roblukas Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam orientujecie się może czy w przypadku rama 2500 ctd są jakieś konkretne symbole modeli 4x4, które mają możliwość jazdy w układzie 4x4 na stałe i takich modeli w których 4x4 można włączać tylko w sytuacjach koniecznych (i wykluczona jest jazda 4x4 np. po czarnym asfalcie)? Cytuj RAM 2500 5.9 ctd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 W środku na desce ma pokrętło napędów a tam jedna z opcji jest 4WD Auto. Symboli silników, czy napisów na klapie nie ma takich, które by o tym mówiły. Po co Ci to? Ram 2500 HD to nie 1500 i od jazdy na czarnym raczej nic sie nie stanie poza tarciem opon. Tylko po co jeździć z napędami 4x4 po czarnym? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ja zdecydowanie jestem za stałym napędem na 4ry koła, zwłaszcza na mokrym asfalcie, przy wyprzedzaniu z prędkością 100km/h ford potrafi stracić przyczepność, cztery to lepiej niż dwa Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roblukas Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Przypuszczam, że jazda 2WD z ciężką przyczepą (ok. 3ton) autem, które ma lekki tył może być w pewnych sytuacjach utrudniona (np. mokra nawierzchnia na kostce kamiennej czy w warunkach zimowych) tym bardziej w kontekście dużej mocy auta. Cytuj RAM 2500 5.9 ctd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Przypuszczam, że jazda 2WD z ciężką przyczepą (ok. 3ton) autem, które ma lekki tył może być w pewnych sytuacjach utrudniona (np. mokra nawierzchnia na kostce kamiennej czy w warunkach zimowych) tym bardziej w kontekście dużej mocy auta. Jak jest ślisko to bez obaw możesz załączyć przód, a na mokrej nawierzchni to spokojnie na tyle da radę zwłaszcza z przyczepą, 3 tony to nie jest ciężka przyczepa dla takiego samochodu :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Poza tym napędy możesz włączać i wyłączać w trakcie jazdy, więc w razie kłopotów można przełączyć na 4x4. Na mokrej nawierzchni w HD nic się nie stanie przy załączonym 4x4. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Z tego co wiem to wszystkie trucki HD nie mają mechanizmu różnicowego międzyosiowego, czyli przód dopinany jest na sztywno. Ale zdaje się, że najnowszy Silverado HD ma 4x4fulltime. Ja tam w krytycznych sytuacjach zapinam 4x4 na sfalcie (ślisko/mokro). Tylko trzeba pamiętać , by nie śmigać tak cały czas niepotrzebnie i nie przekraczać 80km/h (chyba tyle wynosi limit o ile pamiętam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.