100% sprawdze. [ Dodano: 2013-03-21, 14:06 ] Co ja pisze... Teraz dokładnie sprawdzałem opony i mam 285/75/16
-
Urodził się pomysł na zmianę opon, chciał bym kupić coś takiego: http://opony-4x4.pl/zdjecia/galeria/slides/245%2070r16%20grabber%20ATII%20.JPG General Grabber AT2 i teraz jaka wielkość? Jedynie z większych na moje felgi, te oryginalne z dodge wielkościowo to była by taka: 315/75r16. Nie znam się na tym za bardzo, dlatego mam pytanie czy wejdzie ta opona na moje felgi? I czy opony nie będą za duże lub małe? A jeśli nie będą za duże, a mógłbym założyć 33x12,5r15 lub 35x12,5r15(chociaż wydaje mi się że nie ma szans żeby się zmieściły) oczywiście przy innej feldze? To które najlepiej wybrać?
-
Jeśli aktualne, to ja jestem z Sandomierza -30km od Opatowa. Pisz na PW to sie może dogadamy ;-) Zdjęcia w tym temacie: http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=2570
-
Odświeżenie tematu na nowy rok :-) Z "mega wielkim i ciężkim" ładunkiem :-P [ Dodano: 2013-02-08, 16:59 ] Zima :-P
-
Brat zmieniał w Dodge Durango 2004r. swiatla z przodu na ksenonowe+ spryskiwacze dorobione oczywiscie sprawne nie jako atrapa. I nie raz policja zlapala i nic do tego nie mieli, a dlaczego? Bo byly spryskiwacze reflektorów które działały. I pamietam ze to było do durango i do ramów tylko nie moge znalezc dokladnej nazwy tego pakietu (tam byly lampy ksenonowe z przetwornicami). Popytam brata to moze gdzies ma fakture to podam co i jak bo na prawde swietne to było i wlasnie szukam cos podobnego ale do rama II.
-
Dzięki ;-) na przyszłość się poprawię :-) ale swoją drogą, jestem zaskoczony takim rozwiązaniem z tym ABS'em- ważne ze już wiem :-) A co do tych pasów, to w czerwonym jest to samo. Kiedy kluczyk jest w stacyjce, auto nie jest odpalone i są otwarte drzwi to jest ten dźwięk, ale właśnie przy pasach kontrolka sama gaśnie (bez zapięcia pasów) i nie ma tego dźwięku. Ale to tak z ciekawości bardziej pytam, bo wcale mi tego nie brakuje a w pasach i tak się jezdzi :-)
-
Spróbuje założyć, zobaczę chociaż na chwilę co i jak :-) Tak to jest 2WD i szczerze mówiąc myśleliśmy że w zimie będzie lipa a tu jest duże zaskoczenie, lekko dociążony jest tył i wyjeżdża z działki pod dwie na prawdę strome i całkiem zaśnieżone góry bo tam nawet pług by nie dojechał takie odludzie :-P jedynie zjazd z tych gór jest trochę gorszy bo strasznie go ciężar pcha przy hamowaniu ale powoli i daje radę ;-) [ Dodano: 2012-12-13, 17:42 ] Czy wy w waszych RAMach, chodzi mi o II generację macie może ABS? W ogóle wychodziły te auta z ABS'em? Bo i w moim i w brata po odpaleniu swieci sie przez chwile kontrolka ABS i znika, ale ABS'u nie ma. A czytalem gdzieś tam o 2002r i że niby wychodziły takie. I jeszcze jedna sprawa, przy włączeniu zapłonu kiedy pokazuje wszystkie kontroli mam od nie zapiętych pasów, odpale, znika i nawet czy zapnę pasy czy nie to i tak się nie świeci. Tak pytam, czy niektórzy z was też tak mają czy może u mnie coś nie gra?
-
Muszę zapytać o to urządzenie Edge. Ja w komplecie mam tyle: I teraz mam pytania, podłączam wszystko tak jak w instrukcji i to urządzenie ma 4 levele, ale na jakiej zasadzie to działa? Na stronie http://www.edgeproducts.com/product.php?pk=53&pvk=154 jest ten produkt, ale tam jest opisane że posiada 3levele a nie 4 tak jak w moim przypadku ale to już nie o to chodzi. Jest na tej stronie instrukcja w pdf i wychodzi na to że potrzebny jest taki kabel z jednej strony kostka do wpięcia a z drugiej przełącznik 3poziomowy i w zależności jak chce to przełączam i to powinno być w zestawie. Tylko, że u mnie jest całkiem inna instrukcja i jest: podłączyć i koniec. Jak to działa żeby wiedzieć który lvl jest w danym momencie? I jeszcze kwestia takiego smolenia: http://www.youtube.com/watch?v=X49jMAfmEsE Czytałem na forum żeby takie coś osiągnąć potrzebny jest np. właśnie taki programmer jak posiadam lub diablo sport itp. Na Edge przy 3 poziomie podobno można taki efekt uzyskać, chodź może nie aż tak ale minimalnie zbliżony, czy to prawda? I czy ogólnie nie jest to złe dla auta, czy "coś tam" się szybciej nie zużywa jeśli jest założone to urządzenie? Pytam o to wszystko bo nie chce coś zepsuć w samochodzie, a jeśli nic by sie nie działo to po co ma leżeć nie używane skoro mogę spróbować co to jest warte. EDIT: Przeczytałem jeszcze raz instrukcje i doszedłem do wniosku że przy tym urządzeniu które ja posiadam aby zmienić level, trzeba rozkręcić panel w urządzeniu i zmienić zworkę tak jak jest pokazane na instrukcji. A w oryginale jest ustawiona na level 3 i jest to głównie dedykowane dla pickupów bez wtryskiwaczy lub jeżeli dym nie stanowi problemu. No i można zmienic na 2 lub 1 level. Chyba dobrze to rozumiem w końcu.
-
Dokładnie tak :-) w środku, masz na myśli w kabinie mam nadzieję? :-) Jeśli tak to przy oglądnięciu i sprzedaży było już ok.
-
Z tego co pamiętam to 285/55/16 albo 295/55/16. Tak jak patrzyłem to oryginał, ale może ktoś się orientuje czy w serii takie wychodziły wysokie? W sumie mam w planach minimalny lift i dużo większą oponę.
-
Witam, W końcu zebrałem się do wrzucenia zdjęć swojego auta, z czasem będę dość sporo zmieniał przy nim ale to pomału. Mam nadzieję że się od was dużo dowiem bo mam dość sporo pytań co i jak, ale to wszystko po kolei :-) Dodge'a zakupiłem w lipcu 2012r. i do tej pory wizualnie nie zmienił się nic, jedynie wymiana połowy zawieszenia drążki, gumy, wahacze itp bo było w okropnym stanie i dodatkowo filtry oleje. Pan od którego kupowałem auto był pierwszym właścicielem w Polsce, sprowadził to auto od znajomego z Kanady. Samochód udało mi się fajnie kupić bo dostałem sporo filtrów, klocków dodatkowo oraz pewnie znane wam urządzenie Edge Programmer, ale o to zapytam później :-) Ważniejsze dane: 5.9 Cummins, 2002r., 108tyś km, 4x4 więcej to samo co reszta :-) Zdjęcia: Pierwsze spotkanie z forum i już brudas, ale jakoś nie robiłem zdjęć wcześniej i dziś mnie tak naszło więc jest to co jest :-) Na zdjęciach jest taki głupie złudzenie jak by przód był niżej. A tutaj w mniejszym bratem ale za to 5.9 V8 benzyna 1998r, auto mojego brata też w fazie "odbudowy" lift, opony itp: Co do czerwonego, to co będzie się zmieniać też będę pokazywał w tym temacie.
-
Nie wiem czy dobry dział i może już było, ale kiedyś znalazłem i mi się przypomniało: :-) Zdjęcie zrobione przez portal autokrata.pl, znalezione na ich facebook'u pod tym linkiem: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150899799342383&set=pb.182950277382.-2207520000.1355251693&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-g.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-prn1%2F547199_10150899799342383_527840292_n.jpg&size=960%2C844