Skocz do zawartości

Witka


APeZet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich miłośników i nie tylko. Jestem Piotr mam już kilkadziesiąt jesieni i przyszedł czas aby w końcu zmierzyć się z oversize car. Jestem zagorzałym miłośnikiem amerykańskiej motoryzacji i w swoim życiu przewaliłem już kilka wózków zza wielkiej wody. Były to f-body od GM'a oczywiście tylko V8 od 455 do 305 ci ale i różne daily cary. Lata już nie te i szlifowanie dupskiem po asfalcie stało się nieco uciążliwe. Jeżdżę od kilku lat SUVami i teraz czas na auto nietuzinkowe a zarazem praktyczne. zamiast ciągać przyczepki wolę pakę. Chodzi mi po głowie F150 (XI generacji) bądź Dodge RAM 1500 (III generacji przed lift) ale ostatnio zacząłem też przyglądać się Titanowi, Tundrze i Tacomie. Przyjmę wszelkie rady i opinie od użytkowników. Prosiłbym też o uwagi na co zwracać w szczególności uwagę przy poszukiwaniach. 

 

Edytowane przez APeZet
interpunkcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy

na co zwracać uwagę..?

żeby się na minę nie władować

- stan ramy, zdrowa prosta

- buda, często są typowe miejsca dla danego modelu które rdzewieją, a moga być cholernie drogie w naprawie

-zawieszenie - sprawdź dostępnośc i ceny części

- układ napędowy, silnik - remont wyjącego mostu może pociągnąć tysiące

 

Nie wierz w teksty: sworzeń kupi pan za "pinć" dych, czy reparaturka błotnika kosztuje 100zł, a most to se pan kupisz za "tysionca".

Przykładowo poszycie błotnika tylnego (bok paki) do RAMa III gen (2002-2008) kosztuje ok 2500zł. Jeśli zgnity jest tylko rant to kupujesz przedni błotnik bo ma taki sam profil i zniego wycinasz co trzeba. Głupia osłona przegubu może być problemem.

 

moja stajnia - uzbierało się ponad 1000KM 🙂 : Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

https://mubi.pl/id-5EGVDL 150zł taniej ubezpieczenie przy zakupie z MUBI.PL

Odnośnik do komentarza