Jump to content

Instalacje Gazowe .


didli25
 Share

Recommended Posts

Mam Pytanko ? Czy posiadacie instalacje gazowe ? jak auto sie zachowywuje wam ? I czy da rady do V10 takowa instalacje zalozyc ? :raca:

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście ja i większośc kolegów śmiga na LPG i bez większych problemów .

Skoro można zagazować 5,7 Hemi z MDS to myślę że V10 tez będzie latać , trochę będzie miał gazownik problemów z skompletowaniem sterowania bo chyba robią tylko do 8 cylindrów ale pewnie można połączyć dwa sterowniki 6 cylindrowe i zostawić 2 cylindry wolne .

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI

Jeep Grand Cherokee WJ 4,7

Mercedes G 300TD

Link to comment
Share on other sites

gosciu w swidnicy(dolny slask) powiedzial ze mi zalozy jedna z 4 i druga z 6 cylindrowki i nie wiem czy to dobry pomysl

Ja w Voyku kiedyś miałem w V6 zainstalowane dwie listwy po 4 wtryski, w jednej miałem wszystkie cztery wykorzystane, a w drugiej tylko dwa i chodziło ok, więc wg. mnie nie ma to większego znaczenia, bo wtryski pracują niezależnie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Instalacja V10 będzie zmontowana z dwóch, bo największe robią obecnie V8. Trochę to podroży całość. Za 6000zł można już coś konkretnego założyć.... i cieszyć się oszczędną jazdą. Dopełnieniem powinna być jeszcze jakaś instalacja wstępnego podgrzewania bloku silnika, np webasto.

 

 

BTW. To wiadomość do Druga, ale piszę ją tu by inni też sprawdzili jak działają ich instalki. Piotrek, przypomniało mi się, że narzekałeś coś na swoją instalkę, że przy butowaniu pracuje trochę inaczej jak na benzynie. Tak mi się zdaje, że nie powinno tak być. Jeśli instalacja nie wydala z podawaniem odpowiedniej ilości gazu (np na wysokich obr.) to silnik pracuje wtedy na ubogiej mieszance. Uboga mieszanka zaś spala się w wyższej temperaturze a to prowadzi do przegrzań i np słynnego już wypalania gniazd zaworowych. Musisz to koniecznie sprawdzić!!!

Link to comment
Share on other sites

BTW. To wiadomość do Druga, ale piszę ją tu by inni też sprawdzili jak działają ich instalki. Piotrek, przypomniało mi się, że narzekałeś coś na swoją instalkę, że przy butowaniu pracuje trochę inaczej jak na benzynie. Tak mi się zdaje, że nie powinno tak być. Jeśli instalacja nie wydala z podawaniem odpowiedniej ilości gazu (np na wysokich obr.) to silnik pracuje wtedy na ubogiej mieszance. Uboga mieszanka zaś spala się w wyższej temperaturze a to prowadzi do przegrzań i np słynnego już wypalania gniazd zaworowych. Musisz to koniecznie sprawdzić!!!

Czyli, muszę zmienić parowniki, bo te są za słabe. Założyli mi parowniki dwa x 150KM i rozwiercili dysze, żeby to jakoś chodziło. Niestety w chwili zakupu instalki nie miałem o tym pojęcia, więc przeszło. Teraz chłopaki z EnergyGazPolska wyciągneli z tej instalacji maximum możliwości i jest niemalże idealnie, ale i tak zalecają wymianę parowników. Po wstawieniu stożka K&N mieszanka gazu i powietrza jest idealna i jeszcze mi nigdy od założenia stożka nie zapalił się Check. Jest dobrze, ale przed przyszłą zimą zrobię remont tej instalacji i będzie idealnie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

W moim Ramie mam 2x KME Silver czyli do 230 KM każdy , jak na razie tylko raz mi zabrakło mocy lecz bylo to przy jezdzie z lawetą czyli jakieś 3 tony na haku i wyprzedzaniu z prędkością około 130 .

DODGE RAM 1500 5,7 HEMI

Jeep Grand Cherokee WJ 4,7

Mercedes G 300TD

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

''... Z informacji, jakie uzyskaliśmy od rzecznika prasowego Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu wynika, że przyczyną zdarzenia mógł być upał. Wzrost temperatury gazu LPG o 1 stopień Celsjusza może spowodować wzrost ciśnienia w zbiorniku nawet o kilka atmosfer. Pamiętajmy więc, by w czasie upałów nie tankować gazu do pełna! Na szczęście, prowadzącej lanosa kobiecie nic się nie stało.''

 

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/czy-autogaz-jest-grozny,1508817

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Link to comment
Share on other sites

mercg, zawór gazowy zawsze odbija przy 85% aby właśnie podczas upałów zachować sobie rezerwę podczas powstawania ciśnienia w butli, chyba, że ktoś posiada niesprawny zawór to wtedy może zwracać uwagę aby nie tankować do pełna.

Link to comment
Share on other sites

No i chyba ten sam zawór powinien się otworzyć i spuścić ciśnienie do bezpiecznego w razie takiej sytuacji.
dokladnie - mam doswiadczenie i to wielkie :D jesli chodzi o znaczne podniesienie temperatury zbiornika z gazem i to pelnego - nie ma prawa wybuchnac, co najwyzej wyproznic sie przez zawor przy przekroczeniu odpowiedniego cisnienia - ten w lanosie mial na 100% wade materialowa lub montarzowa (spaw)

No, ale lobby naftowe daje znać o sobie, wprowadzając zamęt i strach przed LPG. Powinni przy rzetelnej informacji podać statystyki powodów zapaleń auta. Ciekawe czy LPG byłby taki straszny?

W naszych serwisach informacyjnych (i nie tylko w naszych) nie należy dopatrywać się takiej cechy jak rzetelność informacji, a raczej opłacalność informacji. Dlatego jak chcę oglądnąć serwisy informacyjne w TV to zaczynam od Polsatu (mimo, że nie lubię tej stacji) a kończę na TVP i wyciągam średnią. Oczywiście to też nie zawsze daje prawidłowy obraz informacji, ale to już coś.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.