3rider3 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2017 pytanie co może być z obrotomierzem jak raz działa poprawnie a czasem nie działa wogóle wskazówka nie reaguje na obroty silnika ? i kolejny temat napęd załączam i kontrolka miga cały czas i nie mam napędu na przednią oś ?? któs coś wie ? Cytuj
Kuba M. Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Sterowanie napędami dźwignią, czy elektryczne? Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
3rider3 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 elektryczne, na przełącznik. Cytuj
Kuba M. Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Słychać w ogóle przy przyłączaniu cokolwiek z reduktora? Jeżeli tak, to może silniczek się zastał, może szczotki się zawiesiły itd i nie ma siły przerzucić. Jeżeli nic się nie dzieje, trzeba sprawdzić instalację - może gdzieś styki w kostce zaśniedziały itd. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
3rider3 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Nic nie słychać żeby coś się załączało... Cytuj
yogy Opublikowano 14 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2018 Siemka. Co do obrotomierza to mam podobnie(z tym że działa w negatywie-po drugiej stronie zera) mechanik powiedział mi że tam padają jakieś cewki czy inne ustrojatwa które działają na zasadzie elektro magnesu i odpychają wskazówkę. Cytuj
jajko222 Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2018 A wrzuciłeś na luz przy zmianie na 4LO? Jeśli nie, to się nie przełączy, a kontrolka mruga mówiąc, że nie zmieniła przełożenia. Dopiero na postoju i wrzuceniu na luz dołączy się przód. Cytuj
zawi Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Jeżeli chodzi o obrotomierz to bardzo częsty problem i można znaleźć masę filmików jak to usunąć generalnie potrzebny kumaty elektryk i to ogarnie. Jeżeli mówimy o napędzie to tak, gdy przełączasz słyszysz żeby przełączył się silnik przy reduktorze lub moście? Brak dźwięków to najpierw sprawdziłbym przekaźnik i bezpieczniki. Jeżeli jednak słyszysz silniczek przy moście to już zostają tylko dwie możliwości. Skończyły się szczotki w silniczku i proponuję wymienić cały ( mi ostatnio tak się stało i udało się zdobyć drugi za 500 zł, wymieniony i jak nowo narodzony) druga możliwość to kabel łączący silniczek z główną wiązką, metrowy łącznik i dodatkowe 2 miejsca gdzie może coś zaśniedzieć. Także sprawdź najpierw podstawowe sprawy czyli skrzynka bezpieczników i kable czy dochodzi w ogóle prąd, a później można dalej szukać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.