Skocz do zawartości

Studio na kółkach


supersonic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów i z góry się cieszę bo już zaczynałem się zastanawiać czy tego typu samochody jeżdżą po naszych drogach :-)

 

Mój plan jest następujący. Kupić Silverado 2500HD D-ma (2007) z 5-6 tonową przyczepą siodłową w której będzie się mieściło nasze przenośne studio nagraniowo/filmowe. Jeżeli nie znajdę na moje pytania odpowiedzi w już istniejących wątkach to pozwolę sobie zadać te pytania a w potem w miarę mojego doświadczenia z tym systemem, służyć pomocą innym...

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witamy. Noooo, narzeszcie jakiś GM :-) . Bo jak na razie same Dodge i Fordy z amerykańców.

 

Najlepiej załóż temat w innym dziale. Jeśli jesteś pewien na 100% , że to będzie Silverado to załóż w dziale Chevyiego. Tam podystkutujemy o tym rozwiązaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było śmieszniej to mam jak najbardziej ekologiczne podejście do świata. Auto będzie tylko służyło jako ciągnik siodłowy do 6 tonowej przyczepy kempingowej służącej jako centrum dowodzenia dla małej ekipy filmowej. Przy okazji będę tam miał moje studio muzyczne :-). Nie da się tego zrobić mniejszym autem i stąd pick-up. No chyba żeby zapiąć 12 dużych wołów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pod jakim względem jest ekologiczny? Brałem też pod uwagę możliwości ciągowe. Silverado lepiej sobie radzi z tego typu przyczepami, szczególnie pod górkę. Za to Ram na pewno wygląda lepiej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pikny pomysł. Kiedyś na zawodach konnych widziałem RAMa jako ciągnik. Wyglądało to wyśmienicie.

 

Drifters.pl niedawno zrobili taki zestaw

 

 

driftersram.png

 

A co do ekologicznych potworków to wczoraj znalazłem i zdębiałem. Może warto by było to do nowego topica ?

 

silvhyb.png

 

i link --> CHEVY Eco : )

You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly.

 

2006 Dodge 5.7 Hemi Ram Quad Cab

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ram 6.7 CTDz tego co pamiętam dostał nagrodę najczystszego, naj bardziej ekologicznego pickupa roku chyba 2008. Jest bardzo mocny, ma gigantyczny moment obrotowy, sporo mocy i moim zdaniem to jest najlepsze rozwiązanie do takiej przyczepy. Toporna prosta konstrukcja z nowoczesnym mocnym i czystym dieslem.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak widziałem. Tylko że to jest 1500. Za mały na moją przyczepę. Ale silniki elektryczne to przyszłość... jeżeli oczywiście uda nam się zrobić kiedyś akumulatory bardziej wydajne i ekologiczne bo na razie w kosztach ciągnionych Toyota Prius wychodzi drożej od Hummera... taki świat. Nic nie jest proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Silverado lepiej sobie radzi z tego typu przyczepami, szczególnie pod górkę
Nie prawda... czysty marketing. Nie wyczujesz różnicy. Wszystkie pickupy wielkiej trójki mają porównywalne osiągi. A jeśli zależy Ci już na tym by sobie świetnie radził pod górkę to zakup jakiegoś diesla z pakietem wzmacniajacym. To nie Europa... w USA kręcenie diesli jest na porządku dziennym. U nich 1/3 pickupów HD ma podkręcane silniki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
jeżeli oczywiście uda nam się zrobić kiedyś akumulatory bardziej wydajne i ekologiczne bo na razie w kosztach ciągnionych Toyota Prius wychodzi drożej od Hummera... taki świat
co to są koszta ciągnione?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja na temat tego który jest lepszym koniem pociągowym pochodzi od ludzi których znam osobiście i którzy takimi jeżdżą i cały czas porównują. Ram daje oczywiście radę bo po to jest zrobiony ale Silverado nie przerabiany ma przewagę. Jest jeszcze jeden detal w którym mówili mi że nic nie bije Silverado i to jest zużycie paliwa. A na tym mi zależy. Szczególnie teraz :-).

 

Koszty ciągnione są to koszty całkowite czegokolwiek - koszt produkcji, eksploatacji, recyklingu. Nie to co my płacimy bezpośrednio ale to co całe społeczeństwo płaci jednostkowo za każdy produkt. Jest to bardziej realne określenie tego czy coś się opłaca czy nie. Jeżeli na przykład kupisz taniej samochód bo firma produkująca go 200km od Ciebie oszczędza na tym że wylewa ścieki bezpośrednio do rzeki a ty i twoi bliscy z tego powodu cierpicie w taki lub inny sposób i wydajecie na leczenie itp to koszty ciągnione wliczają to wszystko jako jedną całość. Oczywiście i ta metody nigdy nie będzie dokładna ale daję szersze spojrzenie na całokształt ekonomii. To obliczenie kosztów ciągnionych spowodowało że lobby ubezpieczeniowe weszło na ścieżkę wojenną z lobby tytoniowym no bo im wyszło że płacą za skutki palenia podczas gdy przemysł tytoniowy zbiera plony sprzedaży. Ale to chyba nie to forum ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Informacja na temat tego który jest lepszym koniem pociągowym pochodzi od ludzi których znam osobiście i którzy takimi jeżdżą i cały czas porównują. Ram daje oczywiście radę bo po to jest zrobiony ale Silverado nie przerabiany ma przewagę. Jest jeszcze jeden detal w którym mówili mi że nic nie bije Silverado i to jest zużycie paliwa. A na tym mi zależy. Szczególnie teraz .

Moje informacje też pochodzą od ludzi którzy jeżdżą tymi samochodami i różnice seryjnych samochodów są niezauważalene. Generalnie trzeba przyznać , że Silverado i jego Duramax zawsze odstawał od PowerStrokea i Cumminsa, dopiero ostatnio ich podgonił. Teraz się trochę pozmieniało wszystko, ale przez ostatnie 20 lat najlepszy był Cummins. Był najwytrzymalszy i najmocniejszy i baaaardzo odporny na wysokie kręcenie. Tak na parwdę obecnie najpotężniejszy jest Ford SD, zresztą Fordy sprzedają się najlepiej w USA. Silverado jest zdecydowanie najgorzej wykończony, ale ja na przykład nie przywiązuję do tego żadnej wagi bo wnętrze żadnego nowego samochódu mi się nie podoba.

 

Zresztą poczytaj sobie http://www.dieselbombers.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Ale silniki elektryczne to przyszłość... jeżeli oczywiście uda nam się zrobić kiedyś akumulatory bardziej wydajne
Ta technologia istnieje od dawna, problem tylko z wdrażaniem jej na masową skalę i z silnym lobby naftowym. W latach 90-tych oceniano, że ok 2010 roku w USA będzie już powszechna eksploatacja pojazdów elektrycznych i z napędami kombinowanymi (hybrydy), tak przynajmniej widziła to amerykańska agencja rozwoju uzbrojenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.