hmm z obiło mi się o uszy :-P :-P :-P :-P
a pytanie nr 1 to : " a ile to pali "
nie tylko w dodgach , ale trzeba przyznać ze na stacjach benzynowych tez robią oczy jak się tankuje ponad 100 litrów :-)
Pasek nie jest luźny , a alternator tez byl sprawdzany na wozie. Pasek jest naciagany automatycznie , a kontrolka sie juz dzisiaj nie swieci. Cos dziwnego się dzieje.
Przeczyściłem wszystkie masy wczoraj , i wieczorem zauważyłem ze się lekko kontrolka z akumulatorem świeci tzn nie dokładnie świeci tylko tak lekko mruga ze w dzień nie widać .
Ładowanie Sprawdzała firma sprzedająca alternatory w Świdnicy i powiedzieli że jest ok . Sprawdzany był także przez Elektryka i też powiedział że jest dobry . Wczoraj dzwoniłem do stanów do Forda i powiedzieli mi żebym go podpiął pod komputer . Tylko teraz nikt nie ma oprogramowania do tego auta . Alternator jest wzbudzany przez komputer może to wina kompa . W sumie sam już nie wiem co robić :((
(Drug STARAŁEM się pisać poprawnie )
EDIT: Widzę i doceniam.
kabel zolty przy prostowniku jest lekko zjarany przy alternatorze , a masy sa dobre . kurcze juz sam nie wiem co robic wszystki elektrykow w okolicy oklepalem , nawet do niemiec dzwonilem do forda tam powiedzieli zebym autem przyjechal i oni zobacza co to jest i jak cos to sciagna czesci ale auto nawet 50 kilometrow nie przejedzie ...... :-( :-( :-( :-(
powiem tak . przejechalismy sie autem z 30 km i nagle wszystkie wskazowki zeszly na zero i po 10 sekundach sie silnik wylaczyl , bo aku padl , pozniej zostal wymieniony na nowiusienki ze sklepu , i tez to samo jest , alternator dziala aku nowy a auto nadal nie laduje aku a musze we wtorek autem do frankfurta jechac z laweta wiec jest lipa