Skocz do zawartości

Koledzy pomóżcie mam problem z wymianą uszkodzonych pasów


walter21031977

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś sie orientuje w temacie wymianów pasów bezpieczeństwa z napinaczami, kupiłem od handlarzy i mają inne końcówki, wizualnie są takie same, nie mam jak zmierzyć oporności starych bo są wystrzelone pomyślałem o przelutowaniu na stałe ale czy to będzie dobre rozwiązanie, czy jednak oporności są różne w danych modelach i skąd te różne wtyki (rok,wysyłka na inny rynek?). Zawsze pozostaję zamocowanie bez funkcji napinacza i wlutować oporniki o danej oporności ale to troche po chłopsku , proszę pomóżcie jak możecie będę wdzięczny pozdrawiam RAM 1500 HEMI 2004 r odpiszcie albo zadzwońcie 697 075 260 dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układy bezpieczeństwa w samochodach to niewdzięczny temat do diagnostyki, bowiem ich zadaniem jest zadziałać tylko raz - w momencie wypadku. Do tego czasu tak naprawdę nigdy nie mamy stuprocentowej pewności, czy dany układ jest sprawny, a nikt przecież nie będzie rozbijał auta tylko dlatego, żeby się o tym przekonać... ;-) (pomijam sztuczne wyzwolenie układu - auto wtedy jest całe, ale elementy bezpieczeństwa i tak są do wymiany).

Obojętne, czy zamienisz wtyczki, czy przylutujesz na stałe - w zasadzie niewiele ryzykujesz. W najgorszym wypadku zapali się kontrolka poduszki, wywali błąd i będzie jasne, że jest nie halo. Natomiast raczej nie istnieje ryzyko odpalenia napinacza, bo o tym decyduje jeszcze kilka przeciążeniowych czujników. Natomiast jeśli je podłączysz (obojętne, jaką metodą) i nie wywali żadnego błędu, to i tak nie przekonasz się się czy układ zadziała prawidłowo, aż do momentu wypadku... W Ramie 2004 napinacz jest w zwijaczu, a nie przy zamku, więc montuj, żeby mieć w ogóle jakieś pasy, bo zakładam, że stare już nie nadają się do użytku.

TYLE TEORII...

W praktyce, zgodnie z przepisami, pasy są jednym z elementów, których NIE WOLNO montować używanych (a dość łatwo sprawdzić czy pasy pochodzą z samochodu w którym są zamocowane). Tylko montaż nowych i właściwych daje 99,9% pewności, że układ zadziała jak trzeba i kiedy trzeba. Ta 0,1 procenta dotyczy tego, co napisałem na początku postu, a czego oczywiście nikomu nie życzę...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.