3rider3 Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 pytanie co może być z obrotomierzem jak raz działa poprawnie a czasem nie działa wogóle wskazówka nie reaguje na obroty silnika ? i kolejny temat napęd załączam i kontrolka miga cały czas i nie mam napędu na przednią oś ?? któs coś wie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 Sterowanie napędami dźwignią, czy elektryczne? Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
3rider3 Posted December 5, 2017 Author Report Share Posted December 5, 2017 elektryczne, na przełącznik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 Słychać w ogóle przy przyłączaniu cokolwiek z reduktora? Jeżeli tak, to może silniczek się zastał, może szczotki się zawiesiły itd i nie ma siły przerzucić. Jeżeli nic się nie dzieje, trzeba sprawdzić instalację - może gdzieś styki w kostce zaśniedziały itd. Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
3rider3 Posted December 5, 2017 Author Report Share Posted December 5, 2017 Nic nie słychać żeby coś się załączało... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yogy Posted February 14, 2018 Report Share Posted February 14, 2018 Siemka. Co do obrotomierza to mam podobnie(z tym że działa w negatywie-po drugiej stronie zera) mechanik powiedział mi że tam padają jakieś cewki czy inne ustrojatwa które działają na zasadzie elektro magnesu i odpychają wskazówkę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jajko222 Posted March 29, 2018 Report Share Posted March 29, 2018 A wrzuciłeś na luz przy zmianie na 4LO? Jeśli nie, to się nie przełączy, a kontrolka mruga mówiąc, że nie zmieniła przełożenia. Dopiero na postoju i wrzuceniu na luz dołączy się przód. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zawi Posted April 26, 2018 Report Share Posted April 26, 2018 Jeżeli chodzi o obrotomierz to bardzo częsty problem i można znaleźć masę filmików jak to usunąć generalnie potrzebny kumaty elektryk i to ogarnie. Jeżeli mówimy o napędzie to tak, gdy przełączasz słyszysz żeby przełączył się silnik przy reduktorze lub moście? Brak dźwięków to najpierw sprawdziłbym przekaźnik i bezpieczniki. Jeżeli jednak słyszysz silniczek przy moście to już zostają tylko dwie możliwości. Skończyły się szczotki w silniczku i proponuję wymienić cały ( mi ostatnio tak się stało i udało się zdobyć drugi za 500 zł, wymieniony i jak nowo narodzony) druga możliwość to kabel łączący silniczek z główną wiązką, metrowy łącznik i dodatkowe 2 miejsca gdzie może coś zaśniedzieć. Także sprawdź najpierw podstawowe sprawy czyli skrzynka bezpieczników i kable czy dochodzi w ogóle prąd, a później można dalej szukać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.