didli25 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mam Pytanko ? Czy posiadacie instalacje gazowe ? jak auto sie zachowywuje wam ? I czy da rady do V10 takowa instalacje zalozyc ? :raca: Cytuj Harley-Davidson mt 350 1994 WFM M06 1957 Cadillac Seville 4.9 1992 Ford Capri 1,7 gt V4 1971 Ford F350 super Duty v10 6,8 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARECKI Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Oczywiście ja i większośc kolegów śmiga na LPG i bez większych problemów . Skoro można zagazować 5,7 Hemi z MDS to myślę że V10 tez będzie latać , trochę będzie miał gazownik problemów z skompletowaniem sterowania bo chyba robią tylko do 8 cylindrów ale pewnie można połączyć dwa sterowniki 6 cylindrowe i zostawić 2 cylindry wolne . Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 Mercedes G 300TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didli25 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 gosciu w swidnicy(dolny slask) powiedzial ze mi zalozy jedna z 4 i druga z 6 cylindrowki i nie wiem czy to dobry pomysl Cytuj Harley-Davidson mt 350 1994 WFM M06 1957 Cadillac Seville 4.9 1992 Ford Capri 1,7 gt V4 1971 Ford F350 super Duty v10 6,8 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 gosciu w swidnicy(dolny slask) powiedzial ze mi zalozy jedna z 4 i druga z 6 cylindrowki i nie wiem czy to dobry pomysl Ja w Voyku kiedyś miałem w V6 zainstalowane dwie listwy po 4 wtryski, w jednej miałem wszystkie cztery wykorzystane, a w drugiej tylko dwa i chodziło ok, więc wg. mnie nie ma to większego znaczenia, bo wtryski pracują niezależnie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEZ Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 a tak na marginesie..LPG w Czechach 1,50zł;Słowacja 1,60zł;u nas 2-2,20 chamstwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Nie chamstwo tylko złodziejstwo... Ale to w zasadzie bez różnicy... :-/ Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Instalacja V10 będzie zmontowana z dwóch, bo największe robią obecnie V8. Trochę to podroży całość. Za 6000zł można już coś konkretnego założyć.... i cieszyć się oszczędną jazdą. Dopełnieniem powinna być jeszcze jakaś instalacja wstępnego podgrzewania bloku silnika, np webasto. BTW. To wiadomość do Druga, ale piszę ją tu by inni też sprawdzili jak działają ich instalki. Piotrek, przypomniało mi się, że narzekałeś coś na swoją instalkę, że przy butowaniu pracuje trochę inaczej jak na benzynie. Tak mi się zdaje, że nie powinno tak być. Jeśli instalacja nie wydala z podawaniem odpowiedniej ilości gazu (np na wysokich obr.) to silnik pracuje wtedy na ubogiej mieszance. Uboga mieszanka zaś spala się w wyższej temperaturze a to prowadzi do przegrzań i np słynnego już wypalania gniazd zaworowych. Musisz to koniecznie sprawdzić!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 BTW. To wiadomość do Druga, ale piszę ją tu by inni też sprawdzili jak działają ich instalki. Piotrek, przypomniało mi się, że narzekałeś coś na swoją instalkę, że przy butowaniu pracuje trochę inaczej jak na benzynie. Tak mi się zdaje, że nie powinno tak być. Jeśli instalacja nie wydala z podawaniem odpowiedniej ilości gazu (np na wysokich obr.) to silnik pracuje wtedy na ubogiej mieszance. Uboga mieszanka zaś spala się w wyższej temperaturze a to prowadzi do przegrzań i np słynnego już wypalania gniazd zaworowych. Musisz to koniecznie sprawdzić!!! Czyli, muszę zmienić parowniki, bo te są za słabe. Założyli mi parowniki dwa x 150KM i rozwiercili dysze, żeby to jakoś chodziło. Niestety w chwili zakupu instalki nie miałem o tym pojęcia, więc przeszło. Teraz chłopaki z EnergyGazPolska wyciągneli z tej instalacji maximum możliwości i jest niemalże idealnie, ale i tak zalecają wymianę parowników. Po wstawieniu stożka K&N mieszanka gazu i powietrza jest idealna i jeszcze mi nigdy od założenia stożka nie zapalił się Check. Jest dobrze, ale przed przyszłą zimą zrobię remont tej instalacji i będzie idealnie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARECKI Opublikowano 17 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 W moim Ramie mam 2x KME Silver czyli do 230 KM każdy , jak na razie tylko raz mi zabrakło mocy lecz bylo to przy jezdzie z lawetą czyli jakieś 3 tony na haku i wyprzedzaniu z prędkością około 130 . Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 Mercedes G 300TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 ''... Z informacji, jakie uzyskaliśmy od rzecznika prasowego Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu wynika, że przyczyną zdarzenia mógł być upał. Wzrost temperatury gazu LPG o 1 stopień Celsjusza może spowodować wzrost ciśnienia w zbiorniku nawet o kilka atmosfer. Pamiętajmy więc, by w czasie upałów nie tankować gazu do pełna! Na szczęście, prowadzącej lanosa kobiecie nic się nie stało.'' http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/czy-autogaz-jest-grozny,1508817 Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 mercg, zawór gazowy zawsze odbija przy 85% aby właśnie podczas upałów zachować sobie rezerwę podczas powstawania ciśnienia w butli, chyba, że ktoś posiada niesprawny zawór to wtedy może zwracać uwagę aby nie tankować do pełna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 No i chyba ten sam zawór powinien się otworzyć i spuścić ciśnienie do bezpiecznego w razie takiej sytuacji. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 26 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 No i chyba ten sam zawór powinien się otworzyć i spuścić ciśnienie do bezpiecznego w razie takiej sytuacji.dokladnie - mam doswiadczenie i to wielkie :D jesli chodzi o znaczne podniesienie temperatury zbiornika z gazem i to pelnego - nie ma prawa wybuchnac, co najwyzej wyproznic sie przez zawor przy przekroczeniu odpowiedniego cisnienia - ten w lanosie mial na 100% wade materialowa lub montarzowa (spaw) No, ale lobby naftowe daje znać o sobie, wprowadzając zamęt i strach przed LPG. Powinni przy rzetelnej informacji podać statystyki powodów zapaleń auta. Ciekawe czy LPG byłby taki straszny? W naszych serwisach informacyjnych (i nie tylko w naszych) nie należy dopatrywać się takiej cechy jak rzetelność informacji, a raczej opłacalność informacji. Dlatego jak chcę oglądnąć serwisy informacyjne w TV to zaczynam od Polsatu (mimo, że nie lubię tej stacji) a kończę na TVP i wyciągam średnią. Oczywiście to też nie zawsze daje prawidłowy obraz informacji, ale to już coś. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.