Skocz do zawartości

PA86

Użytkownik
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    1317353

Informacje

  • Lokalizacja:
    Dirrrrrty South!

Osiągnięcia PA86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. PA86

    dodge daytona

    Poza kontrolka (i ta tylko w niektorych Chrysler'ach jest) bys nie wiedzial ze dziala V4. ;-)
  2. Stwierdzam tylko ze to nie jest cud natury i cos moze sie stac. To wszystko ;-)
  3. Nie wiem dlaczego mi mowisz ze moment obrotowy jest praktycznie zawsze przekazywany na jedno kolo i czy znam ta zasade kiedy wlasnie to napisalem w poscie powyzej twojego?? ;-) Wszystko sie psuje, nawet jak jezdzisz z sensem. Kolega w ARB juz mial: -Przeciekajacy O-Ring -Rozwalony waz od powietrza -Przeciekajaca cewka powietrza Dobrze pamietam kiedy niektore ARB mialy 4 bolce ktore trzymaly obudowe. Nonstop sie rozlatywaly bolce. Tyle bylo problemow ze zaczeli robic z 8 bolcami. Nie mowie ze badzieiwe, bo to jedna z najlepszych blokad ale trzeba miec pod uwaga ze cos MOZE sie rozwalic nawet przy spokojnej jezdzie.
  4. PA86

    Hilux 2009

    Jak Amerykanie chca to moga. Chcesz przyklad? Chevrolet Cobalt SS lub HHR SS. 260km z 2.0L EcoTec Turbo. Cobalt SS rozwala osiagami kazda konkurencje. VW GTI, VW R32, Honda Civic Si, MazdaSpeed 3 itd. 285km z 2.4L Turbo DVVT z Caliber SRT4 tez nie jest zly. Malych silnikow (tych oferowanych w Europie/Azji) nie ma bo sa za male na warunki USA. Auto ktore ma przyspieszenie do setki w 14s by zostalo rozjechane tutaj na wjezdzie do autostrady, nie dosc ze auto by musialo kosztowac jakas smieszna sume z takim silnikiem zeby wogole ktos na takie auto spojrzal wiecej niz przez 2 sekundy. Nie zdaje mi sie ze wogole istnieje samochod na rynku USA ktory ma ponizej 100km. Najmniejsza Toyota Yaris ma 1.5L 106km, Chevrolet Aveo 1.6L 107km, Honda Fit 1.5L 117km, Ford Focus 2.0L 140km
  5. Zanim kupisz ARB zapytaj sie czy chcesz wozic ze soba powietrze i nie zapomniaj ze jak sie cos rozpitoli to jedziesz 1 kolkiem. Ja bym bral OX locker (nie wiem czy jest do F-150) ale jak cos jest nie halo to zawsze manualnie go mozna odblokowac/zablokowac. BTW, ta zabawa z 3.73 LSD z tylu do Locker bedzie kosztowala $$$. :-)
  6. Zakret to slabosc blokady w tym wypadku :-) 8-) Dlatego jest tak latwo robic sobie koleczka na sniegu z blokada ;-) BTW, na tym sniegu i lodzie jest roznie. Sam lod -> Najlepszy open diff, z blokada slizgasz sie bokiem. Czasem lod + Napakowany snieg -> Blokada Sam snieg napakowany -> LSD
  7. Ile ta regeneracja w Polszy? W USA regeneracja Bilstein jest tansza o $5 niz nowy amor. Glupota. Ja jestem na drugim komplecie Bilstein HD. Polecam.
  8. No, jak mamy badziewny naped z elektronika ktora uzywa BTCS lub ESP nonstop to zgadzam sie w pelni. No i nie zaprzeczam ze takich napedow jest 90% z wszystkich ktorych uzywaja elektronike do blokowania. Lecz napewnie nie kazdy i dlatego nie lubie opini ktore stwierdzaja ze "wszystko z tym jest do d***" ;-) Poprostu trzeba wiedziec co sie robi i "oszukiwac" elektronike, nie powiedzialbym ze naciskanie na hamulec przez 1-2 sekundy zeby oszukac E-Locker lub ELSD jest masakra. ;-) Chociaz nie taka masakra jak stala blokada i skrecanie na drodze :-) Niespotkalem sie jeszcze z gorka sniegu, mokrej trawy etc. pod ktora bym nie podjechal. No..chyba ze byloby po 1,5 metru sniegu to wtedy oczywiste ze auto jest fizycznie za male bez 2 czy nawet 4" Superlift. Takie powiedzenie jest "Youre only as strong as your weakest link" i jak cos masz do d***, naprzyklad opony to mozesz jechac z blokadami, E-Lockerami itd. i i nigdzie nie pojedziesz.
  9. I dlatego specyficznie pisalem w tym zdaniu i poprzednio ze z LSD :!: BTW, o jakich my "mostach" tutaj mowimy? Przyklad. 2005+ Jeep GC. Przednia zawiecha niezalezna ale ma ELSD C200FE. Niezle fotki ;-) . Jak juz stwierdzalem, E-Locker/ECTED vs. LSD vs. Locker w sniegu jedno i to samo jak technika jest odpowiednia i dzialanie z hamulcem. BTW, potrzebujesz snorkel 8-) :-) Aha czyli to tak :mrgreen: Znam goscia co walil ponad 160 z Super Swampers na autostradzie kolo mnie. Gosc ma mega jaja po jak jedna walnie to dowidzenia. BTW, mieszkalem 2 lata temu kolo tego goscia w Daytona: Raz pojechalem z nim w bagno. Myslalem ze nigdy nie zobacze juz rodziny po tym przejezdzie ale to juz inna historia ;-)
  10. Tylko 2003 mial tylna blokade. 2004-2006 maja przednie i tylne. Wszystko inne ma tylko LSD. Chodzi tutaj o wytrzymalosci a nie do czego auto jest uzywane. Wytrzymalosc samego Torsena H1 bez blokad np. z 2002 rocznika z LSD jest pewnie taka sama jak i nie wieksza od tradycjonalnych blokad. Tez wiadomo ze na co projektowali HMMWV i do czego jest uzywany jest zupelnie inne. Mowimy o wytrzymalosci tego LSD i czy jest on uzywany do aplikacji tylko "lajtowych" bo tak bylo powiedziane, ja stwierdzam ze nie bo jakby byl to by sie rozwalal z takimi mostami i oponami przy takich obciazeniach i warunkach. Mozesz miec mega most i mega opony ale jakby naped byl do d*** to bys nigdzie nie zajechal i by ci sie wszystko rozwalilo. Chyba ze, ale raczej nie w F-250 ktory ma opony na 220kmh ;-)
  11. Nie na tym sniegu co teraz macie 8-) Wszystko sie zmienia, zawiecha w Ram'ie tyz ;-) Tak na serio. Jaki macie np. argument o Hummer H1 ktory uzywa T-2 LSD Torsen H1 rozwali prawie wszystko w terenie, jak najbardziej wszystko co idzie z fabryki z blokadami, w tym kazdy pickupa rowno od F-250 po Ram 2500. Nie powiedzialbym ze jest to samochod do lekkiego terenu. I nie mowcie mi ze to jest specjalny Torsen, bo to nic innego niz system np. z Hondy S2000. Ktos z was wogole sie zapytal wogole dlaczego HMMWV i H1 maja LSD T-2? Podpowiedz: Nie chodzi tutaj o komfort, koszta ani o drogi ;-) http://flashoffroad.com/features/Torsen/torsen_intheHummer.htm Czytajta. Jak juz mowilem, poza kamieniami gdzie blokada jest oczywista ja biore LSD > Blokade. ;-)
  12. Moja dobra kolezanka z Texas'u jezdzi F-150. Fotka opcjonalna. 8-)
  13. PA86

    jeden wielki OT ;)

    3.73 LSD? Hahah :lol: Jakto mowia w USA. "Shit Happens" :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.