supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam wszystkich forumowiczów i z góry się cieszę bo już zaczynałem się zastanawiać czy tego typu samochody jeżdżą po naszych drogach :-) Mój plan jest następujący. Kupić Silverado 2500HD D-ma (2007) z 5-6 tonową przyczepą siodłową w której będzie się mieściło nasze przenośne studio nagraniowo/filmowe. Jeżeli nie znajdę na moje pytania odpowiedzi w już istniejących wątkach to pozwolę sobie zadać te pytania a w potem w miarę mojego doświadczenia z tym systemem, służyć pomocą innym... Pozdrawiam serdecznie Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witamy. Noooo, narzeszcie jakiś GM :-) . Bo jak na razie same Dodge i Fordy z amerykańców. Najlepiej załóż temat w innym dziale. Jeśli jesteś pewien na 100% , że to będzie Silverado to załóż w dziale Chevyiego. Tam podystkutujemy o tym rozwiązaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Dzięki :-). Będzie to na pewno Chevvy więc już lecę i zakładam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Siem, witamy następnego człowieka doprowadzającego ekologów do depresji...hehe :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Żeby było śmieszniej to mam jak najbardziej ekologiczne podejście do świata. Auto będzie tylko służyło jako ciągnik siodłowy do 6 tonowej przyczepy kempingowej służącej jako centrum dowodzenia dla małej ekipy filmowej. Przy okazji będę tam miał moje studio muzyczne :-). Nie da się tego zrobić mniejszym autem i stąd pick-up. No chyba żeby zapiąć 12 dużych wołów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 W takim razie powinieneś wybrać Rama 3500 6.7 CTD bo on jest nawet ekologiczny. :-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 A pod jakim względem jest ekologiczny? Brałem też pod uwagę możliwości ciągowe. Silverado lepiej sobie radzi z tego typu przyczepami, szczególnie pod górkę. Za to Ram na pewno wygląda lepiej :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v8city Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Pikny pomysł. Kiedyś na zawodach konnych widziałem RAMa jako ciągnik. Wyglądało to wyśmienicie. Drifters.pl niedawno zrobili taki zestaw A co do ekologicznych potworków to wczoraj znalazłem i zdębiałem. Może warto by było to do nowego topica ? i link --> CHEVY Eco : ) Cytuj You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly. 2006 Dodge 5.7 Hemi Ram Quad Cab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ram 6.7 CTDz tego co pamiętam dostał nagrodę najczystszego, naj bardziej ekologicznego pickupa roku chyba 2008. Jest bardzo mocny, ma gigantyczny moment obrotowy, sporo mocy i moim zdaniem to jest najlepsze rozwiązanie do takiej przyczepy. Toporna prosta konstrukcja z nowoczesnym mocnym i czystym dieslem. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Zakonczmy offtopa, niestety nie moge przeniesc postów do istniejącego tematu... bo taki już mamy, wiec po prostu zakonczmy tu offtopa Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Tak widziałem. Tylko że to jest 1500. Za mały na moją przyczepę. Ale silniki elektryczne to przyszłość... jeżeli oczywiście uda nam się zrobić kiedyś akumulatory bardziej wydajne i ekologiczne bo na razie w kosztach ciągnionych Toyota Prius wychodzi drożej od Hummera... taki świat. Nic nie jest proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Silverado lepiej sobie radzi z tego typu przyczepami, szczególnie pod górkę Nie prawda... czysty marketing. Nie wyczujesz różnicy. Wszystkie pickupy wielkiej trójki mają porównywalne osiągi. A jeśli zależy Ci już na tym by sobie świetnie radził pod górkę to zakup jakiegoś diesla z pakietem wzmacniajacym. To nie Europa... w USA kręcenie diesli jest na porządku dziennym. U nich 1/3 pickupów HD ma podkręcane silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 jeżeli oczywiście uda nam się zrobić kiedyś akumulatory bardziej wydajne i ekologiczne bo na razie w kosztach ciągnionych Toyota Prius wychodzi drożej od Hummera... taki świat co to są koszta ciągnione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Informacja na temat tego który jest lepszym koniem pociągowym pochodzi od ludzi których znam osobiście i którzy takimi jeżdżą i cały czas porównują. Ram daje oczywiście radę bo po to jest zrobiony ale Silverado nie przerabiany ma przewagę. Jest jeszcze jeden detal w którym mówili mi że nic nie bije Silverado i to jest zużycie paliwa. A na tym mi zależy. Szczególnie teraz :-). Koszty ciągnione są to koszty całkowite czegokolwiek - koszt produkcji, eksploatacji, recyklingu. Nie to co my płacimy bezpośrednio ale to co całe społeczeństwo płaci jednostkowo za każdy produkt. Jest to bardziej realne określenie tego czy coś się opłaca czy nie. Jeżeli na przykład kupisz taniej samochód bo firma produkująca go 200km od Ciebie oszczędza na tym że wylewa ścieki bezpośrednio do rzeki a ty i twoi bliscy z tego powodu cierpicie w taki lub inny sposób i wydajecie na leczenie itp to koszty ciągnione wliczają to wszystko jako jedną całość. Oczywiście i ta metody nigdy nie będzie dokładna ale daję szersze spojrzenie na całokształt ekonomii. To obliczenie kosztów ciągnionych spowodowało że lobby ubezpieczeniowe weszło na ścieżkę wojenną z lobby tytoniowym no bo im wyszło że płacą za skutki palenia podczas gdy przemysł tytoniowy zbiera plony sprzedaży. Ale to chyba nie to forum ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Informacja na temat tego który jest lepszym koniem pociągowym pochodzi od ludzi których znam osobiście i którzy takimi jeżdżą i cały czas porównują. Ram daje oczywiście radę bo po to jest zrobiony ale Silverado nie przerabiany ma przewagę. Jest jeszcze jeden detal w którym mówili mi że nic nie bije Silverado i to jest zużycie paliwa. A na tym mi zależy. Szczególnie teraz . Moje informacje też pochodzą od ludzi którzy jeżdżą tymi samochodami i różnice seryjnych samochodów są niezauważalene. Generalnie trzeba przyznać , że Silverado i jego Duramax zawsze odstawał od PowerStrokea i Cumminsa, dopiero ostatnio ich podgonił. Teraz się trochę pozmieniało wszystko, ale przez ostatnie 20 lat najlepszy był Cummins. Był najwytrzymalszy i najmocniejszy i baaaardzo odporny na wysokie kręcenie. Tak na parwdę obecnie najpotężniejszy jest Ford SD, zresztą Fordy sprzedają się najlepiej w USA. Silverado jest zdecydowanie najgorzej wykończony, ale ja na przykład nie przywiązuję do tego żadnej wagi bo wnętrze żadnego nowego samochódu mi się nie podoba. Zresztą poczytaj sobie http://www.dieselbombers.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ale silniki elektryczne to przyszłość... jeżeli oczywiście uda nam się zrobić kiedyś akumulatory bardziej wydajne Ta technologia istnieje od dawna, problem tylko z wdrażaniem jej na masową skalę i z silnym lobby naftowym. W latach 90-tych oceniano, że ok 2010 roku w USA będzie już powszechna eksploatacja pojazdów elektrycznych i z napędami kombinowanymi (hybrydy), tak przynajmniej widziła to amerykańska agencja rozwoju uzbrojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Takie elektryczne wspomaganie by też dało niesamowity moment obrotowy. W niektórych ciągnikach siodłowych takie systemy podobno już od jakiegoś czasu istnieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.