corrado_vr6 Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Wiatm, koledzy, jak w temacie, zapaliła sie kontrolka silnika,po zczytaniu wyświetliło błąd P0541, poradzcie co dalej można z tym zrobić, jak go skasować. A może ktoś ma jakiś info na temat kodów błędów i co on może oznaczać???? dzeiki za pomoc z góry Łukasz Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Coś się dzieje poza tym wyświetleniem błędu?? Zobacz tutaj: http://www.cumminsforum.com/forum/3rd-gen-tech-articles/54122-error-codes-2003-3rd-gen-trucks.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 P0541-LOW VOLTAGE ON THE #1 INTAKE AIR HEATER RELAY. . . To by było to... :idea: Czyzby trzeba było sprawdzic przepływomierz? Przedmuchaj go celem przeczyszczenia, moze pomóc. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 A jest jakiś sposób, zeby to skasować bez testera diagostycznego??? Macie jakies patenty??? Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 akumulator na pare minut odłacz... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 tylko sprawdz czy radio ma kod zabezpieczajacy, bo mozesz go zblokowac... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Na mądrym Forum tak piszą: P0541 is "Low voltage on the #1 intake air heater relay". It's set when the signal from the #1 intake air heater output does match the signal from the #1 intake air heater feedback. Possible causes are: -Loose connection -Intake air heater relay failed -signal circuit open from relay to ECM -signal circuit shorted to ground -ECM Google tłumacz :mrgreen: : "P0541 jest "Niskie napięcie na # 1 przekaźnik grzałki powietrza wlotowego. Jest to zestaw, kiedy sygnał z powietrza wlotowego # 1 wyjście ogrzewania jest zgodny z sygnałem z # 1 powietrza wlotowego opinie grzejnik. Możliwe przyczyny to: - Połączenie utracone - Powietrza dolotowego przekaźnik ogrzewania nie - sygnału obwód otwarty od przekaźnika do ECM - sygnału obwód zwarte do masy - ECM" :mrgreen: Czyli Twojemu Cumminsu dolega: Układ kontroli grzałki powietrza wlotowego - niski sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Zobacz ten patent: http://www.dfuser.com/Install%20Guides/Dfuser%20P0541%20Code%20Eliminator%202004-12-27.pdf oraz tutaj: http://www.puredieselpower.com/catalog/73l-powerstroke-air-intake-heater-plug-code-eliminator-p0541-p-109.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 No proszę, jaki zaawansowany technicznie silnik. Ma grzałkę (a sądząc ze schematu, nawet dwie) powietrza w układzie dolotowym :-) Zanim zaczniesz kasować błędy albo kupować kabelki, ja na Twoim miejscu posprawdzałbym wszelkie mechaniczne połączenia przewodów. Zima, sól, wilgoć czynią cuda z połączeniami elektrycznymi, a każdy zwykły spadek napięcia czy "brak masy" może być źródłem sygnału wywalającego błąd. Faktem jest, że Cumminsa oglądałem może ze trzy razy w życiu :mrgreen: Ale sądząc z ilustracji i schematu w necie po pierwsze układ jest w miarę na wierzchu, po drugie, z tego co widzę, występuje tam całkiem sporo skręcanych połączeń na stosunkowo grubych kablach (co w sumie jest dość normalne przy wszelkich grzałkach mimo, iż w układzie są przekaźniki). Spadek napięcia na którymkolwiek z nich może być przyczyną błędu. Jeśli lubisz się trochę wybrudzić, zrzuć klemy z akumulatorów, rozkręć te połączenia, wyczyść, przesmaruj np. wazeliną techniczną i poskładaj spowrotem. Jeśli to nie pomoże, to wtedy można szukać dalej (sprawdzić czy uszkodzony jest sam element grzejny lub któryś z przekaźników). Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARECKI Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Corrado zamontowałes w końcu prawy akumulator ? Przekaznik od którego wywaliło błąd jest przykręcony do akumulatora i jak ostatnio widziałem twoje auto to latał lużno w podstawie aku więc może jakiś kabelek się urwał . Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 Mercedes G 300TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 witam kolegów z góry dzięki za pomoc, dziś po południu zabiorę się za wóz, więc sprawdzę Wasze poatenty i powiem co udało sie zmajstrować... Darecki, jeszcze nie zamontowałe drugiego aku..... Ostatnio totalny brak czasu mnie dopadł i nie mam nawet kiedy autem się zająć, a trzeba jeszcze to zawieszenie u mnie zrobić. Teraz auto dłużej stało i po kilku minutach od odpalenia wywaliło ten błąd, rozepne akumulator i zobaczymy. pozdrawiam Łukasz Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 zajrzałem do auta, i tak kabelki wszystkie sa na miejscu, poprawiłem połączenia, klemy itp. Odłączenie aku na pół godziny nie pomogło, kontrolka silnika zapalona dalej.... zostawiam bez aku na całą noc... Jest jakaś inna możliwość skasowania błędów oprócz odłączeniaa kumulatora albo testera diagn. pozdrawiam Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARECKI Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 No skoro pali się dalej to po prostu usterka jest cały czas i wywala bład , trzeba ją naprawic to lampka zniknie . Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 Mercedes G 300TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Pakuj zabawki i do Dareckiego :mrgreen: No chyba, że masz zacięcie elektryczne to w necie (gdzie można znaleźć prawie wszystko) są schematy układu. Swoją drogą, choć kolega Darecki napisał powyżej oczywistą oczywistość to dość często można spotkać się z przekonaniem, że skasowanie błędów "magicznie" wyleczy nasze auto ze wszystkich przypadłości hehehe... :-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 zgadzam się w pełni, ze skasowanie błędów nie usunie usterki, chyba, że jest to błąd chwilowy.... Trzeba będzie się zameldować osobiście u kolegi Dareckiego, na pewno znajdzie rozwiązanie. pozdro Łukasz Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Widziałem dziś Twojego mastodonta u Dareckiego. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 czyli jak obiecałem, oprócz Dareckiego widzisz go jako pierwszy..... przemierezyłeś sie chociaż do mega caba od wewnątrz??? pozdroo Ł. Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 czyli jak obiecałem, oprócz Dareckiego widzisz go jako pierwszy..... przemierezyłeś sie chociaż do mega caba od wewnątrz??? pozdroo Ł. Niestety nie miałem okazji. Darecki zarobiony na maxa, nie zawracałem mu głowy, ale maszynka pokaźnych rozmiarów. :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ale spokojnie, jak juz ogarnę się czasowo, podjadę spokojnie na pogaduchy do Ciebie. pozdroo i wesołych Ł. Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ale spokojnie, jak juz ogarnę się czasowo, podjadę spokojnie na pogaduchy do Ciebie. pozdroo i wesołych Ł. Zapraszam serdecznie Wpadnij na kawe tylko zadzwoń wcześniej ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.